نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ورود محصولات گرینه به بازارهای جهانی

دکتر سید حبیب حسینی، مدیرعامل شرکت محصولات غذایی گرینه در جریان برگزاری سی و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته(ايران آگروفود 2024) در گفت و گو با هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه به تشریح فعالیت‌ها و اهداف این مجموعه پرداخت.

وی در این گفت‌وگو با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه اظهار کرد: شرکت صنایع غذایی گرینه با الهام از رنگ سبز طبیعت و با هدف بهبود و ارتقاء سطح سبد غذایی مردم در استان خراسان رضوی با زمینی به وسعت 60 هزار متر مربع احداث شد.

به گفته او این مجموعه دارای ماشین آلات پیشرفته تولید و بسته‌بندی محصولات لبنی با رویکرد برتری کیفیت بر کمیت با موفقیت در مسیر تولید قرار دارد.

مدیرعامل شرکت محصولات غذایی گرینه درباره حضور محصولات گرینه در بازارهای جهانی و صادراتی گفت: در حال حاضر محصولات گرینه در حال ورود به کشور تاجیکستان، تثبیت در کشور پاکستان و افزایش فروش و گرفتن سهم بازار این کشور است و برنامه‌های توسعه‌ای در این زمینه وجود دارد.

وی یادآور شد: توسعه فروش در کشور افغانستان با روش بازاریابی به صورت ایالتی نیز در حال انجام است. همچنین بازارهای صادراتی که درآینده هدف‌گذاری شده‌اند می‌توان به کشورهای حوزه اوراسیا، عراق، کویت و دبی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل سبد محصولات نیز اقداماتی در حال انجام است،‌ گفت: تولید شیر فراپاستور، شیرخشک، کره مارگارین، پنیر پیتزا، سس، آبمیوه تتراپک، خامه قنادی و انواع کنسروجات نیز در دستور کار قرار دارد.

او درباره محصولات جدید گرینه که قرار است در نمایشگاه آگروفود2024 رونمایی شود، بیان کرد: ماست های IML قفقازی، پرچرب و کم چرب در وزن 1.5 کیلوگرمی، کره فرم سیل در وزن 10 گرمی، پنیر اولیه، آبمیوه پاکتی در 6 طعم هلو، انبه، آناناس، پرتقال، سیب موز و استوایی و هچنین آبمیوه لیوانی در طعم استوایی و شیر فراپاستور با مدت ماندگاری 15 روزه در وزن 800گرمی از محصولات تازه گرینه است که در نمایشگاه از آن رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت صنایع غذایی گرینه دارای دو برند زیر مجموعه به نام‌های دلیزه و دینکل است و حالا با بیش از دو دهه تجربه محصولات لبنی خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کند.

او با بیان اینکه چشم انداز ما در شرکت صنایع غذایی گرینه تامین و تضمین محصولات سالم و با کیفیت و رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی است،‌ گفت: این شرکت با تکیه بر کارکنان جوان، آموزش دیده و شایسته و به کارگیری فناوری و تجهیزات پیشرفته فعالیت می‌کند و همچنین تلاش دارد با خلاقیت و نوآوری، اتکا به کارکنان متخصص و شایسته و تمام گروه‌های ذی‌نفع، سبد محصولات مطابق با نیازها و انتظارات مشتریان را با رعایت استانداردهای جهانی در حوزه سلامت و کیفیت توسعه دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت محصولات غذایی گرینه، این شرکت در حال حاضر محصولاتی از جمله انواع ماست قفقازی، پرچرب، کم چرب، پروبیوتیک، چکیده موسیر، انواع دوغ قفقازی، محلی، هفت گیاه، دوغ با اسانس نعنا، انواع پنیر قشقایی، لاکتیکی، لبنه، خامه‌ای،‌ انواع خامه، آنالوگ، حیوانی، قنادی،‌ شیرهای استریل ساده و طعم دار، شیرموز و شیر کاکائو، شیر پاستوریزه، کشک در اندازه‌های مختلف، کره پاستوریزه حیوانی، روغن زرد  و پنیر اولیه تولید می‌کند.

او همچنین در ادامه درباره یکی از بزرگترین چالش‌های موجود در مسیر تولید اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین چالش پیش رو، رفع تعهدات ارزی است که امیدواریم با حمایت‌های داخلی بتوان این مشکلات و چالش‌ها را پشت سر گذاشت.