نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان نایلکس، نایلون کیسه زباله و فریزر

امروزه بهترین تولید کنندگان نایلکس، نایلون کیسه زباله و یا کیسه فریزر، مطابق با نیاز بازار، تنوع بالایی را در محصولات خود فراهم کرده اند. در همه جا مردم از نایلون، نایلکس، دستگیره های پلاستیکی، سفره های یکبار مصرف، دستکش های یکبار مصرف، کیسه های فریزر و … استفاده می کنند. بنابراین داشتن اطلاعاتی در مورد مواد اولیه نایلون و نایلکس به عنوان محصولی، پرمصرف، مفید خواهد بود. اهمیت این ماده شیمیایی به جهت مصرف زیادی که دارد، بسیار بالاست  و کاربردهای مختلفی و متنوعی را در تمامی صنایع به خود اختصاص می دهد. حدود 80 درصد از ترکیبات نایلون و نایلکس از پلی اتیلن سنگین تشکیل شده و مابقی آن نیز از پلی اتیلن سبک می باشد که می تواند نرمی و براقیت بیشتری به پلاستیک های تولید شده ببخشد. قیمت نایلون، کیسه زباله و فریزر و ارزش پلاستیک ، مستقیماً به قیمت مواد اولیه پلاستیک بستگی دارد. از آنجایی که امکان استفاده از مواد پلاستیکی ضایعاتی وجود دارد، می توان نایلون درجه دو را که دارای قیمتی ارزان تر است، برای مصارف خاصی، تولید نمود. شما می توانید برای تهیه انواع محصولات پلاستیکی، از طریق برترین تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر اقدام کنید.

برترین تولید کنندگان نایلکس، نایلون کیسه زباله و فریزر

نوآوران عرشیا پلاستیک

شرکت نوآوران عرشیا پلاستیک ، یکی از برترین کارخانجات تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر است که با تولید فیلم شیرینک و استرچ پالت ، توانسته است به یکی از برندهای معتبر در این صنعت تبدیل شده و گامی موثر در خود کفایی این بخش از صنعت بردارد. این شرکت با بهره مندی از خط تولید بسته بندی خود و استفاده از تجهیزات پیشرفته و استانداردهای داخلی و بین المللی و به کارگیری مواد اولیه نایلون و نایلکس ، اکنون محصولاتی ممتاز را با قیمت نایلون، کیسه زباله و فریزر در شرایطی رقابتی عرضه می دارد.

نایلون سپید

شرکت تولیدی نایلون سپید نیز از دیگر فعالان در این بخش از صنعت است که به عنوان تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر برتر شناخته شده و در راستای تحقق سلامت و بهداشت در جامعه گام برداشته است. این شرکت  دارای تنوعی بالا در محصولات بوده و با بهره مندی از مواد اولیه نایلون و نایلکس مناسب و درجه یک، محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی، راهی نموده است.

پیام نیام اصل (فلامینگو)

شرکت پیام نیام اصل که با نام تجاری فلامینگو فعالیت دارد، یکی از شرکت های موفق در عرضه تولید محصولات پلاستیکی بوده و به عنوان تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر فعالیت داشته است که اکنون قادر است تا محصولاتی همچون محافظ غذا، سفره یکبار مصرف، دستکش لاتکس و کیسه فریزر و زباله را در ظرفیتی بالا، به بازار راهی کرده و از مواد اولیه نایلون و نایلکس بهره برده تا بتواند همواره قیمت نایلون، کیسه زباله و فریزر را رقابتی در بازار داخلی و خارجی نگاه دارد.

گوهر نایلون وحید

از دیگر شرکت های فعال در حوزه صنعت پلاستیک، شرکت گوهر نایلون وحید است که اکنون به عنوان تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر با موفقیت های چشمگیری فعالیت داشته و قادر است تا محصولاتی همچون فیلم پلی اتیلن تک لایه و سه لایه کشاورزی، فیلم پلی اتیلن گلخانه و نایلون حبابدار را به بازار ارائه کند که دارای قیمت های مناسبی در بازارهای داخلی و جهانی است. این شرکت با بهره مندی از مواد اولیه نایلون و نایلکس ، محصولاتی در کیفیت ممتاز را تولید می نماید.

دریا پلاست پارس

شرکت دریاپلاست نیز، از دیگر شرکت های سرشناس و تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر در کشور و منطقه است که خط تولید خود را در راستای ارائه نایلون سه لایه با عرض 14 متر در ضخامت متفاوت راه اندازی نموده و اکنون، قادر است که پاسخگوی مصارف کشاورزی و گلخانه ها باشد. به جهت آنکه محصولات تولید شده دارای مواد اولیه نایلون و نایلکس درجه یک هستند، می توان طول عمر بالایی را برای آنها متصور شد.

پارسان پلیمر تیام کیا

شرکت تولیدی پارسان پلیمرتیام کیا نیز از شرکت های موفق و نام آشناست که به عنوان برترین تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر ، محصولات خود را با بهره مندی از تجربه و تخصص بالا، به بازار راهی کرده است. این شرکت ، با تکیه بر استانداردهای داخلی و بین المللی و استفاده از مواد اولیه نایلون و نایلکس درجه یک و ممتاز، توانسته است قیمت نایلون، کیسه زباله و فریزر را نیز مقرون به صرفه نگاه دارد.

پلاستیک چیت ساز

شرکت تولید پلاستیک چیت ساز در تولید انواع کیسه فریزر و زباله، نایلون و نایلکس، نامی آشنا بوده و فعالیت خود را از سال 1361 شروع نموده است که اکنون از برترین شرکت ها و تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر در داخل کشور و در سطح بین المللی است که ظرفیت بالایی از تولید را در دستور کار خود داشته و با استفاده از مواد اولیه نایلون و نایلکس عالی، بهترین کیفیت را در محصولات، ارائه می نماید.

آساپک

شرکت آساپک به عنوان تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر ، محصولات بسته بندی به شکل لفاف در اندازه های متنوع است که محصولات خود را در طرح ها و سایزهای متفاوتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می دارد. ضمن آنکه به سادگی قیمت نایلون، کیسه زباله و فریزر را در سطح منطقه، رقابتی کرده است.

پلاستیک گلشید البرز

شرکت پلاستیک گلشید البرز فعالیت خود از سال 1374 در راستای تولید نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر شروع کرده و اکنون به یکی از شرکت های تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر ممتاز در داخل و خارج کشور است که انواع فيلم شرینک، نایلون و نايلکس را با تکیه بر دانش روز دنیا و استانداردهای بین الملی به بازار راهی می نماید. این شرکت، متعهد است تا با مواد اولیه نایلون و نایلکس عالی، بهترین کیفیت محصول را صادر نماید.

البرزپلاستیک

شرکت البرز پلاستیک که فعالیت اولیه خود را در تولید محصولات پلاستیکی در امارات شروع کرده است، اکنون به عنوان تولید کننده نایلکس، نایلون، کیسه زباله و فریزر نام آشنا شناخته شده و با بهره مندی از ظرفیت بالای تولید خود، توانسته است سهم قابل توجهی از محصولات خود را با قیمت نایلون، کیسه زباله و فریزر ، به بازارهای جهانی عرضه نماید.

  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت