جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایشگاه ها

رهاسیر، پیشگام در ارائه خدمات نوین گردشگری

هلدینگ رهاسیر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با رونمایی از سامانه هوش مصنوعی برای ارزیابی اطلاعات و مدارک مسافران، گامی دیگر در جهت ارتقای سطح خدمات گردشگری در کشور برداشت.

حضور پررنگ هلدینگ گردشگری رهاسیر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در سالن ۳۸، با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان همراه بود. این شرکت در این نمایشگاه، از جدیدترین دستاوردها و خدمات نوین خود رونمایی کرد.
مهندس محمد کانطوری مدیرعامل و مهندس محمد بنی حاتم رئیس هیئت مدیره هلدینگ رهاسیر، از جمله مدیران موفق و باتجربه در صنعت گردشگری هستند که با سابقه درخشان خود در این حوزه، نقشی کلیدی در هدایت و پیشبرد اهداف هلدینگ رهاسیر ایفا می‌کنند.
در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، گفتگویی با آنها ترتیب دادیم تا به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های هلدینگ رهاسیر بپردازیم.

رهاسیر نامی شاخص در عرصه گردشگری داخل و خارج کشور
مهندس کانطوری، با تشریح سابقه فعالیت هلدینگ رهاسیر در صنعت گردشگری اظهار داشت: مجموعه ما بیش از یک دهه است که در زمینه ارائه خدمات گردشگری و ویزا به مشتریان فعالیت می‌کند.
وی در ادامه به برخی از خدمات هلدینگ رها سیر اشاره کرد و گفت: این هلدینگ طیف گسترده‌ای از خدمات گردشگری از جمله، برگزاری انواع تورهای مسافرتی داخلی، آسیا و اروپا، تورهای سلامت و ویزای تحصیلی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
مهندس کانطوری با اشاره به تخصص و تجربه کارکنان رهاسیر، تدوین سیستم‌ها و روش‌های نوین و اتخاذ راهکارهای خلاقانه در صنعت گردشگری، افزود: این هلدینگ با رویکرد مدیریتی خود، نام رهاسیر را به عنوان یک شرکت شاخص در عرصه گردشگری داخل و خارج کشور مطرح کرده است.
وی افزود: این هلدینگ با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب و ارائه خدمات باکیفیت و متنوع، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است.
مهندس کانطوری تصریح کرد: هلدینگ رهاسیر در نظر دارد با توسعه فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف صنعت گردشگری، به یکی از بزرگترین فعالان این صنعت در منطقه تبدیل شود.

رونمایی از سامانه هوش مصنوعی و ارائه خدمات نوین
در ادامه مهندس محمد بنی حاتم رئیس هیئت مدیره هلدینگ رهاسیر در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به حضور هلدینگ رهاسیر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اظهار داشت: شرکت ما در نمایشگاه بین‌المللی، برای اولین بار در ایران، سامانه هوش مصنوعی برای ارزیابی اطلاعات و مدارک مسافران را رونمایی کرد. این سامانه نوین به مسافران گرامی امکان می‌دهد تا با بارگذاری مدارک خود، از نقص احتمالی و همچنین میزان نقص پرونده خود آگاه شوند. سامانه مذکور، راهکارهایی برای رفع نقص پرونده و تکمیل مدارک نیز ارائه می‌دهد.
همچنین در راستای تسهیل فرآیند سفر برای مسافران، از سال جدید تسهیلات ویژه اقساطی برای خرید تور ارائه خواهیم کرد. این طرح به تمام مسافرانی که از ما تور می‌خرند، امکان می‌دهد تا مبالغ تور را اقساطی و به صورت ریالی یا ارزی پرداخت کنند.
علاوه بر این، در سال آینده، سرویس کاریابی خارجی به خدمات مجموعه اضافه خواهد شد. این سرویس با توافقاتی که با چند تا نمایندگی به وجود آمده، به کارجویان در پیدا کردن شغل در خارج از کشور کمک خواهد کرد.
در نهایت، ارائه خدمات سی‌آی‌پی به مشتریان تورهای آسیایی و اروپایی است که برای کل فرودگاه‌های کشور از درب منزل ارائه خواهد شد. این خدمات شامل تشریفات اختصاصی در فرودگاه، مانند استقبال و بدرقه مسافر، حمل و نقل بار، و گذر از گیت‌های فرودگاه می‌شود.
ارائه این خدمات و امکانات جدید، در راستای رسالت شرکت ما در جهت آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کردن تجربه سفر برای مسافران ایرانی صورت می‌گیرد.
وی در پایان با بیان اینکه صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه اقتصادی کشور است؛ افزود: این صنعت می‌تواند با ایجاد اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رونق کسب و کارهای مختلف، نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.