نمایشگاه ها

محصولات شرکت ایران سپهر مطمئن درکیفیت، موفق در صادرات 

مسعود بقال پور، مدیرفروش چاپ ایران سپهر: محصولات شرکت ایران سپهر مطمئن درکیفیت، موفق در صادرات 

مسعود بقال پور، مدیرفروش شرکت ایران سپهر با تأکید بر اصل مشتری‌مداری مطرح کرد: از پنج سال قبل، نرم افزارهاي ERP و پرتال مشتريان را راه‌اندازی نموده‌ایم و در حال حاضر نیز مشتریان می‌توانند به‌ صورت آنلاین با ما در تماس باشند و سفارشات خود را در اسرع وقت انجام دهند.
شرکت ایران سپهر همیشه از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است که دارای استانداردهای جهانی هستند، به همین دلیل محصولات خود را به کشورهای اروپايي و آمریکای شمالی نیز صادر مي کند.
مسعود بقال پور، مدیرفروش شرکت ایران سپهر در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه، گفت: شرکت ایران سپهر حدود 30‌ سال است که در زمینه تولید لفاف‌های انعطاف‌پذیر که در بسته بندي صنایع بهداشتی، غذایی و دارویی استفاده می‌شوند، فعالیت می‌کند. امسال با ارايه پاكتهاي جديد توليد شده در شركت در نمايشگاه چاپ و بسته بندي تهران شركت كرديم و همچنین در حال حاضر، در حال احداث فاز دوم توسعه شركت هستيم. وی در ادامه افزود: از ده سال قبل، فعالیت در بازارهای صادراتی را آغاز نموده‌ایم و در حال حاضر درصد قابل‌توجهی از تولیداتمان را به کشورهای دیگر مانند کشورهای حوزه CIS، عراق و سایر کشورهای خاورمیانه صادر می کنیم. همچنین در حال احداث کارخانه دیگری هستیم که تا ١٠٠ درصد، ظرفیت تولید مجموعه را افزایش می‌دهد.
مدیرفروش شرکت ایران سپهر با اشاره به جایگاه این مجموعه در بازار، عنوان نمود: ما همیشه از بهترین مواد اولیه استفاده کرده‌ایم که دارای استانداردهای جهانی هستند، به همین دلیل می‌توانیم محصولات خود را به تمامی کشورهای اروپایی و حتی آمریکای شمالی نیز صادر کنیم. مشتریان ما با اطمینان کامل از کیفیت و استاندارد بالاي لفاف توليدي از ما خرید می‌کنند.
وی ضمن تأکید بر اصل مشتری‌مداری، خاطرنشان کرد: ما از پنج سال قبل، نرم افزارهاي ERP و پرتال مشتريان را راه‌اندازی نموده‌ایم و در حال حاضر نیز مشتریان می‌توانند به‌ صورت آنلاین با ما در تماس باشند و تمامي سفارشات و درخواستهاي خود را انجام دهند.
بقال پور اضافه کرد: رمز موفقیت شرکت ایران سپهر، کادر جوان، با انگیزه و پویای مجموعه است که انگیزه زیادی برای رشد شرکت دارند.
وی در انتها گفت: هدف ما از حضور در نمایشگاه امسال، معرفی محصولات جديد خصوصا پاكتهاي توليدي شركت است تا مشتریان ما با ظرفيتهاي جدید شركت آشنا شوند. همچنین دیگر هدف ما از حضور در نمایشگاه، دیدار و تبادل نظر با همکاران و مشتریان شرکت‌ می‌باشد.