نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران در آبان ماه

نمایشگاه کار تهران، رویدادی است که در آن سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود در آن حاضر شده و فرصت می‌یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات موردنظر جهت استخدام،کارآموزی وکارورزی اقدام کنند. طبیعتا چنین رویدادی می‌تواند بستری مطمئن برای کاریابی، جستجوی رزومه، تبادل اطلاعات و توانمندی‌های کارجویان با کارفرمایان باشد.

به گزارش «تابناک»، با توجه به اهمیت کاریابی و اضافه شدن جمع زیادی از فارغ التحصیلان به جامعه بیکاران و همچنین شنیده شدن اینکه نیروی کار متخصص وجود ندارد از سمت کارفرمایان، نشان می دهد که انجام یک کار تخصصی در حوزه شغل یابی بسیار مهم و حیاتی است. هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آنها استخدام نماید، و نمایشگاه کار می تواند براساس خط مشی خود شرایط لازم برای این فرآیند برای متقاضیان را ایجاد می‎نماید. و همچنین دانشجویان، فارغ التحصیلان و کارجویان نیز می توانند در نمایشگاه کار علاوه بر مذاکره مستقیم با کار فرمایان از مهارت ها و توانمندیهای لازم جهت کسب شغل مورد علاقه خود مطلع شوند. بنابراین در نمایشگاه کار دانشگاه تهران ارتباط بین کارجو و کارفرما در فضایی دینامیک و رقابتی محقق می شود تا هر دو بین گزینه های مختلف پیش رو انتخاب مناسب را انجام دهند. زنجیره ارزش سرمایه انسانی و مشکلات شغلی فقط در کشور ایران نبوده و سالهای دور دانشگاههای مطرح جهان و سازمانها و کمپانی های بزرگ نیز با این مسئله و مشکل مواجه بوده اند.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور شرکت ها و سازمانهای مطرح کشور و داشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای سراسر کشور در آبان ماه سال 1398 سال رونق تولید و اشتغال برگزار خواهد شد.

از مهمترین مزیت های و برنامه این نمایشگاه و جشنواره کار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1- بررسی چالش های خاص سازمانها شرکت کننده در نمایشگاه کار در حوزه های مختلف به صورت موردکاوی

2- ارزیابی رزومه ها و سنجش کارجویان بر مبنای آزمون های معتبر با رویکرد شایستگی

3- تحلیل برند کارفرمایی

همچنین برگزاری کارگاه ها و پنل های تخصصی با موضوعات رزومه نویسی به زبان فارسی و لاتین،مصاحبه شغلی،آشنایی با زبان بدن،تدوین برنامه توسعه فردی،طراحی مسیر شغلی،آشنایی با شبکه های اجتماعی معتبر کاریابی در دنیا بر اساس نیازهای کارجویان و کارفرمایان.

کارجویان و کارفرمایان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره و نمایشگاه کار دانشگاه تهران به وب سایت جشنواره کار به آدرس  tehranjobfair.com مراجعع نمایند.