نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

لیست ده تایی بهترین تولید کننده محصولات پلاستیکی یکبار مصرف

محصولات پلاستیک یکبار مصرف ، به هر وسیله پلاستیکی گفته می شود که یک بار استفاده شود و سپس در سطل زباله انداخته می شود. برچسب های کیسه نان پلاستیکی، بطری های پلاستیکی، ظروف غذاخوری استایروفوم، نی ها، مواد بسته بندی پلاستیکی، کارد و چنگال پلاستیکی و کیسه های خرید پلاستیکی تماما از این دسته هستند.

ما سالانه تقریباً 300 میلیون تن پلاستیک تولید می کنیم و نیمی از آن یکبار مصرف است. در سراسر جهان تنها 10 تا 13 درصد از اقلام پلاستیکی بازیافت می شوند. ماهیت پلاستیک های یکبار مصرف مبتنی بر نفت، بازیافت آن را دشوار می کند و برای انجام این کار، لازم است تا کارخانه های ظروف یکبار مصرف مواد بکر و مواد شیمیایی جدید را به آن اضافه کنند.

علاوه بر این، تعداد محدودی از اقلام وجود دارد که می توان از پلاستیک بازیافتی استفاده کرد. بدیهی است که ما باید از پلاستیک کمتری استفاده کنیم، به سمت محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست، مانند تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی حرکت کنیم و به فناوری برسیم که پلاستیک را به طور موثرتری بازیافت کنیم. شما می توانید قیمت ظروف یکبار مصرف را از تولید کنندگان برتر ایران دریافت کنید.

برترین تولید کننده محصولات پلاستیکی یکبار مصرف

آیاتای پلاستیک

شركت تولیدی صنعتی ماهرخ پلاستیک که با نام تجاری آیاتای پلاستیک فعالیت دارد، از جمله شرکت های موفق و پیشرو در تولید ظروف یکبار مصرف است که تولید انواع ظروف سالاد، سلف سرویس و رستورانی، ظروف لبنیات و لیوان را از سال 1375 شروع کرده و مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت نموده است. این شرکت که همواره رضایت مندی مشتریان را در برنامه داشته است، از فناوری های روز دنیا بهره برده و اکنون یکی از برترین کارخانه های ظروف یکبار مصرف است که کیفیت محصولات خود در بالاترین سطح قرار داده و با قیمت مناسب عرضه می کند.

البرز پلاستیک موفقی

البرز پلاستیک موفقی در سال “1384” فعالیت خود ار به صورت بازرگانی در صنف ظروف بسته بندی آغاز کرده و در سال “1396” با برند البرز پلاستیک موفقی” وارد عرصه ی تولید شده و در این راستا سهم قابل توجهی از رضایتمندی مشتریان عزیز در بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است و با توجه به استانداردهای بین المللی که شامل تنوع و کیفیت بالاست، در سال “1401” به نام “پیشرو صنایع موفقی” و با اولویت قراردادن رضایت شما مشتریان گرامی به فعالیت خود ادامه می دهد.

ام جی پلاست

گروه تولیدی ام جی پلاست، از جمله برترین کارخانه های ظروف یکبار مصرف است که در سال 1370 تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی و دیگر محصولات پلاستیک یکبار مصرف را در ایران شروع نموده و با بهره مندی از گروه فنی و مهندسی خود و تجهیزات پیشرفته، توانست استانداردهای روز دنیا را دریافت کرده و موفق به کسب پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شود. این شرکت، یکی از برترین شرکت ها در این صنعت است که قیمت ظروف یکبار مصرف را در شرایطی عالی ارائه می نماید.

پارس پلاستیک خوزستان

شرکت پارس پلاستیک خوزستان، برنامه تولید ورق مربوط به صنایع لبنی و غذایی را در دستور کار خود داشته و تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی را با بهره مندی از ماشین آلات فرم فیل سیل و با ظرفیتی بالا، راه اندازی نمود. به گونه ای که در سال 1383 یکی از کارخانه های ظروف یکبار مصرف بود که ظروف پلی پروپیلن و پلی استایرن را در قیمت ظروف یکبار مصرف به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشت.

تولیدی پلاستیک صیادی

گروه تولیدی پلاستیک صیادی، از جمله شرکت های قدیمی و با سابقه در تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی است که از سال 1352 ظروف مربوط به بسته بندی شیرینی و شکلات در ایران را در برنامه تولید خود قرار داده و از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی های روز بهره مند گردیده است تا موفق به دریافت سهم قابل توجهی از تولید محصولات در بازار مربوط به محصولات پلاستیک یکبار مصرف گردیده است که با در قیمت ظروف یکبار مصرف ارائه می گردد.

صنایع پلاستیک کوهسار

شرکت صنایع پلاستیک کوهسار نیز ، از دیگر کارخانه های ظروف یکبار مصرف است که دارای ظرفیت قابل توجهی در تولید محصولات پلاستیک یکبار مصرف بوده و محصولات با کیفیت بالای خود را در بازارهای داخلی و منطقه، عرضه داشته است و اکنون دارای بهترین خط تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی است.

صنایع پلاستیک آریو

شرکت صنایع پلاستیک آریو ، نیز از دیگر شرکت های موفق و از کارخانه های ظروف یکبار مصرف است که در این صنعت پیشرو بوده و با به روزرسانی محصولات و تجهیزات خط تولید خود، اکنون قادر است تا محصولات پلاستیک یکبار مصرف را در کیفیتی ممتاز و بر اساس گواهی نامه های معتبر خود، ارائه نماید. ضمن آنکه این شرکت قیمت ظروف یکبار مصرف را به شکل رقابتی در منطقه و کشور ارائه کرده است و اکنون برترین تولید کننده انواع ورق و ظروف پلی پروپیلن و ورق فوم می باشد.

تهران پلاستیک تابا

شرکت تهران پلاستیک تابا فعالیت خود را در تولید قطعات پلاستیکی و محصولات پلاستیک یکبار مصرف از سال 1380 شروع کرده و اکنون با پشتوانه تجربه و پرسنلی متخصص، قادر است تا محصولاتی مطابق با استانداردها داخلی و بین المللی به بازار راهی کند. این شرکت با بهره مندی از کارخانه های ظروف یکبار مصرف با ظرفیت بالا، اکنون دارای اعتباری ارزشمند در این صنعت است.

کوشا پلاست نیکان

شرکت کوشا پلاست نیکان، از جمله کارخانه های موفق در تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی است که با تنوع بالایی در دسته بندی های متفاوت، توانسته است به یکی از موفق ترین کارخانه های ظروف یکبار مصرف تبدیل شده و محصولاتی رقابتی را با قیمت ظروف یکبار مصرف به بازار عرضه کند.

مهرپارسا

شرکت مهرپارسا نیز از دیگر شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات پلاستیک یکبار مصرف و ظروف پلیمری است که با بهترین کیفیت، تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی را به بازار راهی کرده است و اکنون از برترین کارخانه های ظروف یکبار مصرف است که محصولاتی ممتاز و درجه یک را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه داشته است.

جهت تبلیغ در این صفحه با ما در ارتباط باشید