نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

هموطنان سرویس‌ها و خدمات متنوع شرکت مخابرات را در تلکام تجربه کنند

دعوت عمومی مهندس سیدمجید صدری، مدیر عامل شرکت «مخابرات ایران»: هموطنان سرویس‌ها و خدمات متنوع شرکت مخابرات را در تلکام تجربه کنند

شرکت «مخابرات ایران» با حضور موثر و چشمگیر خود در نمایشگاه تلکام پلاس 1398 به عنوان بزرگ‌ترین‌ رویداد‌ نمایشگاهی حوزه ICT کشور، همچون همیشه حرف‌های تازه و مهمی برای گفتن دارد. شرکت مخابرات ایران با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و حضور مبتنی بر ارائه سرویس (B2B) در نمایشگاه تلکام پلاس حضور یافته است. ارائه سرویس‌های اینترنت اختصاصی، اینترانت، MPLS، VPLAS، VLAN و PTP/PTMP در نمایشگاه تلکام پلاس از دیگر برنامه های شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه است. برای اطلاع بیشتر از فعالیت‌ها و اقدامات جدید شرکت مخابرات ایران با مهندس سید مجید صدری، مدیر عامل خبره و توانمند این شرکت به گفت و گو نشسته‌ایم که می‌خوانید:
مهندس سیدمجید صدری با تاکید براینکه فناوری‌های مخابراتی این امکان را فراهم کرده است که انسان به طور همزمان حضور فراگیر در همه جا و ارتباط با همه را تجربه کند، گفت: بر اساس رویکرد جدید در نمایشگاه تلکام پلاس، شرکت مخابرات ایران با حضور در میز‌های گفتگو با سازمان‌ها و شرکت‌های کارفرمایی، صندوق‌های حامی بخش‌های دولتی، آماده مذاکره و تعامل به منظور گسترش بازار حوزهICT و پاسخ‌گویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان با رویکرد تحقق ارتباطی فراگیر در بخش های مختلف صنعت ارتباطات کشور است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از ارایه سرویس نمایش آدرس تماس گیرنده (فَراد) در نمایشگاه خبر داد و افزود: سرویس نمایش آدرس تماس گیرنده (فَراد)، خدمتی است که در آن، آدرس مشترکین تلفن ثابت، بر اساس آدرس ثبت شده در پایگاه داده شرکت مخابرات ایران مربوط به شماره تلفنی که از طریق آن تماس حاصل شده، به مراکز امدادی مانند پلیس، مرکز فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی و … ارسال میشود.
مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه این سرویس (فَراد) به منظور تسریع در فرآیند عملیات امدادرسانی طبق نمودار ذیل ارائه شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این سرویس، مراکز امداد و نجات قادر خواهند بود تا آدرس تماس گیرنده را بدون درخواست از مشترک در اختیار داشته و عملیات امداد و نجات را با سرعت بیشتری انجام دهند.
وی ادامه داد: با به کارگیری این خدمت مشکلات مربوط به مزاحمتهای تلفنی و ارسال اطلاعات دروغین برای مراکز امدادی به دلیل مشخص شدن آدرس تماسگیرنده به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top