مهندس حسن رضا دلیری، مدیرعامل شرکت «کارگزاری دلیران پارس»:پیشنهادات و انتقادات مشتریان گرانبهاترین هدیهای است که دریافت میکنیم.
شرکت کارگزاری فولاد مبنا «دلیران پارس» با بهرهگیری از کادری مجرب و تکنولوژی روز، خود را متعهد به فراهم کردن حرفهایترین خدمات کارگزاری و سرمایهگذاری میداند. این خدمات با رویکردی دلپذیر و صمیمانه ارائه میشود تا رابطهای بلندمدت با سرمایهگذاران برقرار شود. کارگزاری فولاد مبنا با حفظ اسرار مشتریان، رعایت اصول اخلاق حرفهای و احترام به قوانین و مقررات به دنبال ارتقای اطمینان مشتریان به خود است. این شرکت همواره دنبال جذب مشتریان جدید از طریق توسعه امکانات و متنوعسازی خدمات خود است و در عین حال با بهبود مستمر کیفیت خدمات به دنبال افزایش سطح رضایتمندی مشتریان قدیمی خود است. ما به گونهای به رشد و توسعه پایدار خود ادامه خواهیم داد که هیچگاه کیفیت خدمات قربانی توسعه فعالیتها نشود. کارگزاری فولاد مبنا از طریق پاسخگویی به تمام سلیقهها، خود را ملزم به توسعه فرهنگ سرمایهگذاری و سهامداری میداند.
مختصری درباره فعالیتها و جایگاه فعلی شرکت کارگزاری دلیران پارس توضیح دهید.
از سال ۸۴ به عنوان یک هلدینگ آغاز به کار کردیم و از سال ۸۹ به سوی سرمایهگذاری در زمینههای بانک، بورس و بیمه گام برداشتیم. از سویی در بازار سرمایه، علاوه بر سرمایهگذاری مستقیم در سهام، به مدت پنج سال است بر بحث مشارکت در توسعه بازار سرمایه تمرکز کردهایم. به هر صورت، بخش خصوصی در توسعه این بازار پیشرو است، هر چند کارگزاریهای قدرتمند محدودی در حال فعالیت در این عرصه داریم. ما به عنوان یکی از پنج کارگزاری برتر بورس، بحث توسعه شعب خود در مناطق محروم و دور افتاده را در دستور کار خود قرار دادهایم. در همین راستا، تلاشهایی در زمینه آموزش رایگان بورس و سهام داشتهایم و به این شکل توانستهایم در بحثهایی از جمله فرهنگسازی اجتماعی بورس، گامهایی موثر برداریم. ما ۱۰ شعبه مانند شعب بانکی در تهران ایجاد کردهایم که شهروندان در برنامههای رایج روزمره خود بتوانند از نزدیک با فعالیتهای بورسی و تابلوهای اعلان معاملات بورس آشنا شده و به این ترتیب ترس اکثریت جامعه از فعالیتهای بورسی کاهش یابد
عالیترین هدف مجموعه شما در شرایط کنونی چیست؟
ما معتقدیم «خدمات مشتریان» تنها یک بخش از این سازمان نیست، بلکه وظیفه تمام کارکنان است. مشتریان به ما وابسته نیستند بلکه ما به آنها وابستهایم، پس این مشتریان هستند که مشخص میکنند چه سازمانی و بر اساس چه دلایلی موفقتر است. ما معتقدیم پیشنهادات و انتقادات مشتریان گرانبهاترین هدیهای است که دریافت میکنیم. سازمانهایی توانایی رشد و بقا را دارند که بتوانند به نیازهای جدید مشتریان خود پاسخگو باشند.
چه طرحها و خدماتی را در نمایشگاه امسال رونمایی میکنید؟
بحث باشگاه مشتریان را در دستور کار خود داریم که در راستای خدماتدهی هر چه بهتر، به وسیله شرکت دلیران پارس طراحی و به اجرا گذاشته میشود. با این ترتیب، کسانی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند، برای حضور در این بازار و افتتاح حساب کد معاملاتی، بهجای مراجعه به دفاتر پست بانک و دفاتر خدمات الکترونیکی، کارمندان این بخش در محل اشتغال متقاضی این روند را به سرانجام رسانده و به این ترتیب روند عضویت را برای این افراد محترم سادهتر کنند
