نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

linco

سید مهدی ذوالفقاری مدیر عامل برند تجاری لینکو مطرح کرد “لینکو”  برند تجاری شناخته شده در صنایع برق ایران

شرکت البرز الکتریک نور با برند تجاری لینکو از سال 83 با برند البرز الکتریک نور  فعالیت خود را آغاز کرد و چند سالی است که با برند لینکو به صورت انحصاری فعالیت دارد.  محصولات این شرکت شامل کابل مسی، سیم و مس آلمینیوم است و برندی شناخته شده در بازار است.  در این زمینه، سید مهدی ذوالفقاری مدیر عامل برند تجاری لینکو، در گفت وگویی با اقتصاد و نمایشگاه، در مورد تاریخچه و استانداردها و ویژگی های محصولات این شرکت نکاتی را مطرح ساخته است که در ادامه می خوانید:

لینکو در چه زمینه ای فعالیت می کند و چه کالا و خدماتی ارائه می دهد؟

ما در زمینه ی تولید و توزیع سیم و کابل برق و مخابرات فعالیت داریم. از سال 83 تولید کننده هستیم. با برند البرز الکتریک نور که جدیدا چند سالی هست که برند لینکو را به صورت انحصاری ثبت کردیم.

از جمله کالاهای تولیدی عبارتند از: کابل مسی، سیم و مس آلمینیوم است که به بازارعرضه می کنیم.

 محصولات  شرکت چه ویژگی های متمایزی نسبت به محصولات مشابه در بازار دارد؟ و چه استانداردهایی را پوشش داده اید؟

محصولات ما از لحاظ کیفی دارای استانداردهای لازم ملّی و بین المللی است. که عمده ی این استانداردها عبارتند از: استاندارد ملّی ایران(National Standard)، استاندارد اجباری(Mandatory Standards)، CEاروپا، اکسفورد سر(OXFORT CERT)، توفنورد آلمان(TUV)، و از لحاظ استانداردها و تأییدیه های ملّی هم جز وندورلیست شرکت برق منطقه ی تمام استان ها هستیم. تأییدیه توانیر، تأییدیه انجمن نوسازی ساختمان ومدارس و همچنین بسیاری تأییدیه های دیگر که در کاتالوگ ها هست را کسب کرده ایم.

در مورد وضعیت اشتغال زایی و اینکه چه برنامه هایی در آینده دارید؟ چه تعداد نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم با شما همکاری می کنند؟

ما حدود 150نیرو به صورت مستقیم پرسنل داریم. و از جمله حدود 500شرکت در حال همکاری با ما هستند و لذا اشتغال غیر مستقیم قابل توجهی نیز در فضای کسب وکار ایجاد شده است.

بالغ بر چند هزار مشتری داریم. که به صورت غیر حضوری و غیر مستقیم و از طریق واسطه خرید انجام می دهند. با تمام استان ها داریم کار میکنیم. صادرات هم انجام می دهیم که همه این موارد اشتغال قابل توجهی در کشور ایجاد کرده است.

صادراتتان چه میزان است؟

صادرات ما البته پارسال بهتر بود. امسال به خاطر شرایط کرونا صادرات یک مقدار تحت فشار بود. ولی به کشورهای اطراف از جمله: عراق، افغانستان، ترکیه، و کشورهای ناحیه مثل کشور تاجیکستان، پاکستان صادرات داریم.

از مشکلات و دغدغه های شرکت برای ما بگویید و چه راهکاری برای رفع این مشکلات دارید؟

از مشکلات شرکت که بخواهم بگویم، امسال اندکی به خاطر شرایط کرونا همه ی شرکت ها و همه ی تولید کنندگان تحت فشار بودند. و این یک اتفاق اجتناب ناپذیری بود که همه ی ما با آن درگیر بوده ایم. اما تا الان قوی پیش رفتیم و رضایت همه ی مشتریان را توانسته ایم جلب کنیم. از لحاظ رضایتمندی مشتریان نیز وضع مطلوبی داشته ایم.

در نمایشگاه بیستم صنعت برق ایران چه برنامه هایی دارید؟

قطعا در نمایشگاه وقتی شرکت می کنیم هدف توسعه ی بازار و بازاریابی و بهبود ارتباط با عوامل کسب وکار و صنعتگران و نهادهای مرتبط صنفی  است. همچنین نمایش دادن برند به مخاطبین است. برند ما جا افتاده در بازار است و همه برند البرز الکتریک نور را می شناسند. از لحاظ شناسایی محصولات نیز همه ی مشتریان برند ما را میشناسند. ولی هدف ما این است که با مشتریان از نزدیک رو در رو صحبت کنیم. به هر حال مشکلات، مسائل و انتقاد و پیشنهاد اگر هست رو در رو با مشتریان صحبت کنیم.همچنین نظراتشان را بشنویم. هدف اولیه ی هر شرکت افزایش سهم بازار است. حالا هر قدر هم سهم بازار داشته باشد؛ تمایل به گسترده کردن سهم بازار نسبت به قبل دارد و این کار نیازمند آگهی از نظرات مردم و شرکت ها و همکاران است و اینکه سلایق بازار و استانداردهای حاکم و تغییر روند تولید و فناوری ها چگونه است.

اگر صحبتی دارید که در سوالات مطرح نشده بفرماید؟

ممنونم که تشریف آوردید و وقت گذاشتید و زحمت کشیدید. انشالله که بتوانید موفق تر از قبل پیش روید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top