نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

تامین نیروی نمایشگاهی

تامین نیروی نمایشگاهی غرفه دار

همه ساله در سراسر ایران و جهان، نمایشگاه های داخلی و بین المللی فراوانی برگزار می گردد. بسیاری از شرکت ها نیز در این نمایشگاه ها با هدف و بی هدف، شرکت می نمایند. هر دو گروه این شرکت ها، تمایل دارند حضوری موفق در نمایشگاه داشته باشند. آن ها که با هدف در نمایشگاه ها حضور می یابند، تا حد زیادی موفق می شوند. اما آنچه که می توان با قاطعیت ادعا کرد این است که بسیاری از شرکت هایی که در نمایشگاه ها حاضر می شوند به خصوص شرکت های ایرانی، از اهمیت و نقش تامین نیروی نمایشگاهی مناسب به ویژه تامین نیرو غرفه دار نمایشگاه به عنوان مهم ترین رکن تشریفات نمایشگاهی غافل می مانند. هر غرفه نمایشگاه باید دارای تشریفات نمایشگاهی کامل از جمله نیروی غرفه دار نمایشگاه (در پشت کانتر)، مهماندار نمایشگاه (نیرو برای پذیرایی در نمایشگاه)، نیروی خدماتی نمایشگاه (جهت نظافت، حمل و جابجایی بار، کمک و …) و … باشد. نیروی غرفه دار نمایشگاه بایستی آموزش های لازم را در خصوص خدمات نمایشگاهی دیده و نسبت به اهداف شرکت در نمایشگاه نیز توجیه شده باشد. نیروی غرفه دار نمایشگاه علاوه بر لزوم داشتن صبر و حوصله کافی و انگیزه و تعهدی قوی، بایستی در مجموع، از اطلاعات عمومی، اجتماعی، فنی و بازاریابی کافی برخوردار باشد.

تامین نیروی نمایشگاهی

مترجم یکی از قسمت های تامین نیرو نمایشگاهی:

 در فرآیند برگزاری نمایشگاه ‌ها و همایش ‌های بین‌المللی، یکی از موارد مورد نیاز، تامین نیرو نمایشگاهی مترجم همزمان یا مترجم حضوری متخصص می ‌‎باشد. مترجم همزمان و حضوری اگر از تخصص کافی در مهارت زبانی و ارتباطی برخوردار باشد، می تواند نقش بسیار سازنده ای در ایجاد ارتباط مناسب بین مخاطبان همایش یا نمایشگاه ایفا نموده و با ایجاد تفاهم فیمابین شرکت ‌ها در غرفه های ‌نمایشگاهی، احتمال عقد قرارداد های بزرگ را در نمایشگاه ‌های بین‌ المللی افزایش دهد. مترجم همزمان، مترجم حضوری یا مترجم همراه برای بازدید کنندگان از یک نمایشگاه یا کنفرانس، بایستی تمرکز زیادی بر روی حرفه خود داشته و با استفاده از حضور ذهن بالا و مهارت ‌های ارتباطی مناسب، تعامل بین افراد حاضر در یک رویداد را تسهیل نماید. وی همچنین بایستی با مهارت زبانی بالای خود، از بروز اشتباه در ترجمه پرهیز نموده و به این ترتیب از مشکلات ناخواسته تا حد امکان پیشگیری نماید. این مسئله وقتی که رویداد مورد نظر در رشته‌ های تخصصی باشد، اهمیت دو چندان پیدا می نماید. بنابراین متولی و برگزار کننده رویداد ملزم به بهره مندی از مترجم همزمان متخصص می باشد. از جمله پیامدهای انتخاب مترجم همزمان ناکارآمد می توان به عدم ارسال پیام سخنران خارجی، عدم توانایی در امر ترجمه در زمان سخنرانی (سکوت های طولانی مدت) و در نتیجه نارضایتی حضار، عدم گرفتن نتیجه مطلوب و به هدر رفتن هزینه سنگین برگزاری یک همایش و … اشاره نمود.

ازهدیه دادن به نفع خود استفاده کنید:

