نمایشگاه ها

اقتصاد و نمایشگاه : برزو رستمی‌نیا، مدیر‌عامل گیتی آذر اوراسیا

 به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، «گیتی آذر اوراسیا» با برند شناخته‌شده گریس در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعال است. این مجموعه با کمک تیم حرفه‌ای و ‌کسب رضایت مشتری توانسته بهترین لنزهای تولیدی را روانه بازار کند و همچنان به عنوان یک برند موفق خود را میان برندهای محبوب لوازم آرایشی به ثبت برساند. گیتی آذر اوراسیا همچنین با کیفیت بر‌تر توانسته محصولات خود را در همه فروشگاه‌ها و داروخانه‌های کلاسA  جای دهد. نمایشگاه آرایشی و بهداشتی بهانه‌ای شد تا با برزو رستمی‌نیا مدیرعامل گیتی آذر اوراسیا به گفت‌وگو بنشینیم. وی متولد ۱۳۵۳ و دارنده مدرک کار‌شناسی با ۱۳سال سابقه مدیریتی است که در کنار سابقه مدیریتی، ۶ سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش دارد.

مختصری درباره تاریخچه تاسیس و فعالیت‌های شرکت تحت مدیریت‌تان توضیح بفرمایید.

در خصوص فعالیت در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی ابتدا بازاریابی محصولات را در استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان، مازندران و البرز آغاز کردم و سپس فعالیتم را به صورت متمرکز به عنوان مدیریت فروش محصولات آرایشی و بهداشتی ادامه دادم. پس از کسب تجارب لازم در این زمینه اقدام به ثبت برند تجاری گریس و تولید اقلام آرایشی کردم. در ابتدای فعالیت به تولید لوازم آرایشی کرم پودر و پنکک پرداخته و در ادامه با تولید لنز گریس توانستیم وارد قفسه فروشگاه‌ها شویم. البته این کار محقق نمی‌شد مگر با به کار گرفتن نیروهای توانمند در زمینه فروش؛ طوری که در حال حاضر محصولات برند گریس نه تنها در همه فروشگاه‌ها و داروخانه‌های کلاس A تهران بلکه در تمامی شهرستان‌ها با اخذ نمایندگان پخش استانی وجود دارد که از همه این‌ها مهم‌تر نظر مثبت و رضایت مشتریان محصولات گریس است. در حال حاضر شرکت گریس (گیتی آذر اوراسیا ساینا) دارای چهار برند آرایشی Grace- Zymenko_bavaria_da Sozaاست.

محصولات و خدمات مجموعه شما نسبت به نمونه‌های موجود در بازار چه ویژگی و امتیازی دارد؟

جای افتخار است که لنز گریس تولید شرکت دریم کان کره جنوبی جزو بهترین لنزهای موجود در بازار است.

برای رونق و شکوفایی صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران از دولت، نظام بانکی و قانون‌گذاران چه انتظاری دارید؟

انتظاری که از دولت و بانک‌ها دارم بها‌دادن به مقوله تولید و حمایت واقعی از تولید داخلی و کالای ایرانی است که امیدوارم تنها در مرحله شعار باقی نماند تا شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی بتوانند در بازار داخل، کالای ایرانی را به نحو احسن به مشتریان ارائه دهند. همچنین انتظار دارم همه موانع و مشکلات تولید و تسهیلات و همچنین واردات مواد اولیه از گمرکات را حل کنند.