سومین کنفرانس و نمایشگاه بینالمللی صنعت نمایشگاهی ایران، روز پنجشنبه، سوم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش اخبار نمایشگاه ها، در این نمایشگاه، پنلهای تخصصی متعددی با حضور صاحبنظران و فعالان صنعت نمایشگاهی برگزار میشود.
یکی از این پنلها با عنوان برندسازی در صنعت نمایشگاهی، امروز جمعه با حضور دکتر شهریار شفیعی بنیانگذار مفاهیم برند در ایران، عباس برهانی مدیر برنامهریزی نوسازی اداری و فناوری اطلاعات شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی، عبدالکریم جلالی، مدیر عامل شرکت نمانگر و عضو موسس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاههای بینالمللی ایران و سید محمد صادق قنادزاده، معاونت ارتقاء کسب و کارهای بینالمللی سازمان توسعه تجارت و علی معین مدیرعامل گروه اطلاعات تجارت کوشا و مدیر پنل ایران برگزار شد.
در این پنل، مباحث مختلفی پیرامون برندسازی در صنعت نمایشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دکتر شفیعی در این پنل به اهمیت برندسازی برای شرکتهای فعال در صنعت نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: برند قوی میتواند به شرکتها در جذب مشتریان جدید، افزایش سهم بازار و ایجاد مزیت رقابتی کمک کند.
وی افزود: شرکتهای فعال در صنعت نمایشگاهی باید برای برندسازی خود برنامهریزی دقیقی داشته باشند و از ابزارهای مختلف بازاریابی برای معرفی برند خود به مخاطبان استفاده کنند.
سایر سخنرانان این پنل نیز به بیان دیدگاهها و تجربیات خود در زمینه برندسازی در صنعت نمایشگاهی پرداختند.
سومین کنفرانس و نمایشگاه بینالمللی صنعت نمایشگاهی تا روز ششم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.