نمایشگاه ها

برگزاری نمايشگاه های بین المللی نساجی و پوشاک با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی

علي مرادی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه های بین المللی نساجی و پوشاک: برگزاري نمايشگاه های بین المللی نساجی و پوشاک با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی

مديرعامل شرکت سامع پاد نوين و رئيس ستاد برگزاری نمايشگاه بين المللی صنعت نساجی و پوشاک در گفت و گو با پایگاه خبری اخبار نمايشگاه ها از برگزاری بيست و هفتمين نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی خبر داد.

علي مرادي برگزارکننده نمايشگاه هاي نساجي و پوشاک گفت: بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، مواد اوليه، منسوجات خانگي، ماشين هاي گلدوزي و محصولات نساجي و یازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک از 23 تا 26 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
مديرعامل شرکت سامع پاد نوين با اشاره به جزییات برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه صنعت نساجی اظهار کرد: حدود ۲۵۰ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت خارجی از ۱۱ کشور آلمان، ایتالیا، تایوان، ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ترکیه، هند، ژاپن، اسپانیا، و چین جدید‌ترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه می‌کنند. حضور و استقبال کشور‌های خارجی از نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی به حدی بوده است که برخی کشور‌ها بصورت سالن اختصاصی در نمایشگاه حضور دارند. در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی ودوخت و برش، انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه‌های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته، پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس‌های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین در نمایشگاه پوشاک ایران برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک و طرح‌ها و مدل‌های طراحی و تولید پوشاک در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیکنندگان قرار داده شده است. ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی از مهمترین اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است.

وي افزود: نمایشگاه صنعت نساجی با نظارت انجمن صنايع نساجي ايران و همکاري جامعه متخصصين نساجي ايران، انجمن توليدکنندگان ماشين آلات و قطعات نساجي ايران به همراه متخصصان صنعت نساجي و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران با مجوز رسمی‌سازمان توسعه تجارت ایران و از سوی شرکت سامع پاد نوین و با نظارت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ایران برپا شده است.

مرادي با بیان اینکه نمایشگاههای نساجی وپوشاک از اهمیت بالایی در تقویت و رشد این صنایع برخوردار است؛ تصریح کرد: برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها از جمله برنامه های ما برای این دوره از نمایشگاه نساجی است که فرصتی برای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات جدید در حوزه صنعت نساجی است. در این کارگاه‌ها و همایش‌ها، متخصصان و کارشناسان این حوزه، آخرین دستاوردهای علمی و فنی در صنعت نساجی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. همچنین، تعدادی از هیئت های تجاری و بازرگانی کشورهای مختلف جهان برای آشنایی با محصولات و توانمندی‌های صنعت نساجی ایران از نمایشگاه بازدید خواهند کرد و فرصتی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی فراهم می‌کند تا محصولات خود را به بازارهای جهانی معرفی کنند و قراردادهای صادراتی جدیدی منعقد کنند. از سوی دیگردر نمایشگاه امسال شاهد حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی هستیم که دستاورد‌های خود را ارائه خواهند کرد.

وی در پایان گفت: از کليه ي شرکت کنندگان در اين دو نمايشگاه، سازمان توسعه تجارت ايران، شرکت سهامي نمايشگاههاي بين المللي .ج.ا.ايران، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ایران، جامعه متخصصين نساجي ايران، انجمن ماشين آلات و قطعات نساجي ايران و سایر همکارانی که ما را در برگزاري هر چه موفق تر اين نمايشگاه ها ياري نموده اند، تشکر مي نمايم.