EXHINITION NEWS

نمایشگاه ها

نمایشگاه شیرینی و شکلات | بیستمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات، ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت تهران ۱۴۰۰

تاریخ برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات

صفحه تخصصی بیستمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات با همکاری مشترک  شرکت ماندگار تجارت شیرین و نشریه اقتصاد و نمایشگاه

در این صفحه می توانید اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات،، ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست شرکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه  نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران ۱۴۰۰را مشاهده کنید.

برگزار کننده: شرکت ماندگار تجارت شیرین

گاه شمار نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
پوستر نمایشگاه شیرینی و شکلات

برگزار کننده نمایشگاه شیرینی و شکلات

شرکت ماندگار تجارت شیرین  مجری برگزار کننده بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران 1400

 

راه های تماس با شرکت ماندگار تجارت شیرین:

ثبت نام در نمایشگاه شیرینی و شکلات

جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.

ثبت نام و درج مشخصات شرکت در سایت اخبار نمایشگاه

برای درج اطلاعات و مشخصات شرکت خود در لیست فعالان حوزه ی فعالیت تخصصی خود در سایت لطفا فرم ذیل را تکمیل کنید:

دسترسی سریع به صفحات مرتبط با نمایشگاه شیرینی و شکلات

راهنما

اخبار نمایشگاه شیرینی و شکلات

آرشیو اخبار >

پوستر نمایشگاه شیرینی و شکلات

دکتر حسین زاده در افتتاحیه نمایشگاه شیرینی و شکلات مطرح کرد: صادرات شیرینی و شکلات ایران به ۸۰ کشور جهان – نشریه اقتصاد و نمایشگاه

دکتر بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی در حاشیه مراسم افتتاحیه در جمع خبرنگاران از صادرات انواع  شکلات و شیرینی ایران

ادامه »
دکتر موسوی ماگنولیا

دکتر فرحناز موسوی رییس هیات مدیره ماگنولیا مطرح کرد: ارتقای موقعیت شرکت ماگنولیا در سطح بین المللی – نشریه اقتصاد و نمایشگاه

شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا بزرگترین طراح و تولید کننده انواع طعم دهنده، رنگ خوراکی طبیعی، و چاشنی در ایران است  شرکت دانش

ادامه »
شیرین پسند

یعقوب ستاری علیشاه مدیرعامل شرکت شیرین پسند: طعم ملس لواشک به محصولات شیرین پسند اضافه می شود – نشریه اقتصاد و نمایشگاه

“شیرین پسند” از تولید شیرینی جات سنتی و سوغات آذربایجان تا تولید شیرینی و شکلات و لواشک شرکت “شیرین پسند” تولید کننده انواع فراورده های

ادامه »

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه شیرینی وشکلات

برای مشاهده لیست کامل به صفحه لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات مراجعه فرمایید.

همه چیز درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات

شیرینی و شکلات از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در ایران و دنیا محسوب می‌شوند. علاوه بر این از نظر اقتصادی نیز تولید و صادرات شکلات، درآمدزایی زیادی برای کشور دارد.

 

شکلات در دنیا صنعتی پول‌ساز، شیرین و پرطرفدار است. براساس آمارهای بین‌المللی ارزش جهانی بازار شکلات در سال 2017 بیش از 103 میلیارد دلار بوده است و پیش‌بینی می‌شود با رشد میانگین سالانه 7 درصد، ارزش این بازار تا سال 2024 به 7 درصد برسد.  این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود رشد این صنعت در خاورمیانه تا سال 2024 کمتر از میانگین جهانی و حدود 6.7  درصد باشد و گردش مالی آن به 6.5 میلیارد دلار برسد.

برخی گزارش‌ها نیز می‌گویند مجمع ارزش صنعت شیرینی و شکلات و بیسکوییت در خاورمیانه حدود 10 میلیارد دلار است.

رشد قابل توجه صنعت شکلات و شیرینی در 10 تا 15 سال گذشته کاملا مشهود است و سال‌هاست که تولیدکنندگان کشورمان ضمن تامین نیاز داخلی بخشی از محصولات خود را سالانه روی ریل صادرات قرار می‌دهند.

خوشبختانه در یک دهه اخیر صنعت ماشین آلات مربوط به تولید بیسکویت، کیک، شیرینی، شکلات، آدامس و غیره در کشور دچار تحولات شگرفی شده است. از سوی دیگر شکلات سازی در زمره صنایع باکیفیت و مرغوب ایران قرار دارد که در سالیان گذشته به رشد و توسعه قابل توجهی دست یافته است.

