نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

بنس

سید محمد موسوی مدیر عامل “بنس” مطرح کرد ” بنس” برندی است که مصرف کنندگان به آن اعتماد دارند – اخبار نمایشگاه ها

گروه صنعتی بنس در بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی حضور چشمگیری دارد به همین مناسبت نشریه اقتصاد و نمایشگاه با سید محمد موسوی مدیر این مجموعه گفت و گو کرده است که در ادامه می خوانید:

بنس چه کالا و خدماتی را ارائه می‌کند و ارزیابی شما از جایگاه فعلی بنس در صنعت لوازم خانگی چیست؟

گروه بنس در واقع از تولید کنندگان داخلی کالا تهیه می‌کند در گروه کالایی یخچال، لباسشویی اتوماتیک، اجاق و محصولات توکار نظیر اجاق رومیزی، هود و فر توکار خود تولید کننده است. همچنین در زمینه تلویزیون از تامین کنندگان داخلی هستیم.

بنس با محصولات با کیفیت و به روز موفق شده است در شرایطی که کشور با تحریم مواجه است، کالای ایرانی را با برند و کیفیت بهتر در خدمت مصرف کنندگان و شبکه ی توزیع که در سطح کشور نزدیک به دوهزار فروشگاه می شود ارائه کند.

 شرکت شما تاکنون موفق به کسب چه افتخارات و دستاوردهایی شده است؟

مجموعه ی ما یک مجموعه ی مشتری مدار است و این که رضایت مشتری برای ما اولویت است و یکی از بزرگترین موفقیت هایی است که مجموعه ی ما کسب کرده است و بعد از بیست و سه سال سابقه در این صنعت برند بنس امروز یکی از برند هایی است که مصرف کنندگان به آن اعتماد دارند.

برند بنس هم با توجه به کیفیت محور بودن محصولا خود به  دنبال شرکت هایی است که تولید کنندگان دانش بنیانند که تکنولوژی و ماشین آلات آن ها به روز است.

چه تعداد نیروی انسانی در مجموعه بنس فعالیت می کنند و چه برنامه هایی برای افزایش اشتغالزایی دارید؟

به صورت مستقیم نزدیک به صد و ده نفر در مجموعه هایی که به صورت هولدینگ است مشغول به فعالیت هستند و برنامه ی آینده ی ما این است که در بخش اشتغالزایی از منابع انسانی بیشتری بهره برداری کنیم و مسلما با توسعه ی محصول بازار ناگزیر هستیم که این کار را انجام بدهیم.

از مشکلات و دغدغه های بنس بگویید و چه برنامه ای برای حل این مشکلات دارید؟

با توجه به وابسته بودن صنعت لوازم خانگی به بحث صادرات، تحریم ها بر روی مجموعه ی ما نیز اثر گذار بوده است، اما امیدواریم از شرکت های مثل ما که تولید کنندگان بدون کارخانه هستند و درواقع صاحب برندند حمایت های لازم شود. با توجه به این که حاشیه ی سود ما خیلی پایین تر از تولید کنندگان و وارد کنندگان است انتظار این است که حمایت شویم تا بتوانیم سهم بیشتری را در تولید داشته باشیم.

چند دوره در نمایشگاه لوازم خانگی شرکت کرده ایدو بنظر شما این نمایشگاه به شرکت فعال در صنعت لوازم خانگی چه کمکی می کند؟

ما تاکنون پنج دوره در نمایشگاه حضور داشته ایم. در پاسخ به قسمت دوم سوال شما باید بگویم ما چون در شرف برند سازی هستیم و باید برندمان معرفی شود حضور در نمایشگاه می تواند نقش مهمی در معرفی محصولات به مشتریان بالقوه داشته باشد.

سخن آخر؟

من از شما و نشریه شما متشکرم انشالله که موفق باشید و امیدوارم برند هایی مثل ما دیده و حمایت شوند که بتوانیم مسیر سختی که انتخاب کردیم انشالله به سرانجام و مقصود برسیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top