نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دکتر سید علی اعتدالی، مدیرعامل شرکت آوین افراز اعلام کرد:

تلاش نمایشگاه شانزدهم برای توسعه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال 

به قول دکتر سیدعلی اعتدالی، شرکت بینالمللیآوین‌افراز حاوی پیامی است از آیندهپیامی توسطافرادی که این امکان را یافته اند تا از فرازی برتر بهافقهای دوردست بنگرند و به عنوان مشاوری معتمدبا بیش از 19 سال سابقه اجرائی، تجربیات ارزنده خودرا در زمینههای بازرگانی  (واردات و صادرات)،سرمایهگذاری، فاینانس، برگزاری نمایشگاهها،همایشها، کارگاهها و سمینارهای بینالمللی، خدماتنمایشگاهی، برنامههای تبلیغاتی، بازاریابی وتحقیقات بازار، اعزام هیئتهای تجاری، امور چاپی وهمچنین تالیف کتب، در اختیار شرکتها، موسسات وسازمانهای دولتی و غیر دولتی قرار دهند و از اینرهگذر کمک کنند تا تصویر خود را در بازار پرتراکم وشلوغ اطراف‌شان به روشنی و وضوح ترسیم نمایند.

گروه بینالمللی آوین به عنوان عضو رسمی انجمنجهانی صنعت نمایشگاهی و یکی از شرکتهایپیشرو در صنعت نمایشگاهی ایران، موفقیت خود رامرهون بیش از 50 نفر پرسنل تمام وقت و پاره وقتمسئول و با تجربهای میداند که در انجام وظایف ومسئولیت های خود به شدت به اصول اخلاقیپایبندند و با تمام توان در تلاشند تا با به کارگیریآخرین متدها و شیوههای علمی در این صنعت، آوین رابه عنوان شرکتی همواره پیشرو و خلاق و دارایایدههای جدید معرفی نمایند.

شرکت آوین‌افراز برگزارکننده شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایعوابسته است. به همین مناسبت نشریه «اقتصاد و نمایشگاه» با دکتر سیدعلی اعتدالی، مدیرعامل توانمند و خلاق این شرکت به گفت و گو پرداخته است که می‌خوانید.

امسال در ستاد برگزاری چه اقداماتی  برای برگزاریبهتر نمایشگاه انجام داده‌اید و نمایشگاه شانزدهم چهتفاوتی با سال گذشته داشته است؟

دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها، ترویج فرهنگبازاریابی دیجیتال و استفاده بهینه از اپلیکیشن‌ها مشخصه مهم نمایشگاه امسال است. در نمایشگاه امسال نوآوري درعرضه توليد يا خدمات داشته‌ایم، همچون حضور شرکت‌هایاستارآپ و دانش بنیان در حوزه های صنعت چاپ دیجیتال، درشیوه‌های نوین تبلیغات و ارائه ویترین‌های هوشمند، در زمینهتولید خدمات محتوای اینترنتی، حضور اولین مرکز چاپاختصاصی فاکتور در ایران، حضور  اولین تولیدکننده ساک‌های دستی پارچه ای دوستدار محیط‌زیست، تولید هدایایخلاقانه ایرانی و ویژه با محوریت صنایع دستی، حضور اولینشرکت تازه تاسیس در زمینه فن‌آوری‌های نوین در این عرصه،رونمایی از اولین لیزر سیستم هوشمند برای استفاده درفضاهای تبلیغاتی و نشست خبری دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانیوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

در نمایشگاه امسال چه تعداد شرکت‌کننده داخلی وخارجی در چه مساحتی حضور دارند و نسبت به سالگذشته چه میزان افزایش یا کاهش داشته است؟

لیست کارگاههاتاریخردیف
پرسش و پاسخ (احمد کلاته)طراحی سایت و سئو (مدرس: اشکان میهن فلاح)ولاگری (مدرس: احمد کلاته)اینستاگرام مارکتینگ (مدرس: امیر حسین قاسمی)سه شنبه 26 آذر1
تبلیغات اینستاگرامی (مدرس : امیرحسین قاسمی)برندسازی (مدرس: احمد کلاته)پرسش و پاسخ (مدرس: احمد کلاته)طراحی سایت و سئو (مدرس: اشکان میهن فلاح)چهارشنبه 27 آذر2
اینستاگرام ماکتینگ (مدرس : امیرحسین قاسمی)طراحی سایت و سئو (مدرس: اشکان میهن فلاح)ولاگری (مدرس: احمد کلاته)پرسش و پاسخ (مدرس: احمد کلاته)پنجشنبه 28 آذر3
پرسش و پاسخ (احمد کلاته)تبلیغات اینستاگرامی (مدرس : امیرحسین قاسمی )برندسازی (مدرس: احمد کلاته)طراحی سایت و سئو (مدرس: اشکان میهن فلاح)جمعه 29 آذر4

تعداد شرکت‌های داخلی و خارجی بیش از 220 شرکت درفضایی به وسعت 18000 متر مربع است که نسبت به سالگذشته 25درصد افزایش متراژ داشته است.

چه کارگاه‌ها و همایش‌هایی را در نمایشگاه برگزارمی‌کنید؟

در نمایشگاه امسال چهار کارگاه در چهار روز به شرح جدول برگزار خواهیم کرد.

برنامه کارگاه‌های جانبی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی

چه تسهیلاتی برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه وبازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است؟

همکاری بیشتر و صمیمانه‌تر در شرایط تحریم خصوصا درحوزه اطلاع‌رسانی و جذب بازدیدکنندگان بیشتر، جهت عقدقرارداد با مشارکت‌کنندگان.

شعار یا محوریت اصلی فعالیت نمایشگاه امسالچیست؟

رونق تولید و نوآوری در عرضه تولید و خدمات ایرانی.

چه موانع و مشکلاتی پیش روی فعالیت شماست و چه پیشنهاداتی برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه‌ها دارید؟

مشکلات بسیار است، کجاست گوش شنوا؟ در صورتی که فرهنگ نقدپذیری و کار گروهی حاکم شود، بخشی از مشکلات هم قطعا حل خواهد شد؛ در غیراین صورت انباشت مشکلات را در پی خواهیم داشت.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی تحقق چه هدف‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است؟

1-حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقائ سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست‌اندرکاران تجارت، صنایع و خدمات.

2-کاهش هرچه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن.

3-آشنایی با تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ، اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های مجازی و مهندسی تبلیغات.

4-ترویج آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی جهت استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی و پیشبرد فروش.

5-برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه‌دهندگان و متقاضیان خدمات شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و دست‌اندرکاران این قسمت.

6-آشنایی با فن‌آوری‌های جدید چاپ دیجیتال و چاپ سه بعدی،نرم‌افزار و سخت‌افزار، علائم تبلیغاتی، لیبلینگ، ماشین‌آلات، ملزومات و تجهیزات وابسته.

7-معرفی آژانس‌های تبلیغاتی، شرکت‌های علمی و دانش بنیان و استارتاپ‌ها.