نمایشگاه ها

شرکت دکوران

کارگاه فنی ابوقداره سال 1319 به همت برادران ابوقداره در شیراز تأسیس گردید. این کارگاه با مدیریت منسجمی که داشت توانست سال ها فعالیت مستمر خود را ادامه دهد. سرانجام در سال 1359 این مجموعه به بزرگترین مجتمع صنعتی بخش خصوصی جنوب کشور در زمینۀ مبلمان اداری تبدیل شد. شرکت دکوران با بیش از هفت دهه سابقه در زمینۀ تولید مبلمان اداری تاکنون مجری بیش از صد پروژه طراحی و تجهیز فضای اداری، طراحی پارتیشن اداری، تجهیز سالن همایش، طراحی داخلی هتل ها و… بوده است.

پروژه های دکوران

گفت و گو با مدیر عامل صنایع امرسان

جناب آقای مجید پورمحمدی

مجید پورمحمدی مدیر کسب و کار شرکت صنایع امرسان هستم. ما در انتهای دهه ۹۰ بعد از آزمون بازارهای صادراتی به این نتیجه رسیدیم که از نظر محصول و قیمت امکان حضور چشم گیر و فراگیر در بازار منطقه را داریم. بنا براین در دهه ۱۴۰۰ تمرکز ویژه داریم در بحث صادرات و حضور در منطقه، تا به عنوان یک برند منطقه ای به جایگاه ویژه ای دست یابیم. بدین منظور توسعه سبد لوازم خانگی و توانمندسازی در حوزه ی دیجیتال و فضای مجازی و بازسازی و نوآوری در فضای خدمات پس از فروش، در برنامه توسعه شرکت قرار دارد و جزو اهداف پیش رو و برنامه های یک الی دو سال آینده ی ما خواهد بود و با هدف حضور در بازارهای منطقه ای، برنامه ریزی کرده ایم.

نمایشگاه تهران نسبت به نمایشگاه های دیگر متفاوت است. در نمایشگاه های دیگر با هدف B2B شرکت می کنیم یا با هدف B2C. بعضی از نمایشگاه ها را برای مشتریان و مصرف کنندگان استفاده می کنیم و بعضی از نمایشگاه ها برای خریداران عمده‌ی خودمان و کانال های توزیع برگزار شده است. اما نمایشگاه تهران هر دو مزیت را دارد و در این نمایشگاه هم مصرف کنندگان حضور دارند و هم کانال های توزیع می توانند برنامه های خود را داشته باشند، محل مناسبی هم برای تقویم شرکت های لوازم خانگی ایران است که آن جا جدیدترین محصولاتشان را عرضه می کنند و نظر مصرف کننده و کانال های توزیع در مورد محصولات را ارزیابی می کنند. لذا به عنوان عرضه اولیه محصولاتی که می خواهند عرضه کنند این نمایشگاه جای خوبی است زیرا هم می‌توانند از مصرف کننده بازخورد بگیرند و هم از کانال های توزیع نظرخواهی می کنند. ما از دو کالا در محصول یخچال رونمایی کرده ایم. یک یخچال دوقولو با یخ ساز اتومات، و یک محصول کلاسیک عرضه کرده ایم. بقیه محصولات کلاسیک را داریم که سبد محصول و طیف رنگ محصولات ما را تکمیل می کند، همچنین یک پنل جدید در کولرگازی را رونمایی کرده ایم و محصولات پخت و پز نیز که سبدش تکمیل شده بود را با چند محصول در این نمایشگاه عرضه کرده ایم.

