«تأمین سرمایه کاردان» در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه : بازار سرمایه، نیازمند ارتقای کیفیت ابزارهاست. دکتر یوسفعلی شریفی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان فارغالتحصیل مقطع فوقلیسانس دانشگاه صنعتی شریف است که تحصیلات خود را به طور همزمان در رشتههای مهندسی شیمی، ریاضیات مالی و MBA در کشور آمریکا ادامه داده و پس از بازگشت به کشور در بانک سامان به عنوان مدیر سرمایهگذاری مشغول به کار شدند. ایشان هماکنون رئیس هیئت مدیره کارگزاری سامان و مدیرعامل تامین سرمایه کاردان هستند. برای آشنایی هرچه بیشتر با نگاه این تامین سرمایه به بازار سرمایه و شرایط ارائه خدمات، با دکتر شریفی به گفتوگو نشستیم.
ارتقای رتبه کاردان از رتبه آخر شرکتهای تامین سرمایه از نظر تعداد تامین مالی به رتبه برتر یکی از دستاوردهای شرکت بود. همچنین کاردان به عنوان مبدع معاملات الگوریتمی، بازارگردانی کلیه اوارق بدهی و صندوقهای قابل معامله تحت نظر خود را با این روش نوین اجرایی کرد که پس از این شرکت سایر شرکتهای بازارگردان هم به اجرای این روش ترغیب شدند. ارائه گزارشهای تحلیلی با روشهای استاندارد و مورد قبول بینالمللی به زبان انگلیسی نیز یکی دیگر از خدمات کاردان جهت جذب سرمایهگذاران خارجی به بازار سرمایه کشور است. مدیریت ثروت و ارائه خدمات منطبق بر استانداردهای جهانی از دیگر اقدامات کاردان در حوزه مدیریت دارایی است. همچنین در حال حاضر در کاردان توجه ویژهای به بحث ادغام و تملیک به عنوان یکی از خدمات نوپا در حوزه مالی داشتم و کمک به توسعه صنعت مشاور مالی به عنوان ضرورت کشور از اهم فعالیتهای اینجانب بودهاست. ادامه مصاحبه…
معرفی شرکت
شرکت تامین سرمایه کاردان(سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ به شماره ثبت ۴۴۸۲۷۱ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. این شرکت تحت شماره ۲۵۳۰۸۰ به تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲ مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت نمود.سرمایه ثبت شده شرکت به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال میباشد.
شرکت تأمینسرمایه کاردان در حال حاضر یکی از ۹ شرکت تأمین سرمایه فعال در کشور است که با برخورداری از نیروهای متخصص و مجرب در بازار سرمایه، نوآوری و پویایی خود را در اجرای پروژههای متعدد به اثبات رسانده است به طوری که علیرغم سابقه کمتر در بین سایر شرکتهای تأمینسرمایه، توانسته است در تمامی رشتههای تخصصی این صنعت به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو شناخته شود و در این راستا ضمن جلب رضایت مشتریان، در تأمین منافع حداکثری آنها با در نظر گرفتن انصاف و اخلاق حرفهای گام بردارد.