نمایشگاه ها

صنایع فولاد زمانی، تنها تولیدکننده قالب روفیکس در ایران است

سعید زمانی مدیرعامل شرکت صنایع فولاد زمانی: صنایع فولاد زمانی، تنها تولیدکننده قالب روفیکس در ایران است
محصول جدید روف وال، در آینده‌ای نزدیک توسط صنایع فولاد زمانی تولید و عرضه می شود که نسل دوم روفیکس است

شرکت فولاد صنعت زمانی با برند صنایع فولاد زمانی با نزدیک به بیست و پنج سال سابقه یکی از شرکت های برجسته در زمینه تولید انواع صنایع مفتولی و توری فلزی است. این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان حضور درخشانی دارد. به همین بهانه نشریه اقتصاد و نمایشگاه با سعید زمانی مدیرعامل شرکت صنایع فولاد زمانی گفت و گویی انجام داده است که می خوانید:

سعید زمانی، مدیرعامل شرکت فولاد صنعت زمانی با برند صنایع فولاد زمانی، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه اظهار داشت: مدیران این شرکت غریب به بیست و پنج سال در زمینه تولید انواع صنایع مفتولی و توری فلزی فعالیت می‌نماید.

وی در ادامه با اشاره به مزیت‌های محصولات صنایع فولاد زمانی، افزود: مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات ما، شامل بهره‌گیری از متریال استاندارد برای ساخت، کیفیت بالا و دقیق بودن اندازه‌های آن‌هاست. همچنین، شرکت صنایع فولاد زمانی تنها تولیدکننده قالب روفیکس در ایران است.

زمانی در خصوص طرح‌های توسعه‌ای این شرکت، اظهار نمود: یکی از برنامه‌های صنایع فولاد زمانی برای سال آینده، افزایش و به‌روزرسانی دستگاه‌ها و سیستم‌های مجموعه و افزایش تنوع سبد محصولی است. همچنین بخش R&D مجموعه در حال کار بر روی محصول جدید روف‌ وال است که در حال کسب تأییدیه‌های لازم است و با توجه به اینکه خط تولید آن را ساخته‌ایم، بعد اخذ مجوزها، فرایند تولید آغاز می‌شود. این محصول، نسل دوم روفیکس است و جایگزین آن خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر محصولات فعلی شرکت، در حال برنامه‌ریزی برای تولید انواع فنس‌های خاردار و تبری نیز هستیم. همچنین، در حال طراحی و ساخت محصولات جدیدی هستیم که به سبد محصولات مجموعه اضافه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت صنایع فولاد زمانی، با اشاره به صادرات محصولات این مجموعه، گفت: تاکنون محصولات خود را به کشورهای مختلفی مانند ارمنستان، عراق، افغانستان، آذربایجان، قطر و… صادر نموده‌ایم. برای مثال، در ساخت صحن حضرت زهرا و زینبیه در کشور عراق، از محصولات صنایع فولاد زمانی استفاده شده است.

زمانی در انتها با تأکید بر نقش مؤثر نمایشگاه‌ها در برندسازی شرکت‌ها، اظهار نمود: یکی از مزایای مهم نمایشگاه‌ها، ارتقاء برندسازی شرکت‌ها است. صنایع فولاد زمانی، با دارا بودن سبد و کیفیت بالای محصولات، در صنعت ساختمان بسیار شناخته‌شده و معتبر محسوب می‌شود. اما برای ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و معرفی توانمندی‌ها و ابتکارهای مجموعه، حضور در نمایشگاه‌ها امری ضروری و بسیار مهم به نظر می‌رسد. نمایشگاه‌ها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی برتر، فرصتی عالی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کنند تا با مشتریان، رقبا و فعالان مرتبط به‌طور مستقیم و نزدیک در تعامل باشند. این محیط، فرصتی مناسب برای ارائه وعده‌ها و تعهدات شرکت، بهره‌برداری از بازخورد مشتریان، اطلاع از نیازها و خواسته‌های آنان و همچنین به‌اشتراک‌گذاری تجارب و تجدیدنظر در راهبردهای بازاریابی ایت.حضور در نمایشگاه‌ها، موقعیت مناسبی را برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات شرکت به دیگران ایجاد می‌کند. با ارائه بصری و تجربه‌ای از محصولات و خدمات، شرکت فولاد زمانی قادر به نمایش نقاط قوت و برتری‌های خود در صنعت ساختمان خواهد بود.