رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا.ایران در پیامهای مستقلی به فعالان تولید وتجارت دو صنعت بزرگی که نمایشگاههای آنها از روز گذشته در نمایشگاه بینالمللی تهران برپا شده است، به آنان توصیه کرد برای عبور از شرایط دشوار اقتصادی فعلی که نتیجه تحریمهای ظالمانه است، گذر از اقتصاد سنتی به اقتصاد با پایه دانش و فناوری را جدی بگیرند. ضرورت تکیه بر توان داخلی و نوآوری در پیام دکتر حسینزاده به مناسبت برگزاری هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر آمده است: سیاست شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا.ایران در سال جاری، حمایت هر چه گستردهتر از کلیه فعالین تولیدی و خدماتی و تجاری در کشور است که در نهایت به رونق اقتصادی کشور در شرایط تحریم کمک خواهد کرد. همچنین با توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظلهالعالی، برگزاری نمایشگاههای تقاضا محور و ارائه نیازهای فناوری دستگاههای بزرگ تولیدی و اجرایی کشور به جامعه بزرگ دانشگاهی و دانشبنیانی داخلی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. سیاست دیگر شرکت، کمک به حضور فعال و گسترده استارتاپها و کسب و کارهای نوپای نوآورانه و همچنین شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاههای داخلی و خارجی است که این نمایشگاه با برنامههای متنوع خود، این سیاستها را به خوبی دنبال میکند. دکتر حسینزاده افزوده است: معتقدم راه برون رفت کشور از شرایط فعلی و شکست تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی، تکیه به توان داخل علیالخصوص ظرفیت عظیم نیروی انسانی داخلی در دانشگاهها، صنایع، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ است و گذر از اقتصاد سنتی به اقتصادی که ستونهای آن را فناوری و نوآوری تشکیل میدهند. بدین منظور هفدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف معرفی توانمندی تولیدکنندگان و صنعتگران کشورمان در زمینه تولید محصولات و کالاهای ایرانی در این حوزه شکل گرفت و این نمایشگاه یکی از ارکان تبلیغاتی مهم برای واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی در حوزههای مربوطه محسوب میشود تا بتوانند ضمن معرفی توانمندیها، همچنان جایگاه رقابتی خود در بازار حفظ نمایند. عزم جزم شرکت سهامی نمایشگاهها در حمایت از تولید در پیام مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت برگزاري بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی میخوانیم: سیاست شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا.ایران در سال جاری، حمایت هر چه گسترده تر از کلیه فعالان تولیدی و خدماتی و تجاری در کشور است که در نهایت به رونق اقتصادی کشور در شرایط تحریم کمک خواهد کرد. همچنین با توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، برگزاری نمایشگاههای تقاضا محور و ارائه نیازهای فناوری دستگاههای بزرگ صنعتی و اجرایی کشور به جامعه بزرگ دانشگاهی و دانشبنیانی داخلی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. سیاست دیگر شرکت، کمک به حضور فعال و گسترده استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپای نوآورانه و همچنین شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاههای داخلی و خارجی است که بیست و ششمین دوره نمایشگاه بینالمللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی، این سیاستها را به خوبی دنبال میکند. این نمایشگاه با رویکردهای: ارائه توانمندیهای صنعت کاشی و سرامیک ایران،گرد آوری زنجیرههای تولید در فضای نمایشگاهی، آشنایی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی صنعت کاشی و سرامیک کشور، ارزیابی و سنجش سلایق مصرفکنندگان جهت برنامهریزی تولید، بازارسنجی و امکان سنجی صادراتی، توسعه مصرف تولیدات داخلی، کشف بازارهای صادراتی جدید، آشنايي و تبادل تجربيات شركت ها با يكديگر در يك مكان مناسب و زمان كوتاه، بهرهگیری گسترده از تبلیغات درجهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکتكنندگان، رشد قابل توجهی داشته و گام به گام به سوی ارتقاء جایگاه توليد وصادرات کشور حرکت مینماید. این دوره با حضور حدود 160 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای مختلف در حالی برگزار میشود که حضور استارتاپها ( شرکتهای نوآور) چهره جدید به نمایشگاه بخشیده است.
