نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صادرات؛ فرصتی برای رشد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی

دکتر سید علی اعتدالی، رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات گفت: این رویداد با رشد ۳۰ درصدی شرکت‌کنندگان و ۲۵ درصدی متراژ تحت پوشش نسبت به سال گذشته، از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه در این خصوص گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگی کشورهای چین، ژاپن و ترکیه حضور و مشارکت دارند.

وی افزود: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود، برترین شرکت‌های مختلف در حوزه‌های مختلف صنعت تبلیغات و بازاریابی، برندسازی گردهم می‌آیند تا نوین‌ترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

اعتدالی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع کالاها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)، فناوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه‌ای، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی، روابط عمومی‌ها، سازمان‌ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت‌های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، ارتقا فروش، چاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین‌های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نورپردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین‌های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه افزود: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک‌های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.

اعتدالی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است چند هیات بازرگانی از کشور‌های عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌ها با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکره شوند.

وی در پایان گفت: بی شک در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاه‌های اقتصادی بر پایه همین برندسازی و بازاریابی است که می‌توانند در گود رقابت باقی بمانند. براین اساس بنگاه‌های اقتصادی همواره تلاش دارند تا بهترین و نوین ترین برنامه‌های تبلیغاتی، برندسازی و بازاریابی را اجرا کنند تا بتوانند در بازار داخلی و خارجی توان رقابت داشته باشند. در این بین بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه‌های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش نوین بازاریابی است، لذا برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

لازم به ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی،زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه هر روز از ساعت۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.