صنایع غذایی لئونارد
شرکت «هدف عصر طلایی» شركتی بازرگانیست كه در زمينۀ واردات و صادرات محصولات خوراکی فعّاليت میكند. با توجه به لزوم انتخاب نامی متناسب با ماهيّتِ شرکت و وسعت فعّاليتهای آن و تحقّق اهداف بازاريابی بینالمللی، نام «لئونارد» را برای خود برگزید و این نام را در سال ۱۳۸۸ به ثبت رساند. این شرکت همزمان با ثبت برند لئونارد، اولین محصول خود (کمپوت آناناس) را از تایلند به ایران و کشورهای حوزۀ خلیج پارس وارد کرد.
مصاحبه با مشاور بازاریابی و فروش شرکت لئونارد
جناب دکتر سید جواد موسوی
این شرکت نام آشنا در ابتدا، برای رفع نیاز بازار و با توجه به عدم امكان توليد صنعتیِ کمپوت آناناس در ایران، این محصول را به عنوان كالای استراتژيک خود انتخاب کرد. سیاست قیمتگذاری مناسب و بهبود کیفیت محصولات این شرکت، باعث شد که برند لئونارد سهم بزرگی از بازار این محصول را به دست آورد.
لئونارد برای تکمیل سبد محصولات خود، کمپوتهای دیگری چون کمپوت آلوورا، انبه، کمپوت مخلوط میوههای استوایی و هلو را از کشورهای تایلند و یونان وارد کرد و با ایجاد تنوع هرچه بیشتر محصولات خود در بازار، توجه مشتریان این نوع محصولات را در بازار صنایع غذایی به خود جلب کرد.
اما با ایجاد محدودیت در واردات این نوع محصول در سال ۹۳ برند لئونارد برای تغییر سیاست های خود و تمرکز بر تولیدات داخلی برنامه ریزی جدیدی را ارائه کرد و با اضافه کردن تولید و عرضه ۱۰نوع کنسرو غیرگوشتی، تن ماهی، رب گوجه فرنگی و انواع نوشیدنیها، به سبد کالاهای شرکت، تحول ویژه ای را در بازار صنایع غذایی کشور و کمک به معیشت مردم و اقتصاد کشور آغاز کرد و طی هفت سال گذشته، تولیدات و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است.
درسال ۹۸ با توجه به افزایش تولید و کیفیت مناسب محصولات، شرکت لئونارد با راهاندازی کارخانۀ تولید کنسرو، برای بیش از ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرد. در حال حاضر، بالغ بر ۲۵۰ نیرو به صورت مستقیم و نزدیک به یک هزار نفر در بخش نمایندگی های فروش و عرضه در شرکت لئونارد مشغول به فعالیت هستند.
شرکت لئونارد هر سال در نمایشگاه آگروفود با هدف عرضه محصولات جدید برای توسعه سازمان فروش و زیرمجموعه های برند خود شرکت می کند و امسال نیز از محصولات جدید رونمایی خواهد کرد. این شرکت در سال ۱۴۰۰ در نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود از محصولات جدید انرژی زا تحت برند زکی در ۶ طعم و ظروف متفاوت شیشه ای رونمایی خواهد کرد.
شرکت لئونارد با سابقه ۴۰ ساله فعالیت خود را در زمینه بازار توزیع مواد غذایی از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و موفق به کسب سهم بزرگی از بازار محصولات کمپوت و نوشیدنی ها شد.
بسیاری از مردم برند لئونارد را با کمپوت های آناناس، میوه های استوایی و میوه های خارجی می شناسند. اما در سال ۹۳ لئونارد با تغییر سیاست های شرکت و تمرکز بر تولیدات داخلی ۱۰نوع کنسرو غیرگوشتی و تن ماهی و رب گوجه فرنگی و انواع نوشیدنیها، را به سبد کالاهای خود اضافه کرد و درسال ۹۸ با توجه به افزایش تولید و کیفیت مناسب محصولات، این شرکت با راهاندازی کارخانۀ تولید کنسرو، موجب ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰ نفر شد.
