نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی | کارخانه های تولید فرش

یکی از محصولات پرطرفدار در جهان، فرش های ماشینی هستند که توسط بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی تولید می شوند. این کالای ارزشمند که در بازارهای داخلی و خارجی، عرضه می شود، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز  شده بافته می شوند و از طرح های زیبا و اصیلی بهره می برند. در این جا می توانید بهترین کارخانه های تولید فرش را مشاهده کنید. می توانید برای مشاهده محصولات این برند ها در زمان برگزاری نمایشگاه فرش ماشینی در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین تولید کنندگان فرش ماشینی

تولیدکننده فرش بهشتی

شرکت فرش بهشتی، یکی از بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ شروع کرده و با تکیه بر خلاقیت نیروی متخصص و جوان خود، اقدام به طراحی و تولید انواع فرش ماشینی و دستبافت در طرح‌ ها و سبک ‌های مختلف کرده است. ظرافت در بافت و تراکم بالا به همراه بهره مندی از الیافی مرغوب، باعث شده است تا سطح کیفی این فرش ها ارتقاء یافته و در تمامی دنیا، طرفداران خاص خود را داشته باشد.

کارخانه تولید فرش بهشتی

کارخانه فرش محتشم

فرش محتشم، یکی از بهترین کارخانه های تولید فرش است که دارای تنوع بالایی در طرح های محصولات خود است. به راحتی می توان در میان بیش از 1000 نوع محصول جستجو کرد و طرح و رنگی متناسب با سلیقه خود و در ابعاد مورد نیاز خریداری کرد. این شرکت که دارای ارسال رایگان است، ضمانت بازگشت هفت روزه را نیز به مشتریان خود ارائه می کند.

کارخانه فرش محتشم

تولیدکننده فرش خاطره کاشان

شرکت فرش خاطره کاشان (فرش هرمان)، یکی از بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی است دارای سبک خاص خود بوده و توانسته است جذابیت های زیادی را در طرح و نقش های فرش خود ایجاد کند. این شرکت که دارای مدیریتی مجرب و پرسنلی متخصص و با تجربه است، در حوزه تولید، فروش و صادرات انواع فرش های ماشینی فعالیت خود را گسترش داده و خط تولید خود را مطابق با پیشرفته ترین دستگاه های تولید، آهار و تکمیل فرش راه اندازی کند. این شرکت فرش هایی در طرح و نقش های جذاب را به بازار عرضه می کند.

تولیدکننده فرش خاطره کاشان

شرکت صنعتی نساجی آرشام

شرکت صنعتی نساجی صبح امید بیدگل، که با نام برند فرش آرشام فعالیت دارد، در حوزه تولید فرش های ماشینی، از سال ۱۳۷۲ فعالتی داشته و با توسعه فعالیت های خود، توانسته است بهترین محصولات را در کیفیت بالا و سایز، رنگ و طرح های متنوع به بازار راهی کند. این شرکت که از تخصص و تجربه پرسنل خود بهره می برد، محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. این یکی از بهترین کارخانه های تولید فرش می باشد که همواره قیمت مناسبی را برای محصولات خود در نظر می گیرد.

کارخانه یلدای کویر کاشان

کارخانه فرش یلدای کویر کاشان، یکی از بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی است که با سابقه ای 30 ساله در صنعت تولید فرش فعالیت دارد. این شرکت معتبر دارای فرش های متنوعی در شانه های 1200- 1000 و 700 است که هر کدام دارای جذابیت های خاص خود هستند. ضمن آنکه فرشهای پتینه یا کهنه نما، تابلو فرش، فرش مدرن  و… نیز در طرح و رنگ متنوع به بازار عرضه می شود. این فرش ها ضد حساسیت بوده و پرز نمی دهند. همچنین هنگام شستشو ساییده نشده و رنگ و بافت خود را از دست نمی دهند.

کارخانه یلدای کویر کاشان

تولیدکننده فرش صاحبقران

شرکت فرش صاحبقران (فرش ایپک) یکی از بهترین کارخانه های تولید فرش است که فعالیت خود را از سال 1390 شروع کرده و فرش های مدرن و نئوکلاسیک را در طراحی های بی نظیر به بازار عرضه می کند. این شرکت از نخ های صددرصد اکرولیک در تولید فرشهای خود استفاده می کند. ضمن آنکه خط تولید این شرکت توسط پیشرفته ترین تکنولوژی بافت دنیا هدایت می شود. فرش های ماشینی این شرکت دارای تراکم بالایی است و در رنگ و طرح های مختلفی ارائه می شود تا بتواند مناسب هر دکوراسیون داخلی باشد.

تولیدکننده فرش صاحبقران

کارخانه نگین مشهد

شرکت فرش نگین مشهد، یکی از بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی است که فعالیت خود را از سال 1371 شروع کرده و در تولید انواع نخ و فرش ماشینی تولیدات خود را گسترش داده است. این شرکت در راستای جلب اعتماد مشتریان، بخش تضمین کیفیت را در کارخانه خود راه اندازی کرده است و مطابق با الگوهای جهانی اقدام به تولید فرش های ماشینی در طرح و رنگ های متنوع می کند.

کارخانه نگین مشهد

تولیدکننده فرش شاهرخ

شرکت فرش شاهرخ، یکی از بهترین کارخانه های تولید فرش است که با سابقه ای 40 ساله در صنعت فرش های ماشینی فعالیت خود را گسترش داده است. این شرکت که ماشین آلات تولید فرش ماشینی را نیز تولید می کند، حوزه هایی مانند تولید فرش ماشینی و تکمیل آن، رنگرزی الیاف صنعتی و عرضه آنها به بازار را نیز در دستور کار خود دارد. این شرکت که همواره بهترین کیفیت را در اولویت خود قرار داده است، از مواد اولیه و قطعات با کیفیت بالا در تولیدات خود بهره می برد.

تولیدکننده فرش شاهرخ

کارخانه زمرد مشهد

مجموعه کارخانجات فرش زمرد مشهد، یکی از بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی است که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در صنعت نساجی شروع کرده و همواره کیفیت بالایی را در تولید فرش های خود در نظر داشته است. بهره مندی از تجهیزات پیشرفته در کارخانه این شرکت  و پرسنلی متعهد و متخصص، باعث شده است که این یکی از برندهای مطرح در بازارهای داخلی و خارجی باشد. ضمن آنکه قیمت این محصولات نیز با دیگر رقبا، قابل رقابت است.

تولید کننده فرش ماشینی زمرد مشهد

کارخانه تولید فرش قالی سلیمان

یکی از بهترین کارخانه های تولید فرش، قالی سلیمان است که با قدمتی ارزشمند، از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را در حوزه صنعت نساجی و تولید فرش آغاز کرده و کیفیت مطلوب مواد اولیه و نخ به کار رفته را در نظر داشته است. این فرش های ارزشمند در بازارهای داخلی و بین المللی با قیمت مناسب عرضه می شوند و دارای طرح و نقش های متنوعی هستند که تمامی سلایق را در کشورهای مختلف، پوشش می دهد.

کارخانه تولید فرش قالی سلیمان