ما به این نتیجه رسیده ایم که هیچ کسب و کاری بدون هدف گذاری در بازارهای جهانی نمی تواند از آینده ی خودش مطمئن باشد. این یک واقعیتی است که هر سازمان اقتصادی با آن رو به رو می شود. بعضی از شرکت ها ممکن است با ترفندها یا برنامه های موقت و روزمره خودشان را نسبت به بازارهای ایزوله ی منطقه ای یا داخلی راضی نگه دارند و هدف بزرگتری تعریف نکنند؛ ولی با توجه به فضای کسب وکار و وضعیت بازار و همچنین تأمین مواد اولیه، باید به سمت جهانی سازی حرکت کنیم تا دانش فنی، بهبود کیفیت مواد، بازارهای جدید، توجه به سلیقه مشتری، رعایت استانداردها، کاهش مصرف انرژی و موضوعات جهانی و منطقه ای و تغییر سلیقه ها مورد توجه قرار گیرد. در کنار این موضوعات، فضای کلان اقتصاد از جمله نرخ دلار، قیمت برق و انرژی و موضوعاتی از این دست، واقعیت محتوم کشور ما خواهد بود که باید مورد توجه قرار گیرد و بدون توجه به آنها نمی توان تولید کرد و در بازار جایگاه داشت و افزایش صادرات را تحقق بخشید.
در آینده فضای یارانه ای انرژی و مواد اولیه و انرژی ارزان و سایر حمایت ها تغییر خواهد کرد و تقریبا تمام مواد و خدمات از حمایت یارانه ای خارج خواهد شد. در نتیجه قیمت ها به سمت جهانی شدن می رود؛ شما وقتی مدتی را با انرژی یارانه ای یا مواد یارانه ای یا حقوق یارانه ای یا خدمات یارانه ای و حمایت های دولتی به تولید و کسب وکار مشغول باشید، سخت می توانید به سمت فضای آزاد تجارت جهانی حرکت کنید و در بازار باقی بمانید زیرا بهره وری وکارایی رشد نکرده و از استانداردها فاصله خواهید گرفت. اگر بتوانید در بازار ایزوله ای حضور داشته باشید، نمی تواند ادامه دار باشد.
بنا براین ما پس از شوک سه چهارسال اخیر در مورد نرخ ارز، به این نتیجه رسیدیم که تمام فرآیندها را باید متناسب با قیمت های جهانی بازبینی کنیم و هرجا که محصولی با قدرت جهانی و محصولی با کیفیت جهانی قابل ارائه نداریم، آن جا را باید اصلاح و یا حذف کنیم. مهم ترین چشم انداز ما حضوردر بازار جهانی و تبدیل شدن به یکی از برندهای منطقه ای است. لذا در این مسیر باید به اصلاح فضای کسب وکار و تولید، بهبود روش ها و کاهش اتکا به حمایت های یارانه ای توجه کنیم تا قادر به رقابت و ادامه تولید باشیم و بهره وری را افزایش داده و هزینه ها را کم کنیم.

در بخش یخچال یکی از لیدرهای بازار هستیم، ولی چون در حوزه ی یخچال توانستیم در بازارها حضور پیدا کنیم توانستیم برخی از کالاهای دیگر را هم در کنار آن به بازارهای منطقه صادر کنیم. و در این راستا خط تولید مشترک با یک شرکت در عراق و یک شرکت در تاجیکستان ایجاد شده است.
اخیراً هم تفاهم نامه ای داریم با یک شرکت در سوریه تا به صادرات و تولید مشغول شویم. در این کشورها شاید از نظر کیفیت تولید جهانی به نسبت از بقیه کشورها پایین تر باشند ولی از نظر قیمتی تفاوت زیادی ندارند؛ یعنی رقابت قیمتی را در آن جا داریم. چون دسترسی به بازارهای چین و بازارهای ارزان دارند و در حقیقت برای ما آزمونی است که قیمت هایمان را ارزیابی کنیم. ولی حضور در بازارهایی مثل آذربایجان، ترکیه و اروپا، مناطقی است که ما کیفیت خودمان را راستی آزمایی می کنیم.

