نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران 1402 | نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران ۱۴۰۲ (A+M)

تاریخ برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

صفحه تخصصی نمایشگاه تبلیغات و بازار یابی
با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه

در این صفحه می توانید اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی 2023، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست شرکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران 1402 را مشاهده کنید.

برگزار کننده: شرکت آوین افراز

گاه شمار نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازار یابی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

برای مشاهده تقویم برگزاری کلیه نمایشگاه های تبلیغات و بازار یابی در کشور و جهان به لینک زیر مراجعه فرمایید

تلویزیون زنده نمایشگاه

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

اخبار نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

آرشیو اخبار >

برگزار کننده نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

شرکت آوین افراز برگزار کننده نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی 1402 بزودی برگزار میگردد.

راه های تماس با شرکت آوین افراز :

ثبت نام در نمایشگاه تبلیغات بازاریابی

جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.

دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه

برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:

همه چیز درباره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی (A+M)

 نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) با هدف حمایت از صنعت تبلیغات، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و فروش، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد و توسعه صادرات غیرنفتی برگزار می‌شود. امروزه، مدیران بخش های مختلف شاهد پدیده هایی عینی و قابل درکی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار را تغییر داده و دگرگون می‌ نماید. از سوی دیگر، فقدان ساز و کارهای رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارتهای بازاریابی در سازمان‌های کشور شده است. بی‌ تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی می‌ باشد. تعامل در دهكده جهانی و در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه ای و تخصصی می خواهد. نیاز به وجود شرکت‌‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌‌های مختلف‌‌ بازاریابی و تبلیغات، توجه به وجوه تبلیغ و تمایز آن برای ارائه در بازارهای مختلف‌‌، تبلیغات مستمر، لحاظ تبلیغات در بودجه بندی و ارائه تبلیغ متفاوت در چرخه عمر محصول از نکاتی است که در بازاریابی و تبلیغات مد نظر قرار می گیرد

  • تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی و رایانه ای)
  • تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی
  • آژانسها ، مـشاورین و مجریان تبلیغاتی
  • رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری)
  • فن آوری اطلاعات
  • علایم تبلیغاتی
  • تبلیغ مشهورترین محصولات، خدمات و نشانه های تجاری وفرهنگی
  • تبلیغات کالاهای صادراتی
  • برندهای تجاری و تبلیغاتی
  • روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطـلاع رسـانی
  • فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار
  • تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش
  • ارتقا فـروش
  • سمپلـینگ
  • چـاپ و خدمات دیجیتالی
  • ماشیـن های چاپ الکترونیکی
  • تجهیزات و مـواد اولیـه
  • طراحـی بسته بنـدی
  • طراحی و ا یده پردازی
  • تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی
  • صـنایع و تجهیزات نمایشگـاهی و تبلیغاتی
  • معمـاری داخلی فروشگاه ها
  • هدایای تبلیغاتی
  • هدایای تجاری
  • رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات
  • ماشین آلات لیزری
  • تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری، سینمایی و عکاسی
  • ماشـین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه
  • سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری (مرتبط با موضوع نمایشگاه)
  • مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه ها ، همایشها و سمینارها
  • فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی
  • انجمن ها، اتحادیه ها و سازمانهای داخلی و خارجی

نگاهی به ادوار نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

در اینجا می خواهیم درباره ادوار نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی صحبت کنیم.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران در تاریخ 26 تا 29 آذر ماه 1398 برابر با 17 تا 20 دسامبر 2019 برگزار شد.

در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه بیش از 380 شرکت داخلی و خارجی، حضور بهم رسانده و مشارکت  داشتند. علاوه بر ایران، شرکت ها و سازمان هایی از کشورهایی نظیر: آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هند، هنک گنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا نیز به معرفی و ارائه جدیدترین متدها و تکنولوژی های صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات پرداختند.

 پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات  بازاریابی و صنایع وابسته در تاریخ 12 الی 15 دی ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می شد. در این نمایشگاه بیش از ۳۳۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و به ارائه جدیدترین روش ها، فنون، تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات پرداختند. در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته علاوه بر ایران، کشورهای آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هند، هنک گنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا نیز هرساله حضور یافته و و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه می کنند.

نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته در فضایی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع و در سالن های شرقی نمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ  96/10/12 الی 96/10/15 برگزار شد. در این نمایشگاه بیش از ۳۳۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ده ها کشور جهان حضور و مشارکت دارند و به ارائه نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون،تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات پرداختند.

لاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهای آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هند، هنک گنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا نیز  هرساله حضور یافته و و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه دادند.

 

این دوره از تاریخ 15 دی تا 18 دی ماه 95 برکزار شد. بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و ۶۰ خارجی از ایران و کشورهای ترکیه، ژاپن، چین، کره جنوبی، ایتالیا، آلمان، سوئیس، تایوان، فرانسه، امارات متحده عربی، اسپانیا و بلژیک نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون، تنکولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را در معرض دید مخاطبان قرار دادند.

 دوازدهمین دوره ، ۱۲-۱۵ دی ۹۴ در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره نیز 300شرکت ایرانی و 33 شرکت خارجی از 11 کشور جهان شامل  آلمان، اسپانیا، امارات متحده عربی، ایتالیا، بلژیک، تایوان، ترکیه، سریلانکا، چین، هنگ کنگ و کره جنوبی در فضایی به متراژ 21,000 متر مربع حضور داشتند .

یازدهمین نمایشگاه تبلیغات وبازاریابی و صنایع وابسته از ششم تا نهم ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد.

 

این دوره در  28 آذر لغایت 01 دی ماه 1392 برکزار شد.

شرکت های شاخص

مطالب پیشنهادی

انتشار دهید