نمایشگاه ها

ضرورت ایجاد تعامل راهبردی بین سایت‌های نمایشگاهی کشور

نایب رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران و مدیرعامل نمایشگاه اصفهان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های هیئت مدیره جدید انجمن، موضوعات استراتژیک هماهنگی و تعامل بین سایت‌ها است چراکه در هر سایت تجربیات بسیار خوبی وجود دارد و هرچه این تعامل و همکاری بیشتر شود، همه اعضا از آنها بهره‌مند می‌شوند.

احمدرضاطحانیان با بیان اینکه تعامل و همکاری بر اساس یک ساختار راهبردی و با برنامه‌ریزی بلندمدت از جمله نکات قابل توجه است، گفت: در ارتباط با این موضوع در سال‌های 1401 و 1402 به صورت جدی کار و برنامه‌ریزی استراتژیکی تهیه شد که فعالیت‌ها از این برنامه در قالب 60 عنوان برای نمایشگاه اصفهان استخراج گردید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه 16.5 هکتار از مجموعه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تحت پوشش قرار گرفته، گفت: هم اکنون سطح اشغال این مجموعه به بالای 80 درصد رسیده است.