نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

الوند

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره صنایع کاشی و سرامیک الوند: کاشی الوند، موفق‌ترین صادرکننده کاشی و سرامیک ایرانی است – نشریه اقتصاد و نمایشگاه

شرکت “کاشی و سرامیک الوند” طی دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید محصولات سرامیکی، هم اکنون با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهانی، کاشی‌های دیوار، سرامیک های کف و محصولات (گرانیتی) پرسلانی را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند و با ارائه طرح‌های زیبا و رنگ‌های متنوع، پاسخگوی سلیقه‌های متنوع و گوناگون مصرف‌کنندگان می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و مجرب خود، سالانه بالغ بر دوازده میلیون مترمربع انواع محصول را در سه کارخانه مستقل تولید و با گواهینامه‌های کیفی معتبر به بازار عرضه می‌کند.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی، با مهندس محمود مومنی، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره مجرب کاشی و سرامیک الوند به گفت و گو نشستیم که می خوانید.

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره کاشی الوند با اشاره به ویژگی های تولیدات شرکت ، اعلام کرد: شرکت ما جزو کیفی‌ترین تولیدکنندگان ایران و در ردیف سه برند اول کشور و نیز موفق‌ترین صادرکننده محصولات کاشی و سرامیک در ایران هستیم.

مهندس مومنی، بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی شرکت کاشی الوند و تولید طرح‌ها و افکت‌های ویژه با استفاده ازآخرین فن‌آوری‌های صنعت را یادآور شد و افزود: قدمت، اصالت و کیفیت سه اصل مهم و متمایزکننده ما از دیگر شرکت ها و تولیدکنندگان است.

وی تصریح کرد: کارخانجات صنایع کاشی و سرامیک الوند، ضمن تعهد به رعایت آخرین بازنگری‌های قوانین و مقررات زیست محیطی، قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و استانداردهای اعلام شده و مرتبط با محیط کار، افزایش رضایت مشتریان شرکت را یک اصل خدشه‌ناپذیر قلمداد کرده و به منظوردست یابی به این مهم، سیستم مدیریت یکپارچهIMS (سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO 9001:2008 ، مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2004 و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001:2007) را در مجموعه الوند طرح ریزی و پیاده‌سازی کرده است.

مهندس مومنی، به ضرورت رضایت مشتریان و به تبع آن حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: تمامی نقدها و شکایت‌های مشتریان را هر هفته بررسی می‌کنیم و در نهایت نسبت به همکاری با مصرف‌کنندگان به درخواست آنها چه در زمینه تبدیل درجه کالا و چه در زمینه تعویض کالای فروخته شده اقدام می‌کنیم.

نایب رییس هیات مدیره کاشی الوند، با بیان اینکه از ابتدای فعالیت‌مان تا کنون هر سال افزایش ظرفیت تولید داشته‌ایم و همواره در حال گسترش این ظرفیت هستیم، گفت: در سال جاری نیز محصولات پرسلانی خود را در سایزهای یک در یک آماده تولید و عرضه به بازار کرده‌ایم. همچنین همزمان با افتتاح نمایشگاه از برنامه جدید شرکت رونمایی کردیم که آغاز به کار آکادمی طراحی الوند با همکاری مراکز دانشگاهی است. ما برای این آکادمی فراخوان دادیم و از هنرجویان برای شرکت در این آکادمی دعوت به عمل آوردیم، که از میان هنرجویان 85 نفر شرکت کردند که طرح 4 نفر برگزیده شد و امروز در نمایشگاه از آنها تقدیر به عمل آمد.

وی دلیل ایجاد آکادمی طراحی کاشی الوند را استفاده کشورهای خارجی مثل ایتالیا و اسپانیا از ایده ها و طرح‌های ایران، عنوان کرد و ادامه داد: سیاست مدیران شرکت در این زمینه بر این شد تا با آموزش طراحی کاشی توسط پرسنل شرکت، طرح ها و ایده ها را خودمان صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت کاشی الوند، از مقاصد صادراتی و بازارهای هدف شرکت همچون روسیه ، آلمان، مکزیک، سریلانکا و اکثر کشورهای همسایه، نام برد و افزود: با کره‌جنوبی و ازبکستان نیز در حال مذاکره برای صادرات هستیم.

محمود مومنی، بزرگ ترین مانع و مشکل در مسیر تولید و توسعه شرکت را در بخش مراودات تجاری با کشورهای خارجی در زمینه واردات ماشین‌آلات و مواد اولیه خاص عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی ما نیز جدا از دیگر همکارانمان نیستیم اما، باید بگویم که هرگز نگذاشته‌ایم این مشکلات تاثیری بر فرآیند تولید ما داشته باشد و همچنان 24 ساعته در حال تولید و فعالیت هستیم و تاکنون حتی یک نفر هم تعدیل نیرو نداشته‌ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top