نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در برگزاری نمایشگاه بین المللی یراق آلات ،مبلمان، چوب و صنایع وابسته

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، یراق آلات، تجهیزات مبلمان، چوب و صنایع وابسته از تاریخ ۱۸ ـ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

قنبری خاطرنشان کرد: امسال علیرغم تداوم شرایط کرونا در نیمه اول سال رکورد کسب و کارها از جمله صنف نمایشگاهی،اما در نیمه دوم سال با اخذ مجوزهای ستاد ملی کرونا و نیز کاهش پاندومی کرونا فعالیت های نمایشگاهی نیز اوج گرفت و تاکنون نیز عناوین تخصصی متعددی برگزار شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و صدور مجوز نمایشگاه یراق آلات در سال ۱۴۰۰ به نام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی این نمایشگاه در موعد مقرر با استفاده از همه ظرفیت ها برگزار خواهد شد.

معاون امور نمایشگاهی گفت: نمایشگاه بین المللی یراق آلات تا سال گذشته توسط کنسرسیومی متشکل از تعدادی مجریان نمایشگاهی برگزار می‌شد که امسال به دلیل اختلافات منفی فی مابین خود نتوانستند به توافق و تفاهم لازم برای برگزاری آن برسند و تلاش های رسمی و پیگیری های مجدانه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در این زمینه به نتیجه نرسید و بنا بر تصمیمات کمیته صدور مجوزهای نمایشگاهی و تاکید سازمان توسعه تجارت ایران مقرر شده نمایشگاه بین المللی تخصصی یراق آلات ۱۴۰۰ توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی برگزار گردد.

اکنون با توجه به صدور مجوز رسمی و برگزاری نمایشگاه بین المللی یراق آلات به نام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی وعلیرغم محدودیت زمانی برای سازماندهی کامل و جذب حداکثری، این شرکت آماده است تا با استفاده از همه ظرفیت ها این نمایشگاه را در چارچوب استاندارهای نمایشگاهی برگزار نماید.

بر همین مبنا از همین فعالان و تشکل های حوزه یراق آلات و تجهیزات مبلمان و بخش خصوصی دعوت می کنیم که در این دوره از نمایشگاه حضور فعال و همه جانبه ای داشته باشند و به گرمی همه آنها استقبال می نماییم.

در همین راستا هماهنگی های خوبی صورت گرفته و با دستور جناب آقای دکتر زمانی مدیر عامل محترم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تمهیدات لازم اتخاذ و تسهیلات مناسبی در نظر گرفته شده و پیش ثبت‌نام مشارکت کنندگان از طریق سایت https://iranfair.com هم اکنون در حال انجام است و شرکت ها می توانند ثبت نام اولیه را از طریق این سایت انجام دهند.

قنبری گفت: ستاد این نمایشگاه همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان نیز در بخش ستادی سالن ۳۵ آماده پاسخگویی به مراجعات شرکتها و تولید کنندگان صنعت تجهیزات و یراق آلات مبلمان و تکمیل مراحل ثبت نام آنها می باشد.