اکثر هدایای تبلیغاتی مجانی کار نمی‌کنند. با این حال ، برخی از هدایای تبلیغاتی به طور باور نکردنی در کمک به چشم اندازهای کسب‌ وکار شما خوب هستند. یک هدیه ی تبلیغاتی برای شرکت کنندگان مفید و به یاد ماندنی است را انتخاب کنید و از برخی بازخورد جدی و اقدام فروش لذت خواهید برد. کلید یک بخشش بزرگ چیزی است که باعث می‌شود محصول مجانی شما چیزی باشد که مخاطب هدف شما یک نیاز فوری برای آن دارد. چیزهایی مثل اسباب‌بازی‌های باشکوه ممکن است جذاب به نظر برسند، اما آن‌ها چیزی نیستند که بیشتر مشتریان به آن علاقه داشته باشند . هر چه باشد، زمانی که کل روز را برای نمایش دادن نمایش تجاری صرف می‌کنید، آیا می‌خواهید یک عروسک مجلل را باخود حمل کنید ? بهترین هدیه تبلیغاتی رایگان که مفید هستند و برای از حمل به اندازه کافی کوچک هستند. لطفا یک نیاز را پر کنید. چشم‌انداز شما از ۱۰ تا ۱۰۰ غرفه در طی زمان خود در یک نمایشگاه تجاری خواهد بود. یک خودکار با چاپ سفارشی به آن‌ها بدهید و آن‌ها چیزی خواهند داشت که در جیب آن‌ها برای کل نمایشگاه تجاری باقی بماند و هر وقت یک یادداشت بردارند یادآوری فوری از شرکت تان می‌ شود. فنجان‌های  و لیوان و ماگ هدایای محبوبی هستند که تنها زمانی استفاده می‌شوند کار آیی دارند. اکثر مردم به دنبال جمع کردن چند فنجان قهوه یا ماگ در طی یک کنفرانس نیستند، اما اگر شما بتوانید به طور هوشمندانه و زود به آنها کمک کنید، خیلی احتمال دارد که بعد از کنفرانس با هدایای تبلیغاتی شما از سالن خارج شوند. سایر هدایا در نمایشگاه‌های تجاری مانند ساک دستی های تبلیغاتی، جاکلیدی و غیره خیلی ایده‌آل نیستند. در پایان نمایشگاه تجاری، متوجه خواهید شد که بسیاری از آن‌ها در سطل زباله قرار دارند. بهترین هدایای تبلیغاتی باید: کاربردی باشند، کوچک باشند  و به اندازه کافی قابل استفاده باشند تا بتوان آنرا یک ابزار تجاری مفید دانست. لوازم جانبی گران‌قیمت – چیزهایی مثل یواس‌بی، پاوربانک  هستند. هدف یک بخشش سود آور است و خرج کردن پول برای هدایای رایگان می‌تواند به شما آسیب برساند و  سودآوری شما از نمایشگاه تجاری تان را کاهش دهد. پس اهدای هدایا باید به گروهی از مشتریان بالقوه داده شوند که امکان بیشتری جهت تبدیل شدن به مشتری وفادار را داشته باشد. همچنین باید اهدای هدایای تبلیغاتی ارزان و کهنه مانند قلم های لیزری و یا اسباب‌بازی‌های پلاستیکی اجتناب ورزید و بدنبال ایده های بهتر باشید.

اهمیت تامین نیروی نمایشگاهی برای نمایش محصولات :

هر چه غرفه تعامل بیشتری داشته باشد، تاثیر بیشتری در جذب مخاطب هدف تان خواهد داشت. چیزهایی مثل نمایش محصول  و یا بهتر از آن  محصولاتی که مشتریان می‌توانند خودشان تست کنند، راه‌هایی عالی برای ایجاد تعامل بیشتر و جذب مشتریان آتی هستند. اگر محصول شما یک ویژگی منحصر به فرد دارد که می‌تواند مخاطبین خود را تحت‌تاثیر قرار دهد، یکی از کارکنان شما یک نمایش زنده را اجرا کند. یک نمایش زنده که محصول را توضیح می‌دهد و آن را می‌فروشد، به خوبی در یک نمایشگاه تجاری کار می‌کند. یک رویکرد حتی بهتر این است که یک نمایش محصول زنده و نمونه‌هایی که می‌توانند امتحان کنند داشته باشید . اپل یک امپراتوری خرده‌ فروشی چند میلیارد دلاری را با استفاده از استراتژی ساده اجازه دادن به مشتریان آتی برای آزمایش محصولات قبل از خرید، ساخته‌ است. زمانی که محصول شما یک نقطه فروش منحصر به فرد دارد که آن را بهتر از هر چیزی که رقابت ارائه می‌کند، داشته باشد ، بهترین استراتژی فروش شما آن را به بخش مهمی از نمایشگاه تان تبدیل کرده‌است.

تامین نیروی نمایشگاهی به عناوین مختلف خیلی به شما کمک میکنه که به هدفتون برسید.

آزمایش کردن ، به ویژه در مورد محصولات یا خدمات شرکت تان، یک راه عالی برای اضافه کردن تعامل به غرفه تان هستند. به جای اجرای یک رقابت معمولی برای یک آی پد یا یک کامپیوتر نوت بوک، رقابتی را کنار هم قرار دهید که به تازه واردان نیاز دارد تا چیزی درباره شرکت شما یاد بگیرند.

این پست را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید :

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top