درباره دکوران

کارگاه فنی ابوقداره سال 1319 به همت برادران ابوقداره در شیراز تأسیس گردید. این کارگاه با مدیریت منسجمی که داشت توانست سال‌ها فعالیت مستمر خود را ادامه دهد. سرانجام در سال 1359 این مجموعه به بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی بخش خصوصی جنوب کشور در زمینۀ مبلمان اداری تبدیل شد. با واگذاری این مجتمع به نسل جوان خانواده و به‌کارگیری ایده‌های نوین صنعتی و تجاری توسط آنها روحی تازه در کالبد این مجتمع دمیده شد. به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از بیست واحد صنعتی بزرگ و کوچک در سرتاسر کشور با نام تجاری و خانوادگی ابوقداره فعالیت دارند. دکوران یکی از واحدهای بزرگ این گروه، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مبلمان اداری در ایران به شمار می‌رود. به‌کارگیری طراحان هنرمند، متخصصین باتجربه، پرسنل ماهر و دلسوز در کنار تلاش مستمر مدیران مجموعۀ دکوران منجر به تولید کالایی شده که شاخصه‌های زیر در تولید آنها مشهود است:
  1. استفاده از بهترین ماشین‌آلات و تکنولوژی روز دنیا که نتیجۀ آن کیفیت متمایز در تولیدات است.
  2. استفاده از بهترین مواد اولیه که کیفیت بالای محصولات را تضمین می‌کند.
  3. حفظ سلامت بدن (اصول ارگونومی) که حاصل تلاش طراحان این شرکت و پیروی از اصول استاندارد است.
  4. زیبایی و کارایی محصولات که با محیط‌های کاری متنوع همگون و سازگار می‌نماید. حاصل تمامی این موارد تولید محصولاتی است که هر ایرانی می‌تواند به ایرانی بودن آن افتخار کند.
لبخند رضایت شما پاداشی به بیش از هفت دهه تلاش ماست.

خط مشی شرکت دکوران

رسالت شرکت دکوران: مدیران و پرسنل شرکت دکوران با عنایت به الطاف پروردگار در راستای رشد و پیشرفت کشور عزیزمان ایران، با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و متعهد و همچنین به‌کارگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا در تلاش‌اند تا با تولید بهترین‌ها در صنعت مبلمان اداری و ارتقای مستمر تنوع و کیفیت محصولات علاوه بر گام برداشتن در جهت جلب رضایت مشتریان، رسالت خود را در عرصه‌های بین‌المللی نیز ایفا نمایند.

منشور اخلاقی شرکت دکوران

ما مدیران و پرسنل شرکت دکوران با ایمان به آفرینندۀ هستی و پایبندی به اصول و ارزش‌ها و نیز باتکیه‌بر وجدان بیدار خود منشور اخلاقی زیر را باور داشته و برای تحقق و نهادینه شدن آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

  1. پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و فرهنگ کار و تلاش در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و جلب رضایت کارفرمایان و مشتریان.
  2. التزام به اجرای صحیح و به‌موقع تعهدات و احساس مسئولیت و تعلق خاطر نسبت به حرفه و سازمان. رعایت و اجرای کامل قوانین، مقررات و ضوابط اداری و خودداری از افشای اسرار و اسناد خارج از حوزۀ وظایف و اطلاعات و دانش فنی طرح‌های شرکت.
  3. ارزش نهادن به زمان و وقت‌شناسی در انجام تعهدات و فعالیت‌ها و پاس داشتن حقوق همکاران، امانت‌داری و رازداری، حفظ حقوق ارباب‌رجوع و رفتار یکسان با کارفرمایان و مشتریان.
  4. استفادۀ بهینه از منابع و امکانات شرکت و جلوگیری از اسراف و تبذیر با رعایت صرفه‌جویی خردمندانه و حذف تشریفات زائد.
  5. ارج نهادن به هرگونه انتقاد، نظریه و پیشنهاد دریافتی از سوی مشتریان و استفاده از آنها برای زمینه‌سازی رشد و ارتقای خدمت‌رسانی.
  6. اعتقاد و ایمان به روح اعتماد و صداقت در محیط کار که از بنیان‌های اصلی مشتری‌مداری است و این که حیات اقتصادی این مجموعه به مشتریان وابسته است و بدون حضور ایشان این مجموعه نیز نخواهد بود.
  7. آگاهی از مسئولیت خطیر خود در برابر اعتلای جامعه و کوشش بی‌وقفه با هوشیاری کامل برای ارتقا و رشد نسل حاضر و نسل‌های آینده. و همچنین حفظ وحدت و تمسک به خرد جمعی که منشأ موفقیت و توفیق سازمانی است.
شرکت دکوران

شرکت دکوران

تهران، خیابان حافظ،جنب بازار موبایل ایران، کوچه غزالی، پلاک 10، ساختمان دکوران، طبقه دوم

تلفن تماس
02163000

ایمیل
info@decoran.ir

شرکت دکوران

تهران، خیابان حافظ،جنب بازار موبایل ایران، کوچه غزالی، پلاک 10، ساختمان دکوران، طبقه دوم

تلفن تماس
02163000

ایمیل 
info@decoran.ir

شرکت دکوران