نمایشگاه ها

آلومینیوم مازندران

آلومینیوم مازندران، بزرگترین تولیدکننده پروفیل های آلومینیومی ایران با نیم قرن فعالیت درخشان در صنعت درب و پنجره

منوچهر نوایی، قائم مقام شرکت آلومینیوم مازندران: آلومینیوم مازندران، بزرگترین تولیدکننده پروفیل های آلومینیومی ایران با نیم قرن فعالیت درخشان در صنعت درب و پنجره

با توجه به اینکه نیاز مشتری، یک عامل مهم برای جهت دهی تولید محصولات باکیفیت در شرکت آلومینیوم مازندران است، به همین دلیل این شرکت سعی دارد تا سلیقه مشتریان را در نظر گرفته و متناسب با آن، محصولات خود را طراحی و تولید کند. شرکت آلومینیوم مازندران دستاوردهای مهمی درعرصه تولید کسب کرده است ودر یکسال اخیر ظرفیت تولید پروفیل های آلومینیومی این شرکت، 100 در صد افزایش یافته است.
این شرکت علاوه بر تامین نیازهای داخلی و توجه به سلیقه مشتری، موضوع صادرات به کشورهای عراق، افغانستان و سایر کشورهای همسایه ایران را در دستور کار قرار داده است. در این زمینه نشریه اقتصاد و نمایشگاه در گفت وگو با منوچهر نوایی، قائم مقام شرکت آلومینیوم مازندران، دستاوردهای این شرکت را جویا شده است.

ضمن معرفی خود، فعالیت های شرکت آلومینیوم مازندران را تشریح کنید.
– منوچهر نوایی، عضو هیات مدیره و قائم مقام شرکت آلومینیوم مازندران هستم. این شرکت از سال 1354 در شهر آمل و در زمینه تولید انواع پروفیل، کار خود را شروع کرده است.
شرکت آلومینیوم مازندران چه جایگاهی در بازار دارد و چه طرح های توسعه ای را در برنامه خود دارد؟
– همیشه در نظر داشته ایم که با تولید محصولات باکیفیت، جایگاه خوبی در بازار صنعت پروفیل به دست بیاوریم. به طور مثال در یک سال گذشته، ظرفیت تولید شرکت در قسمت تولید پروفیل های آلومینیومی، 100 در صد افزایش یافته است. برای کسب جایگاه مطلوب در بازار، از به روزترین ماشین آلات دنیا استفاده می کنیم. همچنین با توجه به افزایش نیاز مشتریان، افزایش ظرفیت سایر خطوط تولید شرکت را در دستور کار داریم.
استقبال از محصولات تولید شده توسط شرکت شما در بازار، چه اندازه است؟
– شرکت آلومینیوم مازندران از ابتدای فعالیت، برای تولید و همچنین افزایش کیفیت محصولات بیشترین تلاش را انجام داده است. حتی زمانی که بازار رکود بوده، با تمام توان در حال تولید و پاسخگویی به مشتریان بوده ایم. همین موضوع نشان دهنده جایگاه و اهمیت محصولات آلومینیوم مازندران در بین همکاران و مصرف کنندگان است. سعی کرده ایم تا با بهره گیری از نیروی متخصص و کادری مجرب در تولید و ارتقاء کیفیت، متناسب با نیاز مشتریان گام برداریم.
در حال حاضر میزان ظرفیت صادرات شرکت چه مقدار است و به چه کشورهایی صادرات دارید؟
– ماهانه حدود 50 تن صادرات داریم که عمده این صادرات به مقصد عراق و افغانستان است. با توجه به توانایی مجموعه و در اختیار داشتن یکی از به روزترین خط های تولید، به دنبال گسترش صادرات به کشورهای ارمنستان، آذربایجان و ترکیه هستیم.
در نمایشگاه بین المللی درب و پنجره، با چه هدف و رویکردی شرکت کردید و از چه محصولی رونمایی می کنید؟
– سومین سال پیاپی است که در این نمایشگاه شرکت می کنیم و هدف ما از حضور در نمایشگاه، پیدا کردن مشتری های جدید، مخصوصاً مشتری های خارجی و ارتباط بهتر با مشتریان و همکاران است که در نمایشگاه حضور دارند. هدف بعدی ما، معرفی محصولات آلومینیوم مازندران به سایر شرکت کنندگان و حضور بهتر در بازار است.

عزت الله اسدی از صنعتگران و مشتریان وفادار شرکت آلومینیوم مازندران: پشتیبانی قوی، نقطه قوت آلومینیوم مازندران

عزت الله اسدی از صنعتگران و مشتریان وفادار شرکت آلومینیوم مازندران در رابطه با جایگاه این شرکت در بازار به اقتصاد و نمایشگاه گفت: شرکت آلومینیوم مازندران در صنعت تولید درب و پنجره، اگر اولین و بهترین تولیدکننده نباشد، حتماً جزء سه تولیدکننده برتر در این حوزه است. تا جایی که به یاد دارم، این شرکت همیشه سعی کرده تا با گارانتی محصولاتش، رضایت خاطر مشتری ها را فراهم نماید. تمامی نمایندگی های مجموعه، از لحظه خرید تا حمل و نصب درب و پنجره، همراه مشتری هستند.
وی با توجه به اهمیت موضوع اشتغال زایی افزود: در حال حاضر در حدود 100 نفر به صورت مستقیم و در حدود هزار نفر به صورت غیرمستقیم در حال همکاری با مجموعه هستند. البته اگر دولت و مسئولان توجه بیشتری به این صنعت داشته باشند، امکان اشتغال زایی بیشتری نیز وجود دارد.
وی با اشاره به سؤال اصول مشتری مداری در شرکت آلومینیوم مازندران گفت: از سال 1356 که همکاری ما با این شرکت شروع شد، همواره سعی در حفظ همکاری با آنها به دلیل کیفیت محصولاتشان داشته ایم. همکارانی که با شرکت در ارتباط هستند و تمام کسانی که در مجموعه مشغول به کار هستند، یک خانواده را تشکیل داده اند و منافع هر بخش از این خانواده در گرو منافع و موفقیت سایر اعضای خانواده است.
این شرکت همواره سعی در حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات داشته و اغلب در هر سه شیفت کاری و به صورت شبانه روزی در حال کار است تا میزان تولید تامین کننده تقاضای مشتری باشد.
امیدواریم این مجموعه بتواند با گسترش ظرفیت سایر خط های تولید، میزان تولید را افزایش داده و رشد و پیشرفت دیگری را برای خود و همکارانش مهیا
نماید.