نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

باراکا کیفیت پایدار سهم بازار

باراکا با کیفیت پایدار، سهم بازارش را مرتب توسعه می‌دهد – اخبار نمایشگاه ها

به گزارش اخبار نمایشگاه ها شرکت رضوان شکلات با برند “باراکا” با بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی تولید کارآمد و به روز و سرمایه‌های انسانی بهره‌ور سعی در به دست آوردن بازارهای جدید و بیشتری برای محصولات خود دارد. باراکا تا کنون موفق به تولید بیش از ۴۰ نوع محصول متنوع و ارایه آن به بازار شده است. ماحصل تلاش و کوشش پرسنل تلاشگر و زحمتکش، مدیریت توانمند و آگاه این شرکت، توانسته باراکا را جزو تولیدکنندگان برتر شکلات در ایران قرار دهد و محصولات باراکا را زبانزد عام و خاص کند.

آنچه که شکلات باراکا را امروزه به مطمئن‌ترین گزینه برای انتخاب مصرف‌کنندگان سختگیر مبدل ساخته است تنها در سایه تعهد و اهتمام مدیریت ارشد و پرسنل متعهد این شرکت به دست آمده است که ارمغانی از بسته‌بندی زیبا و منحصر بفرد، طعم ناب شکلات مرغوب و کیفیت تضمین شده را برای مصرف‌کنندگان گرامی به ارمغان می‌آورد.

طیف انواع شکلات های باراکا با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی و طعم‌های گوناگون و دلچسب به حضور باراکا در بازار شکلات های داخلی و خارجی رنگ چشم‌نوازی بخشیده است. شرکت باراکا در هجدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات حضور باشکوهی دارد. به همین مناسبت نشریه “اقتصاد و نمایشگاه” با داوود بایرامی آذر، رییس هیات مدیره مجرب و آینده‌نگر شرکت باراکا گفت‌و‌گویی انجام داده است که می‌خوانید.

شرکت باراکا به لحاظ اشتغالزایی چه وضعیتی دارد و چه برنامه‌هایی برای افزایش آن دارید؟

این شرکت با توسعه و تجهیز دستگاه‌های روز دنیا در دهه‌های گذشته، اکنون به صورت مستقیم حدود 1200 نفر را مشغول به کار نموده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به شرط حمایت مسئولان از تولید تا سال 1400 این تعداد به 1500 نفر افزایش خواهد یافت.

جایگاه شیرینی و شکلات را در صنایع غذایی ایران به چه صورت ارزیابی می‌کنید؟

صنعت غذا در بسیاری از کشورهای دنیا در اولویت قراردارد. در این بین صنعت شیرینی و شکلات در مجموعه صنایع غذایی در ایران جایگاه پر رنگی ندارد. با این حال با توجه به ایجاد ارزش افزوده، ارزآوری، ایجاد اشتغال و گردش بالای صنعت شیرینی و شکلات همواره این صنعت جزو صنایع تاثیرگذار در ایران محسوب می‌شود.

نقش کیفیت را در توسعه بازار و افزایش فروش چگونه ارزیابی می‌کنید؟

امروزه سازمان‌ها در جهت افزایش اعتبار برند و ارتقاء جایگاه اجتماعی، خود را به درستی به مشتریان معرفی می نمایند و این امر جز در سایه ارائه کالای مرغوب و خدمات رضایت بخش میسر نخواهد بود. از سویی همه سازمان‌ها دریافته‌اند که رضایت مشتری در گرو افزایش کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده می‌باشد و یکی از مهم‌ترین مزایای رسیدن به رضایت‌مندی مشتری، توسعه و ارائه خدمات با کیفیت است. در واقع کیفیت عالی می‌تواند کلیدی برای تمایز، بهره‌برداری و کارایی سازمان‌ها باشد. پس کیفیت پایدار، امکان توسعه پایدار بازار را فراهم خواهد کرد.

دیدگاه خود را نسبت به برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات بیان فرمائید.

هدف از برگزاری این نمایشگاه صرفا نمایش توانمندی‌های این صنعت است. این نمایشگاه بهترین فرصت برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان جهت ایجاد مشارکت‌های جدید، ایجاد شبکه با رهبران بازار، پیدا کردن به روزترین و ابتکاری‌ترین محصولات و خدمات، ارزیابی بازار شیرینی و شکلات ایران و پیدا کردن نیازهای مصرف‌کنندگان نهایی می‌باشد. نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران بهترین مکان برای حرفه‌ای های منطقه‌ای و جهانی است که رهبران بازار ملی و کل زنجیره تامین در این صنعت را در چهار روز دور هم جمع می کند.

خط‌مشی و چشم‌انداز شرکت رضوان شکلات (باراکا)

تدوین راهکارهای استراتژیک، پرورش نیروهای خلاق و بادانش، بهره‌مندی از توان مشاورین مجرب، فراهم نمودن زمینه‌های خلاقیت و کارآفرینی، شکلات باراکا را به سازمانی متعالی و سرآمد رهنمون می‌سازد که دارای مدیرانی کارآفرین، سرمایه‌های انسانی با انگیزه، تعریف روابط تجاری درازمدت برد-برد با شرکای تجاری، فرآیندهای منطعف و نظام‌مند می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top