EXHIBITIONS NEWS

نمایشگاه ها

نمایشگاه گیاهان دارویی | نمایشگاه خشکبار ، گیاهان دارویی،زعفران، فناوری، صنایع و خدمات وابسته ۱۴۰۰ (INTFOODEX)

تاریخ برگزاری نمایشگاه گیاهان دارویی

صفحه تخصصی نمایشگاه گیاهان دارویی
با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه

 

و نشریه اقتصاد و نمایشگاه در این صفحه می توانید اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی نمایشگاه خشکبار ، گیاهان دارویی،زعفران، فناوری، صنایع و خدمات وابسته (INTFOODEX)، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست شرکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه نمایشگاه بین المللی گیاهان دارویی تهران 1400 را مشاهده کنید.

برگزار کننده: شرکت مدیریت و مشاوره بین المللی تجارت و رویداد آرسا

 

گاه شمار نمایشگاه گیاهان دارویی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
پوستر نمایشگاه گیاهان دارویی

اخبار نمایشگاه گیاهان دارویی

آرشیو اخبار >

برگزار کننده نمایشگاه گیاهان دارویی

شرکت آوای مدیریت و مشاوره بین المللی تجارت و رویداد آرسا برگزارکننده   نمایشگاه بین المللی نمایشگاه خشکبار ، گیاهان دارویی،زعفران، فناوری، صنایع و خدمات وابسته  (INTFOODEX) 1400

راه های تماس با شرکت آوای مدیریت و مشاوره بین المللی تجارت و رویداد آرسا:

ثبت نام در نمایشگاه گیاهان دارویی  (INTFOODEX)

جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه گیاهان دارویی لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.

دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه خشکبار

ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه

برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:

همه چیز درباره نمایشگاه گیاهان دارویی

نمایشگاه خشکبار ، گیاهان دارویی،زعفران، فناوری، صنایع و خدمات وابسته (INTFOODEX) توانسته است در معرفی رویدادی مستقل برای صنعت پر مزیت خشکبار ایران، نقش مهمی ایفا نماید. صنعت خشکبار ایران به دلیل دارا بودن کالاهایی مانند پسته (رتبه دوم تولید جهان) خرما (رتبه دوم تولید جهان)، بادام (چهارمین تولیدکننده جهان)، گردو (سومین تولیدکننده جهان)، کشمش (چهارمین تولیدکننده جهان) و فندق (پنجمین تولیدکننده جهان)، صنعتی معتبر و شناخته شده در سطح جهانی است که به بیش از پنجاه کشور جهان صادرات می کند. حضور بازرگانان خارجی و تجار داخلی در دوره پیشین و همچنین و رشد٢٠% نسبت به دوره قبلی بیانگر روند رو به رشد توجه و عنایت شرکتها و بازرگانان جهت مشارکت فعالانه در این رویداد است . اهداف نمایشگاه خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته شامل توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات تبدیلی، فرآوری و بسته بندی خشکبار، اشتغالزایی و توجه مسئولان به این صنعت هستند.

شرکت مدیریت و مشاوره بین المللی تجارت و رویداد آرسا از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه ارتقاء و توسعه شهری و نمایشگاهی، مشاوره، پروژه مدیریت پیمان، راه اندازی و برگزاری نمایشگاه های بین المللی در داخل و خارج از کشور، طراحی و مشاوره کلیه سیستمها و دکوراسیون و ایجاد فضاهای موقت و دائم اعم از اداری، نمایشگاهی و فرودگاهی و تهیه طرح های توجیهی، فنی و اقتصادی در زمینه نمایشگاه هاآغاز کرده است. همچنین با سابقه برگزاری موفق نمایشگاه های تخصصی مختلف در زمینه های کامپیوتر، شهر هوشمند، معدن، فلزات، ریختگری، صنعت و اتوماسیون صنعتی، دام و طیور و آبزیان، پلاستیک، آب و فاضلاب، رنگ و رزین، شوینده ها و آرایشی و بهداشتی، کشاورزی، لوازم خانگی، ساختمان، مواد غذایی در داخل و خارج از کشور و نیز ارتباط موثر با هیئت های تجاری و بازرگانان و فعالان هر بخش توانسته است بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی اقتصاد و ارائه نوآوریهای مربوط به هر بخش از صنعت فراهم سازد. این شرکت با داشتن نیروهای مجرب در زمینه جذب و بازاریابی توانسته است برگزاری تقریبا نیمی از نمایشگاه های تخصصی بین المللی نمایشگاه های مشهد را بر عهده بگیرد و همچنین با راه اندازی دفتر مرکزی این شرکت در تهران شروع همکاری های این مجموعه با سایت نمایشگاهی شهر آفتاب تهران با 2 نمایشگاه بزرگ، با عناوین تهران پلاست و ایران هومکس آغاز شده است.

  • معرفی خلاقیت‌ها، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل كشور در زمینه تولید ، بازرگانی و خدمات مربوط به  صنعت خشكبار و میوه‌های خشك مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته.
  • شناسایی و معرفی مشكلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی و خصوصی ذیربط و دست اندركاران صنعت مذكور از طریق نمایشگاه. 
  • ایجاد بسترهای مناسب به منظور تبدیل این عنوان نمایشگاهی به عنوان كانون توجه فعالین این صنعت در داخل  و خارج. 
  • توجه به مقوله بسته بندی و افزایش سطح كیفیت محصولات تولیدی.
  • تلاش در جهت ایجاد فرهنگ استاندارد سازی محصولات و توجه به رعایت سطح استانداردهای بهداشتی و فنی. 
  • آشنایی دست اندركاران با محصولات، نوآوریها و پیشرفت های صنعت خشکبار و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی مربوطه. 
  • ایجاد زمینه رقابت سالم میان تولید كنندگان داخلی در جهت ارتقاء كیفیت تولیدات.
  • ایجاد ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدكنندگان  و مصرف كنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف.
  • ایجاد و یا ارتقاء رویكرد صادرات محصول به سایر كشورها بالاخص بازار کشورهای همسایه و بازارهای هدف.
  • تبادل فكر ، فناوری و محصول میان شركت كنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آن‌ها.
  • فراهم ساختن بسترهای لازم جهت حضور كلیه گروههای كالایی خشكبار و برند سازی این موضوع به عنوان نماد ملی و جهانی .
  • تلاش برای تجاری سازی فعالیتها و تولیدات این صنعت با هدف حمایت از بخش كشاورزی (تولید)و بخش بازرگانی (صادرات).
  • توجه و تلاش برای مشارکت صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با موضوع نمایشگاه.

<h٢>

نگاهی به ادوار نمایشگاه و جشنواره گیاهان دارویی

در اینجا می خواهیم درباره ادوار نمایشگاه و جشنواره گیاهان دارویی صحبت کنیم.

ششمین دوره نمایشگاه خشکبار ، گیاهان دارویی،زعفران، فناوری، صنایع و خدمات وابسته (INTFOODEX) از ۳۰ دی الی ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ در شهر تهران کشور ایران برگزار گردید.

مطالب پیشنهادی

انتشار دهید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Scroll to Top