نمایشگاه ها

Search
Close this search box.
سالم برچسب

امکانات چاپ و تولید لیبل های پشت چسبدار به صورت رول در شرکت «سالم برچسب”

بهزاد کشورخواه مدیرعامل شرکت «سالم برچسب»: امکانات چاپ و تولید لیبل های پشت چسبدار به صورت رول در شرکت «سالم برچسب”

شرکت سالم برچسب در زمینه چاپ و تولید لیبل های پشت چسبدار به صورت رول فعالیت دارد و با امکانات و دستگاه ها و تجهیزات و ماشین آلات متنوع چاپ و بسته بندی خود، قادر است که تمام نیازها و سفارش های چاپی شرکت ها و فعالیت ها و بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی را تامین کند.
در حاشیه نمایشگاه چاپ و بسته بندی، اقتصاد و نمایشگاه با بهزاد کشورخواه مدیر شرکت سالم برچسب گفت وگویی انجام داده است. آقای کشورخواه می گوید که با شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی 1400، توانایی ها و امکانات شرکت را معرفی می کنیم و همانند سال های گذشته، طرح های متنوع ومحصولات خود را عرضه کرده ایم.
ضمن معرفی خودتان، بفرمایید که شرکت شما در چه زمینه ای فعالیت و تولید دارد و خدمات شما شامل چه مواردی است؟
اینجانب بهزاد کشورخواه مدیر عامل شرکت سالم برچسب هستم. فعالیت شرکت سالم برچسب در زمینه چاپ و تولید لیبل های پشت چسبدار به صورت رول است.
مجموعه سالم برچسب به واسطه برخوردار بودن از دستگاه ها و تجهیزات و ماشین آلات متنوع خود، هیچ محدودیتی در زمینه چاپ ندارد و قادر به انجام کلیه امور چاپی است و امسال نیز در نمایشگاه چاپ و بسته بندی، همانند سال های گذشته، طرح های متنوع ومحصولات خود را عرضه می کنیم.
برای توسعه فعالیت های شرکت چه برنامه ای دارید؟
با توجه به نیاز بازار و سیاست های به روز رسانی و توسعه شرکت، مقدمات لازم برای اضافه شدن 2 دستگاه جدید را انجام داده ایم که یکی از آنها تا پایان سال 1400 و دیگری در نیمه اول سال آینده 1401 به مجموعه شرکت سالم برچسب اضافه خواهد شد.
موضوع مشتری مداری و خدمات به مشتریان چه جایگاهی در فعالیت های شرکت دارد؟
کلیه فعالیتهای پرسنل شرکت براساس ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مشتریان برنامه ریزی شده تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خاطر بیشتری با این مجموعه همکاری نمایند.
هدف شما برای شرکت در نمایشگاه امسال چاپ و بسته بندی چیست؟
اهداف ما شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی، با هدف حضور در جمع همکاران، معرفی شرکت و تبلیغات و بازاریابی است. همچنین با ارائه طرح های متنوع و جذب بیشتر مشتری و پیدا کردن بازارهای هدف جدید به دنبال جلب رضایت مشتری، معرفی خدمات و توانایی های شرکت به بازار هستیم.
وضعیت اشتغال زایی در مجموعه شما به چه ترتیب است؟
اشتغال مستقیم شامل همکاران خود، بسته به میزان فعالیت دارد که چقدر تولید و قرارداد کاری داشته باشیم. با توجه به سیاست های توسعه ای شرکت و همچنین اضافه شدن خطوط تولید جدید نیازمند اضافه شدن پرسنل و استخدام افراد جدیدی هستیم که این امر هم بصورت مستقیم در داخل شرکت و هم به صورت غیر مستقیم در خارج شرکت اثرگذار است. زیرا بنابر نیاز و مصرف بیشتر مواد اولیه در شرکت های تامین کننده، باعث ایجاد اشتغال خواهد شد و شرکت های تامین کننده مواد اولیه و ماشین آلات ما با افزایش اشتغال مواجه خواهند شد.
فضای عمومی صنعت چاپ و بسته بندی را چگونه ارزیابی می کنید و با چه مشکلات وچالش های عمده ای مواجه هستید؟
متاسفانه چالش ها و دغدغه های ما و شرکت هایی مانند ما که بخش خصوصی هستیم زیاد است ولی در حال حاضر یکی از مهمترین چالش ها پایین بودن بسیار زیاد ارزش ریال در برابر ارزهای خارجی است و افزایش نرخ دلار در سال های اخیر، موجب رشد هزینه های مواد اولیه و ماشین آلات شده و اثر بسیاری بر فعالیت ها و میزان تقاضا در بازار گذاشته است. زیرا ماشین آلات و تجهیزات و برخی مواد اولیه را به صورت دلار و یورو تهیه می کنیم این مسئله باعث مشکلاتی درتامین ارز برای ورود ماشین آلات خط تولید داشته است . انتظار داریم که قیمت ارز کاهش یابد و یا با ثبات باشد تا هزینه های تولید ما کنترل شود اما متاسفانه امیدی به تحقق این موارد یعنی کاهش قیمت ارز و تامین بهتر مواد اولیه و ماشین آلات نداریم.
صنعت چاپ به رغم تمامی مسائل و مشکلات و بحرانهای موجود در کشور و به خاطر همت بخش خصوصی، رشدی با شیب ملایم در چند سال اخیر داشته است ولی ارزش پایین پول ملی کشو، باعث شده که توجیه اقتصادی طرح های توسعه ای شرکت ها با مشکل مواجه شده و قدرت رقابتی شرکت ها کاهش یابد و امکان سرمایه گذاری جدید و تامین هزینه ها را نداشته باشند. این موضوع باعث عقب افتادن صنعت چاپ کشور از تکنولوژی های روز دنیا می شود. در حالی که فناوری چاپ باید به روز باشد تا کیفیت حفظ و بهتر شود.