فرهاد امینیان، برگزارکننده هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر:
نمایشگاه، کیفیت محصولات و انتظار مصرفکننده ایرانی را بالا برده است
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر روز گذشته – 9 تیر 98- در حالی افتتاح شد که 189 شرکت ایرانی و خارجی در این نمایشگاه گردهم آمدهاند تا ضمن تبادل اطلاعات و ارائه جدیدترین تولیدات خود، در جریان پیشرفتهای این صنعت در حوزه داخلی و خارجی قرار بگیرند.
از سوی دیگر، این نمایشگاه درحالي به هفدهمین دوره خود رسيده است كه از نخستين دوره تاكنون شاهد رشد كيفي و كمي بسيار چشمگير آن بوده ايم. برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای مصرفکنندگان این کالاها، فراهم آورده است تا علاوه بر تامین نیازهای ساختمانی، ازمحصولات و تولیدات جدید درحوزه ملزومات و تجهیزات لوکس ساختمان نیز دیدن کنند. فرهاد امینیان، مدیرعامل مجرب و موفق شرکت بینالمللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و رییس ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با ارایه اطلاعاتی از روند برگزاری و فعالیت شرکت تحت مدیریتش در گفت و گو با “اقتصاد و نمایشگاه” گفت: در هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تسهیلات ویژهای برای شرکتهای دانش بنیان درنظر گرفته شده است و این شرکتها برای نخستین بار توانستهاند با برخورداری از تخفیف 50درصدی در نمایشگاه حضور یابند.
امینیان افزود: علاوه بر آن با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه، چندین کارگاه آموزشی (ورک شاپ) در بخشهای مختلف نمایشگاه برگزار می شود که در این راستا شرکتهای حاضر در نمایشگاه می توانند به طور رایگان از فضا و امکانات تعبیه شده برای معرفی فعالیت و نحوه استفاده از محصولات و خدمات خود به مخاطبان و علاقهمندان در قالب کارگاه آموزشی استفاده کنند. وی تصریح کرد: همچنین با برنامهریزیهای صورت گرفته، چند هیات تجاری خارجی از کشورهای آسیای میانه، حوزه خلیجفارس و کشورهای همجوار به منظور بازدید و خرید محصولات و تجهیزات عرضه شده و عقد قرارداد با شرکتهای حاضر در نمایشگاه در هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر حضور یافتهاند. رئیس ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، اضافه کرد:
بالارفتن سطح تقاضا، سلیقه و انتظار مصرفكنندگان چه از نظر كيفيت و چه از لحاظ كميت مصرف، زمينهساز افزايش روند توليد و ارتقاء كيفي توليدات داخلي و همچنين اهميت ورود كالاهاي مناسب و با كيفيت بالاي خارجي به كشور بوده است. وی با اشاره به مصوبه هیات دولت در فروردین ماه سال گذشته که ورود بسیاری از کالاهای خارجی موضوع این نمایشگاه به کشور را ممنوع اعلام کرده است، خاطر نشان کرد: به همین دلیل تلاش ما در جهت جذب شرکتهای ایرانی با رعایت تنوع هرچه بیشتر کالاها و محصولات و تمرکز بیشتر بر کیفیت کالاهایی که در نمایشگاه عرضه میشوند، معطوف شده است. امینیان با اعلام افزایش 11 درصدی مشارکتکنندگان داخلی، گفت: در نمایشگاه امسال 176 شرکت ایرانی و 13 شرکت خارجی از کشورهای اسپانیا، چین، فنلاند، ترکیه، ایتالیا و انگلستان حضور دارند. مدیرعامل شرکت بینالمللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، از برگزاری حداقل 8 کارگاه آموزشی تخصصی در طول برپایی این نمایشگاه در حوزههای ساختمانی خبر داد.