نمایشگاه ها

شرکت یکتانت؛ از رهبر تبلیغات آنلاین تا ستاره‌های موبایل ایران

مهدی فروغی مدیرعامل شرکت یکتانت: شرکت یکتانت؛ از رهبر تبلیغات آنلاین تا ستاره‌های موبایل ایران

یکتانت، بیزینس‌لاین‌های مختلفی دارد؛ مانند تریبون که در حوزه رپورتاژ آگهی و روابط عمومی آنلاین فعالیت دارد؛ یا نجوا که در حوزه بازاریابی بازگشتی فعال است؛ ادیوری که در حوزه تبلیغات در اپلیکیشن‌ها فعالیت می‌کند؛ یا جریان که تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را بر عهده دارد؛ و چاوش که در حوزه مشارکت در فروش مشغول به کار است.

مهدی فروغی مدیرعامل شرکت یکتانت، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه، گفت: شرکت یکتانت از سال 1396 فعالیت خود را با ارائه تبلیغات همسان در سطح وب آغاز نمود و در ادامه، تبلیغات دیگری مانند بنری، ویدئویی، رپورتاژ و…در بیزینس‌لاین‌های مختلف، به مجموعه اضافه شدند.

وی افزود: ما در یکتانت، بیزینس‌لاین‌های مختلفی داریم؛ مانند تریبون که در حوزه رپورتاژ آگهی و روابط عمومی آنلاین فعالیت دارد؛ یا نجوا که در حوزه بازاریابی بازگشتی فعال است؛ ادیوری که در حوزه تبلیغات در اپلیکیشن‌ها فعالیت می‌کند؛ یا جریان که تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را بر عهده دارد؛ و چاوش که در حوزه مشارکت در فروش مشغول به کار است. مجموعه این خدمات در ذیل یک هدف کلی، یعنی تبدیل یکتانت به مقصد دیجیتال مارکتینگ است.

مهدی فروغی با اشاره به تعداد پرسنل این مجموعه، اظهار داشت: در حال حاضر، در مجموعه یکتانت و بیزینس‌لاین‌های مختلف آن، 450 نیروی فعال داریم که به‌طور مستقیم مشغول همکاری با شرکت هستند.

وی با برشمردن دستاوردهای شرکت یکتانت، عنوان کرد: ما در رویدادهای مختلفی حضور داشته‌ایم و جوایز گوناگونی را کسب کرده‌ایم. مثلاًدر جشنواره حمایت از تولید ملی، عنوان رهبر تبلیغات آنلاین به یکتانت داده شد. در نمایشگاه الکامپ سال 1398 یکتانت به‌عنوان برترین کسب‌وکار در حوزه دیجیتال معرفی شد. در جشنواره وب و موبایل هم سه دوره متوالی توانستیم عنوان وب‌سایت برگزیده تبلیغات آنلاین را کسب نماییم. در کنگره موبایل ایران نیز در سال 1401، نشان ستاره‌های موبایل را برای ابداع روش‌های نوین تبلیغات دیجیتال، دریافت کردیم.

مدیرعامل شرکت یکتانت، در خصوص هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه الکامپ 1402، گفت: یکانت به‌عنوان یک کسب‌وکار B2، ارتباط با ذی‌نفع‌های مختلف، برایش اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین ذی‌نفع‌های ما، تبلیغ‌کننده‌ها هستند که اغلب در این نمایشگاه حضور دارند. دسته دیگر، نمایش‌دهنده‌ها هستند که نمایشگاه الکامپ مورد توجه آنان است. در نتیجه، حضور ما در این نمایشگاه، می‌تواند به تقویت ارتباطات مجموعه بینجامد.

وی افزود: دسته دیگراز افرادی که ارتباط با آن‌ها برای ما بسیار مهم است، کاربران هستند که اغلب حضور پررنگی در نمایشگاه الکامپ دارند و ما می‌توانیم از این فرصت برای گسترش ارتباطات خود با آن‌ها استفاده کنیم.

فروغی در انتها گفت: یکی از مهم‌ترین فواید حضور در نمایشگاه، ارتباط گرفتن با کاربران و مشتریانی است که به‌طور معمول در دسترس نیستند و این فضا، کمک می‌کند تا بتوانیم با چنین کاربرانی ارتباط بگیریم و خدمات خود را به آن‌ها ارائه کنیم.