کتاب سال ۱۴۰۳ صنعت نمایشگاهی ایران با هدف ثبت و مستندسازی رویدادها، تحولات و عملکرد فعالان صنعت نمایشگاهی کشور، منتشر شد.
این کتاب که به عنوان یک مرجع معتبر برای فعالان این حوزه شناخته میشود، به اهتمامگروه رسانه های نمایشگاهی «نمایار» و با همکاری و حمایت روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی و اعضای خانواده صنعت نمایشگاهی ایران ، اعم از مدیران و اعضای تشکل های صنفی سایت داران،برگزارکنندگان ، غرفه سازان و مدیران برندهای شاخص تولیدی و تجاری مشارکت کننده در نمایشگاهها تدوین و منتشر شده است.
علاوه بر این، گزارشهای تصویری از مراسم افتتاحیه و غرفه برندهای مطرح در نمایشگاههای برگزار شده در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران نیز در این کتاب گنجانده شده است.
کتاب سال ۱۴۰۳ صنعت نمایشگاهی در ۱۶۰ صفحه و در قطع رحلی با چاپ چهاررنگ منتشر شده است. این اثر در ۲۰۰۰ نسخه چاپ و برای فعالان کلیدی صنعت نمایشگاهی، مدیران دولتی، بخش خصوصی، بانکها و مدیران برندهای مطرح ارسال شده است.
با توجه به نقش کلیدی صنعت نمایشگاهی در توسعه اقتصادی کشور، این کتاب به عنوان یک سند تحلیلی، مسیر تحولات و چالشهای این صنعت را به تصویر کشیده و اطلاعات ارزشمندی برای تصمیمگیریهای آینده در جهت شناخت چالش ها و احرای طرح های توسعه صنعت نمایشگاهی در اختیار مدیران و فعالان این حوزه و مسوولان و سیاست گذاران قرار میدهد.