نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

نمایشگاه ایران بیوتی

رشد روز افزون مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران – اخبار نمایشگاه ها

صبح امروز 26 مرداد 99 بیست و هفتمین  نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، آرایشی ، بهداشتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آغاز بکار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، آرایشی ، بهداشتی گفت: با حمایت جدی از تولیدات داخلی سلامت محور ، ظرفیت و توانمندی بالا و با کاهش واردات و ارز بری ، تمرکز بر تولید و مصرف فرآوردهای بهداشتی و آرایشی باید در الویت بوده باشد و رویکرد به سمت و سویی افزایش کیفیت تولیدکنندگان در رقابت با سایر کشورها و با برنامه ریزی برای توسعه صادرات محصولات داخلی با تکنولوژی و استانداردهای روز  مد نظر قرار گیرد.

دکتر بهمن حسین زاده با اشاره به اینکه محصولات با کیفیت تر بهداشتی و آرایشی با سلامت و تندرستی مردم از کودکی تا سالمندی سرکار دارند افزود: در سطح جهانی ایران در مصرف مواد بهداشتی و آرایشی در رتبه زیر ده قرار دارد و با رویه محدودیت در واردات بی رویه ،  وزارت صمت به دنبال تقویت زیر ساخت ها ، تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از برندسازی ملی است تا در چرخه عرضه پر مصرف کشور با رفع نیازهای داخلی ، اشتغال زایی بالا در این حوزه به دنبال بازارهای هدف صادراتی نیز  باشیم و طبق آمارهای رسمی با کاهش سن مصرف کنندگان ۳۰ درصد مصرف خاورمیانه متعلق به کشور ماست.

که با سیاست های درست ، واردات بیش از  ۸۰ درصد لوازم بهداشتی و آرایشی برای تقویت داخلی سازی متوقف شده است، که در پی آن دست اندکاران و فعالان صنعتی داخلی مسولیت تولید و تامین مصرف داخلی با افزایش سطح کیفی و تنوع محصولات به روز تر و صادرات محور را بر عهده دارند.

ریئس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی رفع موانع ، تبلیغ فرهنگ سازی موثر ، بسته بندی مناسب و کیفیت افزایی را باعث کاهش قطع وابستگی به کالاهای مشابه خارجی دانست و ادامه داد: در بازار پر تنوع و پرشتاب جهانی ضمن رقابت باید در زنجیره تولید و عرضه الویت مصرف کنندگان نگاه به داخلی سازی و برندهای ملی معتبر  باشد. تا ضمن کمک به رونق کسب و کارها ،برندسازی مناسب و معرفی محصولات داخلی فرهنگ استفاده از کالای مصرفی ایرانی در خانواده ها نهادینه شود.

دکتر بهمن حسین زاده نمایشگاه مواد شوینده ، بهداشتی و آرایشی را با سابقه ۲۶ دوره برگزاری موفقیت آمیز یکی از معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی پررونق و برند در نمایشگاههای داخلی دانست و در خاتمه اضافه کرد: برگزاری۴ روزه این نمایشگاه کمک موثری به تبادل اطلاعات ، هم افزایی ، بازاریابی ، توسعه تعاملات اقتصادی و تجاری با عرضه و نمایش آخرین دستاورد ها می نماید و در راستای تحقق جهش تولید زمینه رشد و رونق روز افزون را فراهم می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top