شرکت پردیس دیبااندیشان با ارائه محصولات و خدمات انحصاری یا کم سابقه در بازار کشور، در نمایشگاه بینالمللی الکامپ از دو خدمت و محصول جدید خود رونمایی کرده است.
محمد آذری، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرفروش و توسعه بازار شرکت پردیس دیبااندیشان با تجربههای ارزشمندش در توسعه بازار، درباره دستآوردها و برنامههای این شرکت توضیحاتی داده است که میخوانید.
خوانندگان ما را با تاریخچه و فعالیتهای شرکت خودتان بیشتر آشنا کنید.
شرکت پردیس دیبا اندیشان در پائیز 1394 توسط جمعی از مدیران ارشد یکی از شرکت های صاحب نام همین حوزه تاسیس شد. هدف ما از تاسیس این شرکت تمرکز بر بازار خدمات و تجهیزات نوین ارائه شده در حوزه زیرساخت فیزیکی مراکزداده بود. با یاری خداوند و با تکیه بر تلاش و تخصص حلقه موسس این شرکت، بخش قابل توجهی از اهداف تعیین شده محقق شده و خدمات و محصولات نوین ارائه شده توسط شرکت پردیس دیبا اندیشان و شرکای تجاری ما، هم اکنون در قلب پروژههای حساس ملی در حال استفاده و کارکرد هستند.
به طور مشخص چه محصولات یا خدماتی تولید و ارائه میکنید؟ جایگاه حرفهای محصولات و خدمات خود را در بازار چگونه ارزیابی میکنید؟
به طور مشخص ما در بخش زیرساخت فیزیکی مراکزداده به ارائه محصولات و خدمات نوین ذیل پرداختهایم:
- خدمات ممیزی و کلینیکی مراکزداده
- ممیزی حرارتی – تصویر برداری حرارتی از مراکزداده
- ممیزی گردش هوا – مدیریت گردش هوای مراکزداده
- ممیزی آلودگی محیطی و ذرات معلق – آلودگی زدایی تخصصی مراکزداده
- ممیزی محافظت در برابر لرزش و زلزله – مقاوم سازی مراکزداده در برابر لرزش و زلزله
- ممیزی شبکه ارتباطی
- ممیزی کیفیت برق و شاخص PUE
- مشاوره، طراحی، پیاده سازی و نظارت بر اجرای پروژه های مراکزداده
- تامین و پیاده سازی سیستم جامع مدیریت زیرساخت مراکزداده (DCIM)
- تامین کولرهای In-Row مراکزداده با تکنولوژی Inverter و کندانسینگ یونیت های متمرکز چند مداره
- طراحی و تولید رک باز و کابینت رک پرتراکم مراکزداده
- تامین کابل و اتصالات پرتراکم شبکه
در خصوص جایگاه محصولات و خدمات شرکت دیبا اندیشان در بازار هم شایان ذکر است هم راستا با اهداف و سیاستهای کلان این شرکت، با توجه به بیسابقه یا بسیار کمسابقه بودن ارائه این محصولات و خدمات در بازار کشور، شرکت دیبا اندیشان تقریبا بدون داشتن رقیب به ارائه محصولات و خدمات نوین خود در بازار میپردازد و این محصولات و خدمات از بالاترین جایگاه در بازار- البته برای مخاطبین خاص خود- برخوردار هستند.
در زمینة کیفیت محصولات خود چه اقداماتی انجام دادید که اعتماد مصرفکننده را موجب شود؟
برخی از خدمات این شرکت در راستای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده عبارتند از:
- همکاری با شرکای تجاری صاحب نام بین المللی در تامین خدمات و محصولات مورد نیاز
- همکاری با متخصصین موسسه Uptime با مدارک ATS و ATD در انجام پروژه های مشاوره و طراحی
- همکاری با متخصصین موسسه epi با مدارک CDCP, CDCE و CDCS در انجام پروژههای مشاوره و طراحی
- همکاری با بیمههای بینالمللی جهت تحت پوشش قرار دادن پروژههای آلودگی زدایی تا سقف 2.000.000 یورو با توجه به ریسک بالای اجرای پروزه در مراکز داده فعال
- همکاری با موسسه ISO جهت به کارگیری ناظرین مورد تائید این موسسه در پروژهها و اخذ مدرک ISO14000 جهت تائید کیفیت انجام پروژه
برای گسترش فعالیتهای مجموعة تحت مدیریتتان چه برنامهها و طرحهای توسعهای در دست انجام دارید؟
در سال 98 نیز همانند سنوات گذشته برنامه هایی جهت گسترش بازار و گسترش محصولات شرکت در نظر گرفته شده است. لذا در سال جاری دو خدمت ممیزی مراکز داده(DC Audit) و پیادهسازی نرمافزار مدیریت زیرساخت مراکزداده(DCIM) که هر دو در این نمایشگاه(الکامپ 98) ارائه شدهاند، در برنامه توسعه شرکت قرار گرفته اند.
گواهینامهها، افتخارات و استانداردهای ملی و بینالمللی خود را معرفی کنید.
بزرگترین افتخار سازمانی برای ما، انتخاب مدیران ارشد شرکت پردیس دیبا اندیشان با رای بزرگترین شرکتهای فعال این صنف بعنوان عضو شورای مرکزی، عضور هیئت مدیره، رئیس کمیسیون مراکزداده، دبیر کمیسیون مراکزداده، عضو کمیسیون شبکه و عضو کمیسیون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانهای است. ما مفتخریم که بخشی از وقت و سرمایه خود را به فعالیت های صنفی عامالمنفعه در راستای ارتقاء جایگاه صنف و اعتلای صنعت فناوری اطلاعات کشور عزیزمان ایران، تخصیص دادهایم.
