نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

جزییات برگزاری  نمایشگاه اختصاصی، تخصصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان

نمایشگاه اختصاصی، تخصصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان از 20 تا 23 خرداد ماه 1400 در مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاهها، این نمایشگاه با رویکردي تخصصی-صادراتی متشکل از 4 پاویون عمده و مهم شامل: پاویون صنعت ساختمان، پاویون خدمات فنی و مهندسی، آب و برق و انرژي، پاویون کشاورزي و مواد غذایی و سایر گروه هاي مهم کالایی نظیر صنایع بهداشتی و دارویی و آرایشی برگزار می شود.

همچنین این نمایشگاه در روز پنجشنبه مورخ 20 خرداد ماه با حضور مقامات اقتصادي و سیاسی از ایران و ارمنستان در ساعت 12 ظهر به وقت ارمنستان افتتاح خواهد شد، بر اساس برنامه ریزي هاي انجام شده، وزیر اقتصاد ارمنستان و وزیر نیرو به عنوان رییس کمیسون مشترک، وزیر و مقامات وزارت صمت در  در مراسم افتتاحیه این رویداد حضور خواهند داشت.

از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به، ضیافت شام تجار و مقامات دولتی در روز اول، برگزاری نشست تجار ایران و ارمنستان روز دوم و برگزاری نشست کمیته پیگیری اجلاس ایران و ارمنستان روز سوم در محل نمایشگاه اشاره کرد.

از سوی دیگر مراسم افتتاحیه و سایر رویدادهاي جانبی این نمایشگاه توسط سازمان صدا و سیماي ج.ا.ایران در ارمنستان تحت پوشش قرار خواهد گرفت و در رسانه ملی و شبکه هاي تلویزیونی کشور ارمنستان پخش خواهد شد.

همچنین از این نمایشگاه به منظور تهیه مستند فیلم برداري خواهد شد. تهیه کتاب کاتالوگ نمایشگاه که حاوي اطلاعات شرکت کنندگان است نیز بخشی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و پس از برگزاري نمایشگاه در میان بازرگانان و تجار کشور ارمنستان به عنوان منبعی مهم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرم ثبت نام جهت حضور در پاویون ساختمان از طریق لینک زیر قابل دریافت است:

فرم ثبت نام