کتاب «برندسازی ملی در اکسپو اوزاکا» همزمان با روز جهانی نمایشگاه ها رونمایی می شود.
از کتاب «برندسازی ملی در اکسپو اوزاکا» به قلم حسام گودرزی و پیشگفتار شهنام و صالح سپاسدار همزمان با روز جهانی نمایشگاه ها رونمایی خواهد شد.
گودرزی در این کتاب ضمن اشاره به اهمیت برندسازی ملی در دنیا و جایگاه برندسازی در اکسپوها به برنامه کشورها برای برندسازی در ادوار گذشته اکسپوها پرداخته است. فرصت های برندسازی در اکسپو اوزاکا برای ایران و رویه های مرسوم کشورهای مدرن در حوزه تولید محتوا و برندسازی در اکسپوها از دیگر بخش های این کتاب است.
منبع: تیترکوتاه