از سوی دیگر بسته‌بندی تولیدات ایرانی به عنوان رکنی مهم و اثرگذار در ارتقای جذابیت کالای داخلی مطرح است و برخلاف بسیاری از عرصه‌ها که متاسفانه به موضوع بسته بندی به صورتی حرفه‌ای نگریسته نمی‌شود، در صنعت شکلات سازی تلاش شده به بسته بندی اقلام تولیدی توجه ویژه‌ای شود.

فضای رقابتی و تعدد و تکثر واحد‌ها و مراکز تولیدی شکلات باعث شده تا موضوع بسته بندی نیز در کنار کیفیت، در اولویت فعالان این عرصه قرار گیرد.

بیسکوییت‌ها و شکلات‌های ایرانی در سال‌های گذشته بازارهای خود را به طور مرتب توسعه داده است. براساس آمارها مجموع محصولات تولیدی صنعت شیرینی و شکلات ایران به 66 کشور جهان صادر می شود.

براساس آمار اتحادیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران حدود 800 میلیون دلار در سال صادرات دارد که در صورت حل مشکلات و موانع، این میزان قابل افزایش تا دو برابر است.

بنا بر گزارش های گمرک اصلی ترین مقاصد شیرینی و شکلات ایران، کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان هستند دیگر .کشورهای مقصد صادرات نان، شیرینی و شکلات ایرانی شامل نروژ، هلند، استرالیا، آلمان، اتریش، کانادا، مالزی، ژاپن، لهستان، جیبوتی، ارمنستان، روسیه، پاکستان، کویت، ساحل عاج، قطر، قرقیزستان، سوئیس، چین، بحرین، عراق، تاجیکستان، سومالی، یمن، امارات، افغانستان، بلاروس، نیجر، عمان و… هستند.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شکلات و شیرینی در خاورمیانه است که به صورت کاملا تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت اعم از محصولات تولید شده، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار می گردد.، در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و نوآوریهای صنعت  شیرینی و شکلات ایران در زمینه تولیدات داخلی و صادرات به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه بین المللی شکلات و شیرینی در رتبه A، رویدادهای کشور قرار دارد که خود گویای قدرت و توانمندی این صنعت شیرین است.

این نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان، مسوولان و علاقه‌مندان بتوانند در فضایی آرام و صنعتی به تبادل نظرات و تفاهم‌های تجاری برسند.

نمایشگاه شکلات باعث ایجاد تحول در دو دهه اخیر در این صنعت شده و این صنعت توانسته نیازهای داخلی و صادرات خارجی را با توانمندی پوشش دهد.

 این صنعت به مدد همین نمایشگاه توانسته در بازارهای منطقه حضوری موفق و رو به رشد داشته باشد اگر نمایشگاه شیرینی و شکلات به طور منظم برگزار نمی‌شد، فعالان و بازرگانان منطقه هرگز نمی‌توانستند از ظرفیت و توان‌مندی‌های ایران در حوزه تولید شیرینی و شکلات آگاه شوند

شکلات در نمایشگاه شیرینی و شکلات

11 دوره از 17 دوره برگزاری نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت با مدیریت مستقیم انجمن شیرینی و شکلات ایران برگزار شد و برگزاری دوره ها ی بعدی با نظارت انجمن توسط شرکت ماندگار تجارت شیرین شده است .

نگاهی به ادوار نمایشگاه شیرینی و شکلات

در اینجا می خواهیم درباره ادوار نمایشگاه شیرینی و شکلات صحبت کنیم با این توضیح که اولین دوره نمایشگاه در سال 1381 در فضائی به وسعت 5000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران برگزار شد.

یازدهمین دوره از نمایشگاه  شیرینی و شکلات تهران در فضایی به مساحت 22 هزار متر مربع و با مشارکت210 شرکت داخلی و 28 شرکت خارجی از 11 کشور جهان در شهریور 91 برگزار شد.

یازدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

 

یازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی شیرینی تهران در فضایی به مساحت 22 هزار متر مربع و با مشارکت210 شرکت داخلی و 28 شرکت خارجی از 11 کشور جهان در شهریور 91 برگزار شد.

یازدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

 

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی  با شرکت 295 شرکت داخلی و 55 شرکت خارجی از کشورهای ژاپن، چین، آذربایجان، اوکراین، ترکیه، روسیه، اتریش، هند، مالزی، آمریکا، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، سوئد، هلند، دانمارک، انگلستان، لهستان و فرانسه در فضایی بالغ بر 30 هزار مترمربع که نسبت به دوره گذشته نمایشگاه 35 درصد رشد یافته در شهریور 93 برگزار شد .

سیزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شکلات ایران با مشارکت ۳۵۰ شرکت داخلی و ۳۲ شرکت خارجی از ۱۵ کشور جهان از جمله آلمان، اتریش، اسپانیا، اوکراین، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، ترکیه، چین، ژاپن، فرانسه، کلمبیا، لهستان، مالزی و هندوستان شهریورماه 94 برگزار شد.

چهاردهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی  ایران در فضایی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و با حضور ۵۶۰ شرکت داخلی و بین المللی در شهریور 95 برگزار شد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات با حضور 338شرکت داخلی و 68 شرکت خارجی از 5 کشور آلمان، اسپانیا، امارات، اتریش و ترکیه در شهریور 96 برگزار شد.

فضایی این دوره به نمایشگاه حدود 37 هزار متر مربع بود و در مجموعه سالن‌های غربی و همچنین فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد که از این میان 18191 متر مربع فضای مفید سرپوشیده داخلی و 1508 مترمربع فضای مفید سرپوشیده خارجی است.

در این دوره بحث واگذاری غرفه‌ها با تعرفه ارزی و نوسان نرخ ارز و یورو که گاهی تا ششصد تومان هم دچار نوسان بوده، بر حضور مشارکت‌کنندگان خارجی در نمایشگاه تاثیر گذاشته است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

هفدهمین نمایشگاه در شهریور 97 با با حضور مهندس عباس قبادی عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران به عنوان میزبان‌، حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران‌، رحمانی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت و معدن و تجارت و خسرو تاج معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران با مشارکت 280 شرکت داخلی  و ۱۱ شرکت خارجی از کشورهای یونان، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، دانمارک، روسیه و هلند در فضایی بالغ بر ۳۰هزار مترمربع و در ۷ سالن از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ شهریور ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد..

هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی تهران با مشارکت 280 شرکت داخلی  و ۱۱ شرکت خارجی از کشورهای یونان، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، دانمارک، روسیه و هلند در فضایی بالغ بر ۳۰هزار مترمربع و در ۷ سالن از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ شهریور ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد..

هجدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

نوزدهمین نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 12 تا 15 شهریور توسط شرکت ماندگار تجارت شیرین در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

مطالب پیشنهادی

راهنمای خرید کمپرسور

راهنمای خرید کمپرسور – نشریه اقتصاد و نمایشگاه

از کمپرسورها برای فشرده سازی گازها استفاده می شود، امروزه در بسیاری از صنایع از کمپرسور استفاده می شود. از صنایع پتروشیمی و تعمیرگاه ها گرفته تا کابین هواپیما، موتور جت و زیردریایی، کارگاه ها و تعمیرات از این دستگاه استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم مخاطبان را با مشخصات فنی کمپرسور و

Read More »
پخش مواد غذایی

معرفی بهترین شرکت‌های پخش مواد غذایی

بهترین شرکت های پخش مواد غذایی در ایران می‌دانیم که مواد غذایی از جمله نیازهای اساسی روزانه مردم است که باید تامین بشود و بدست متقاضیان برسد. سیستم پخش مواد غذایی به دو صورت وجود دارد. یکی سیستم کلاسیک است که معمولا تولید کننده محصول خود را به یک یا چند عمده فروش مواد غذایی

Read More »
بیسکویت ر

راهنمای خرید بیسکویت

احتمالآ بیسکویت نخستین بار به صورت خیلی اتفاقی در رم باستان توسط رومیان تولید شده است. در آن دوره برای پخت و پز نان از اجاق استفاده می شده است و برای اینکه مطمئن شوند که اجاق به اندازه کافی گرم شده است از تکه ای خمیر استفاده می کردند که خمیر پس از حرارت

Read More »
گولوکز

خواص شربت گلوکز چیست؟

شربت گلوکز ماده ای شیرین و غلیظ با محتوای گلوکزی بالا می باشد که معمولا به فرم مایع غلیظ یا گرانولای جامد تولید می شود. از شربت گلوکز در تولید مواد غذایی تجاری همچون شیرین کننده ها، قوام دهنده ها و مواد نگهدارنده رطوبت استفاده می شود و از آن جا که کریستالی نمی شود

Read More »
گلوتن

گلوتن و کاربرد آن در صنایع مختلف

گلوتن از خانواده پروتئین‌ها است و در غلاتی مانند گندم، چاودار و جو یافت می‌شود که گندم جزو پر مصرف‌ترین عضو خانواده غلات‌ها است. دو پروتئین اصلی موجود در آن، گلوتنین و گلیادین است. گلیادین عامل مخرب و منفی برای سلامتی به حساب می‌آید. گلوتن باعث کش آمدن خمیر و ترد شدن بافت فراورده نهایی

Read More »

انتشار دهید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Scroll to Top