سید احمد حسینی معاون کسبوکار شرکت دادهپردازان دوران:شرکت دادهپردازان دوران، از بازیگران اصلی عرصة فناوری اطلاعات کشور است
شرکت دادهپردازان دوران، 22 سال پیش در حوزة کوچکی کار خود را شروع کرد و امروز، یکی از بازیگران اصلی عرصة فناوری اطلاعات کشور است. در این مجموعه، 500 نیروی انسانی متخصص و مدیران باتجربه در حال فعالیت هستند و هر سال هم میزان بزرگی و تنوع فعالیت مجموعه گسترش پیدا میکند.
سید احمد حسینی معاون کسبوکار شرکت دادهپردازان دوران در گفتوگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه، گفت: در ابتدا امیدوارم تمامی شرکتکنندگان در نمایشگاه الکامپ 1402، بتوانند بهرة لازم را از آن ببرند. گروه شرکتهای دوران، مجموعهای از شرکتهای دانشبنیان است که در حوزههای مختلف فناوری اطلاعات مشغول به فعالیت میباشند. فعالیت اختصاصی مجموعه، در حوزة امنیت، شبکه، آموزش، اتوماسیون سازمانها، نرمافزارهای اداری و مالی و تلکام است.
وی با اشاره به برنامههای توسعهای شرکت دادهپردازان دوران، عنوان نمود: شرکت دادهپردازان دوران، 22 سال پیش در حوزة کوچکی کار خود را شروع کرد و امروز، یکی از بازیگران اصلی عرصة فناوری اطلاعات کشور است. در این مجموعه، 500 نیروی انسانی متخصص و مدیران باتجربه در حال فعالیت هستند و هر سال هم میزان بزرگی و تنوع فعالیت مجموعه گسترش پیدا میکند و در حال حاضر، در حوزههای مختلفی فعالیت داریم.
سید احمد حسینی با بیان چالشهای فعالان حوزة فناوری، اظهار داشت: چالشی که تمامی فعالان عرصة فناوری با آن روبهرو هستند، تأمین نیروی انسانی است. در حال حاضر، کمبود نیروی جوان، متخصص و خبره به دلایل مختلفی مثل مهاجرت و… بهشدت احساس میشود. در این نمایشگاه، شرکت دوران طرح ویژهای را اعلام کرده است با عنوان آموزش به شرط استخدام؛ این طرح، بدین معنی است که ما از نیروهای جوانی که علاقهمند به فعالیت در حوزة فناوری هستند دعوت میکنیم در مجموعة آکادمی دوران آموزش ببیند و بهصورت تضمینی وارد عرصة فعالیت در حوزة فناوری اطلاعات شوند.
وی در ادامه افزود: از دیگر چالشها میتوان به قوانین و مقررات دستوپاگیر دولتی بهخصوص در حوزة تولید محصولات بومی اشاره کرد که بسیار زمانبر و هزینهبر است و همگام با سرعت و چابکی صنعت فناوری اطلاعات نیست.
معاون کسبوکار شرکت دادهپردازان دوران در خصوص رویکرد این مجموعه از حضور در نمایشگاه الکامپ 1402 گفت: نمایشگاه الکامپ با توجه به سابقة 26 سالهای که دارد، یکی از بهترین فضاهای تعامل میان شرکتهای فناوری اطلاعات و بخش های مختلف بازار و گروه های مشتریان مانند حوزههای دولتی یا کسبوکارهای بزرگ است. این نمایشگاه، فرصتی را فراهم میکند که هم از نیازهای مشتریان مطلع شویم و هم آنها آخرین دستاوردهای فناوری را ببینند؛ و در نهایت، حضور در این نمایشگاه، موجب همافزایی بین شرکتهای فناوری اطلاعات نیز میشود.