از سال 95 با ورود محصولات نوظهور نوشیدنی های انرژی زا و استقبال مردم، شرکت لئونارد تصمیم به حضور در این بازار گرفت.بر همین اساس در سال گذشته نوشیدنی های انرژی زا شامل ویتامین C، ویتامین D و مولتی ویتامین را به بازار عرضه کرده ایم و امسال نیز محصولات جدید انرژی زا تحت برند زکی را در 6 طعم و قالب متفاوت شیشه ای عرضه خواهیم کرد.
مشتری مداری در شرکت لئونارد اساس کار ماست. عرضه تولیدات با کیفیت و متنوع برای سلایق مختلف جزو ویژگی های مهم محصولات لئونارد است، از سوی دیگر برای رعایت حقوق مشتریان و با توجه به اهمیت سلامت مشتری در محصولات لئونارد از افزودنی ها و خوراکی های غیرمجاز استفاده نمی شود.
انتخاب لئونارد به عنوان برند محبوب و کسب عنوان واحد نمونه ارزش آفرین صنعتی و اقتصادی، از سوی وزات صنعت، معدن و تجارت از جمله افتخارات شرکت ما است.
درباره شرکت صنایع غذایی لئونارد
شرکت «هدف عصر طلایی» شركتی بازرگانیست كه در زمينۀ واردات و صادرات محصولات خوراکی فعّاليت میكند. با توجه به لزوم انتخاب نامی متناسب با ماهيّتِ شرکت و وسعت فعّاليتهای آن و تحقّق اهداف بازاريابی بینالمللی، نام «لئونارد» را برای خود برگزید و این نام را در سال ۱۳۸۸ به ثبت رساند. این شرکت همزمان با ثبت برند لئونارد، اولین محصول خود (کمپوت آناناس) را از تایلند به ایران و کشورهای حوزۀ خلیج پارس وارد کرد.
با توجه به عدم امكان توليد صنعتیِ کمپوت آناناس در كشور و خواصِ بالای آناناس در مقايسه با ساير ميوهها و همچنین نیاز مردمِ ایران به این نوع کمپوت، این محصول بهعنوان كالای استراتژيکِ اين شركت انتخاب شد.
سیاستِ قیمتگذاریِ مناسب و بهبود کیفیت محصولات، سببِ بهدستآوردنِ سهم عمدۀ بازار این محصول در ایران شد. شرکتِ لئونارد برای تکمیلِ سبد محصولاتِ خود، کمپوتهای دیگری چون: کمپوت آلوورا، کمپوت انبه، کمپوت مخلوط میوههای استوایی و کمپوت هلو را از تایلند و یونان وارد کرد و باعثِ تنوعِ هرچه بیشتر محصولات خود ش ؛ این موضوع باعثِ قرارگیریِ محصولاتِ این شرکت در قفسههای فروشگاههای زنجیرهای و سوپرمارکتها شد.
در سال ۱۳۹۳ وارداتِ محصول با محدودیت روبرو شد، بههمین دلیل شرکت سیاستِ خود را تغییر داد و تمرکز را بر تولیدات داخلی در کارخانههایی که ظرفیتِ خالیِ تولید دارند گذاشت؛ این تولیدات سبب شد که ۱۰نوع کنسرو غیرگوشتی و تن ماهی و رب گوجه فرنگی و انواع نوشیدنیها، به سبد کالاهای موجودِ لئونارد اضافه شود. درسال ۱۳۹۸ با توجه به افزایش تولید و کیفیت مناسب محصولات، شرکت لئونارد با راهاندازی کارخانۀ تولید کنسرو، موجب ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰ نفر گردید.
امروزه بهدلیل محدودیت در واردات و تأمین ارز، واردات کمپوت آناناس لئونارد به ایران امکانپذیر نیست، ولی صادرات این محصول به کشورهای آسیایی و اروپایی، همچنان به قوتِ خود باقیست.
صنایع غذایی لئونارد
آدرس: خیابان مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام، پلاک 249 (ساختمان لئونارد)
صنایع غذایی لئونارد
آدرس: خیابان مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام، پلاک 249 (ساختمان لئونارد)