نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

اصلان وکیلی

«آپادانا پدیده» برای تمام شرایط آب و هوایی مبلمان اداری می‌سازد

اصلان وکیلی، مدیر عامل شرکت «آپادانا پدیده»: «آپادانا پدیده» برای تمام شرایط آب و هوایی مبلمان اداری می‌سازد

شركت آپادانا پدیده از آغاز تاسیس و فعالیتش مصمم به نوآوری در زمینه طراحی مبلمان داخلی بوده است. در این شركت توجه و تمرکز بر روی محصولاتی است كه هم از جنبه طراحی و هم كاركردی اصیل و با کیفیت باشند. به همین دلیل امروزه نام شركت یادآور كیفیت در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری است.
محصولات با كیفیت این شرکت سال‌های سال بی‌نقص و قابل اعتماد برای مشتریان و مصرف‌کنندگان خدمت کرده است. تمامی محصولات این مجموعه با پشتیبانی متدهای پیشرفته طراحی مهندسی و تكنیك‌های ساخت كارخانه‌ای همراه هستند. علاوه بر این، مدیران ارشد شرکت همیشه سعی كرده‌اند محصولات خود را با قیمت‌های رقابتی وارد بازار کنند.
شركت آپادانا پدیده با استفاده از ظاهر منحصر به فرد روكش‌های اچ.پی.ال و پروفیل‌های آلومینیومی اختصاصی و مدول‌های از پیش طراحی شده، قادر به انجام با کیفیت و هنرمندانه كلیه پروژه‌های اداری می‌باشد. چوب‌های مصنوعی ام.دی.اف و پایه‌های تحریر فلزی روكش الكترواستاتیك قابل استفاده در كلیه شرایط آب و هوایی هستند. روكش رنگ الكترواستاتیك علاوه بر زیبایی، استحكام قابل اطمینانی را برای قطعات فلزی ایجاد کرده است.
نشریه «اقتصاد و نمایشگاه» به مناسبت برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری و حضور پر رنگ شرکت آپادانا پدیده در این نمایشگاه با اصلان وکیلی مدیرعامل سختکوش و فعال این شرکت گفت و گویی انجام داده است که می‌خوانید.

از فعالیت‌ها و تولیدات شرکت بگویید.
فعالیت و تولیدات اصلی ما در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری است. در صنعت مبلمان در زمینه میزهای مدیریت و کتابخانه‌های دفتری متنوع و در خور سلیقه‌های مختلف فعالیت داریم. درگروه آپادانا پدیده، افتخار این را داریم که بگوییم در حیطه کاری خود نوآور هستیم.
جایگاه شما در این صنعت کجاست؟
شرکت آپادانا پدیده در این صنعت توانسته است، جایگاهی ویژه در بین همکاران خود داشته باشد و نیز توانایی این را داشته‌ایم که به کشورهای همسایه کالاهای خود را صادر نماییم.
برنامه‌های شما برای گسترش و توسعه تولید چیست؟
تنوع دادن به سلیقه‌ها، وارد کردن ماشین‌آلات صنعتی و پیشرفته برای سرعت دادن به کار، خدمات رسانی به موقع به مشتری و پشتیبانی از آن‌ها.
به موانع و مشکلات پیش روی فعالیت‌تان هم اشاره کنید.
نبود و یا کم شدن بعضی از اقلام خارجی مربوط به کار از جمله مهم‌ترین مشکلات و چالش ما در کار است.
نظرتان راجع به نحوه برگزاری نمایشگاه حاضر چیست؟
مسئولان برگزاری باد تمایز و تفاوت بین برندها را کم کنند تا همه برندها بتوانند در فضایی یکسان و یکنواخت محصولات و تولیدات خود را به معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند. در این صورت باعث می‌شود تولیدکنندگانی هم که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت می‌کنند و در صنعت خود نوآور هستند و خلاقیت دارند، دیده شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top