نمایشگاه ها

بهارات شکوفه

چهار چاشنی جدید بهارات شکوفه به زودی وارد بازار می شود

دکتر فرحناز زینالی مدیرعامل شرکت «مزه بخش سبز شکوفه»: چهار چاشنی جدید بهارات شکوفه به زودی وارد بازار می شود

محصولات «بهارات شکوفه»؛ با طعم منحصر به فرد، عطر جادویی و محصولات پایه میوه، مناسب با ذائقه ایرانی
شرکت مزه بخش سبز شکوفه دارای نوآوری در چاشنی های غذا است و در نمایشگاه امسال اگرو فود 1400، از تولید چهار محصول جدید خبر داده که بزودی وارد بازار خواهد شد. این چهار محصول جدید شامل چاشنی پرتقال، چاشنی زرد آلو، چاشنی مرغ و گوشت چند مزه، چاشنی نارنج و سبزی جات است. در این زمینه اقتصاد و نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه آگروفود و در ارتباط با دستاوردها و محصولات این شرکت، با دکتر فرحناز زینالی مدیرعامل شرکت گفت وگویی انجام داده است:
ضمن معرفی خود، سوابق اجرایی تان را شرح دهید؟
دکتر فرحناز زینالی داروساز و متخصص اقتصاد و مدیریت دارو هستم. تجربه بیست سال فعالیت و تدریس دردانشگاه، بیمارستان و داروخانه را دارا هستم و از سال 98 در حوزه صنعت غذا مشغول به فعالیت هستم وهم اکنون موسس و مدیرعامل شرکت مزه بخش سبز شکوفه می باشم.
شرکت مزه بخش سبز شکوفه با برند بهارات شکوفه، فعالیت خود را در حوزه صنعت غذایی رسما از سال 99 آغاز کرده است، فعالیت این شرکت در زمینه تولید چاشنی میوه ای غذاست.
محصولات شما چه مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ در نمایشگاه امسال از چه محصولاتی رونمایی می کنید؟
در اغلب محصولات از پایه و طعم میوه ای استفاده شده که محصولاتی منحصربفرد و مناسب با ذائقه ایرانی به وجود می آورد. از دیگر ویژگی های این محصولات، تنوع ادویه جات، عدم استفاده از رنگ و افزودنی های شیمیایی و سالم بودن آن است. با محصولات بهارات شکوفه نیاز به افزودن هیچ ادویه ای در غذا نیست. محصولات بهارات شکوفه شامل چاشنی های پرتقال، زردآلو، چندمزه، و نارنج و سبزیجات می باشد.
برای گسترش فعالیت های خود چه برنامه و طرح های توسعه ای در دست اقدام دارید؟
به زودی چهارمحصول جدید دیگر به سبد محصولات بهارات شکوفه اضافه خواهد شد. هدف این شرکت افزودن تعداد خط تولید وتکمیل سبد کالا برای استفاده در انواع غذاها می باشد.
برند بهارات شکوفه تاکنون موفق به کسب چه افتخارات و دستاوردهایی شده است؟
شرکت مزه بخش سبز شکوفه دارای نوآوری در چاشنی های غذاست و در فرمولاسیون محصولات به سلیقه ایرانی توجه ویژه ای شده است. از افتخارات این شرکت بهره گیری از متخصصان و کارشناسان زبده درجهت تحقق این امر و همچنین بهبود کیفیت محصولات می باشد. خوشبختانه در این مدت کوتاه محصولات ما در تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای ورود پیدا کرده و با توجه به کیفیت خوب محصولات، توانسته ایم جایگاه خود را در سطح این فروشگاه ها تثبیت کنیم.
در زمینه مشتری مداری چه گام هایی برداشته اید؟
تکریم مشتری و توجه به نظرات مصرف کننده از اولویت های این شرکت است، مهمترین دلیل اثبات این ادعا استفاده از مواد اولیه مرغوب و سالم در تولید محصولات است.
به منظور بهبود کیفیت محصولات، نظرات و پیشنهادات مشتریان درجلسات متعدد مورد بررسی قرار می گیرد .
فعالیت شما چه نقشی در افزایش اشتغال زایی داشته و چه برنامه ای برای افزایش آن دارید؟
مسلما هر شرکت تولیدی در افزایش اشتغال زایی نقش موثری ایفا می کند. این شرکت با افزایش میزان تولید و افزایش سبد محصولات برای جذب بیشتر پرسنل دلسوز و مبتکر و متعهد اقدام خواهد کرد.
مهمترین چالش ها و موانع پیش روی شرکت شما چیست و چه برنامه ای برای حل آن ها پیشنهاد می کنید؟
امروزه موانع و مشکلات زیادی از قبیل مراحل دشوار و گاه طاقت فرسای اداری، تغییر ناکارای قوانین و دستورالعمل ها ، تغییر مداوم قیمت های مواد اولیه و سایر هزینه ها در امر تولید وجود دارد. بطوری که کسی که قدم در راه تولید و کارآفرینی می گذارد، باید عاشق تولید باشد تا بتواند این مسیر پرپیچ و خم را به سلامت طی کند و در بین راه ناامید و سرخورده نشود.
شرکت در عرصه صادرات چه دستاوردهایی داشته است؟
شرکت مزه بخش، جلسات و نشست هایی را با گروهی از شرکت های صادرکننده داشته است و به زودی محصولات بهارات شکوفه به کشورهای همسایه ارسال خواهد شد. همچنین این شرکت آمادگی خود را برای عقد قرارداد با سایر شرکتهای صادرات اعلام می دارد.
چه ارزیابی از وضعیت صنعت غذایی و کشاورزی دارید؟ و برای بهبود این صنعت در ایران چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟
با توجه به اهمیت تولید داخلی و مشکلات و تحریم های ایجاد شده به نظر می رسد توجه به بهبود کیفیت کالاها به منظور رقابت با کالاهای مشابه خارجی، در بهبود صنعت و اقتصاد کشور کمک کننده خواهد بود. در همین راستا کمک به واحدهای صنعتی نوپا ازقبیل یکدست کردن قوانین برای همه واحدهای تولیدی، هموار کردن مسیر به خصوص برای واحدهای تولیدی نوپا کمک موثری در ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر آنها خواهد داشت.
چه برنامه ها و اهدافی را برای حضور در نمایشگاه امسال دنبال می کنید؟
با توجه به اهمیت تبلیغ و شناساندن محصولات، ایجاد نمایشگاه های داخلی و بین المللی کمک موثری درمعرفی محصولات به شرکت های پخش و مراکز فروش داخل و خارج کشور می کند.