نمایشگاه ها به ترتیب موضوعی:

گرانیکو

حسین شرافت مدیرعامل شرکت گرانیکو در گفت و گو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه گرانیکو  نسل جدیدی از سینک‌های گرانیتی را به بازار عرضه کرد – نشریه اقتصاد و نمایشگاه

شرکت گرانیکو در مدت کوتاهی با تولید محصولات جدید و با کیفیت باعث تغییر فرهنگ مصرفی سینک های آشپزخانه شده است، این شرکت با رنگ بندی سینک ها  گرانیتی موفق شده است سهم خوبی در بازار به دست آورد. به همین منظور با مدیر مبتکر و توانمند شرکت گرانیکو به گفت و گو نشستیم که در ادامه می خوانید: 

غرفه گرانیکو

در مورد سوابق فعالیت خودتان و تاریخچه شرکت گرانیکو برای مخاطبان نشریه اقتصاد و نمایشگاه بگویید؟

حسین شرافت مدیرعامل و صاحب امتیاز شرکت گرانیکو تولیدکننده سینک‌های گرانیتی در ایران هستم.  مجموعه ما فعالیت خود را از سال 92 در صنعت ساختمان و حوزه آشپزخانه سینک‌های آغاز کزده است .

محصولات و کالای شرکت شما چه مزیت منحصر به فردی دارد و جایگاه شرکت شما در بازار بین رقبا کجاست؟

تولیدات ما نسل جدید سینک ها است.  عرف در بازار سینک‌ها به صورت استیل تاکنون بوده است. ولی ما موفق شدیم نسل جدیدی از سینک‌ها که متریال آن از جنس گرانیت است را به بازار عرضه کنیم

یکی از مزیت های سینگ های گرانیتی دارا بودن رنگ بندی های متفاوت است. همیشه سینک‌های مورد استفاده در منازل مسکونی از استیل و به رنگ طوسی نقره ای بوده است ولی با متریال سینک‌های گرانیتی، می‌توانیم سینک هایی به رنگ‌های نارنجی و مشکی و سفید در آشپزخانه استفاده کنیم .

مزیت دیگر استفاده از متریال مرغوب و نیروی متخصص و مهندسین ایرانی است که توانسته ایم مواد اولیه را تا حدی بومی استفاده کنیم. همینطور خوش قول بودن و کیفیت خوب از مزیت‌های ما نسبت به رقبا است که در بازار حرف اول را می زند. و در مدت فعالیت خود توانسته ایم سهم مطلوبی از بازار دریافت کنیم.

عملکرد شما در سال اخیر چه بوده و برنامه شما در سال‌های آتی برای گسترش فعالیت شرکت چیست؟ چه طرح‌های توسعه در حال اقدام دارید؟

باتوجه به اوضاع کرونا فروش ما مطلوب بوده.است به این دلیل که فرهنگ استفاده از نسل جدید سینک‌ها در حال جا افتادن است. همچنین ما قسمتی از فروش شرکت را  بر بستر اینترنت قرار داده ایم.

ما قصد داریم به جز سینک، محصولات دیگری که از همین متریال باشد را به بازار عرضه کنیم که در آينده نزدیک در نمایشگاه‌ها در معرض دید قرار خواهد گرفت تا بتوانیم بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهیم.

در بحث اشتغال زایی شرکت شما چه کاری انجام داده است و برنامه شما برای افزایش اشتغال زایی در سال جدید چیست؟

با انجام طرح های توسعه ای قصد استخدام پرسنل جدید را داریم. در حال حاضر ۳۷ نفر به صورت مستقیم و ۹ نفر به طور غیر مستقیم با مجموعه ما همکاری می کنند.  که امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با توجه به آهنگ توسعه ای تعداد پرسنل خود را به ۱۰۰ نیرو برسانیم.

تا به حال در چند دوره از نمایشگاه ساختمان شرکت کرده اید و هدف از شرکت در این دوره نمایشگاه چه بوده است؟

این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه بین المللی تهران است که شرکت کردیم ولی ۲۱ نمایشگاه از جمله نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه و صنعت ساختمان و woodex و لوازم خانگی را نیز شرکت کرده ایم. هدف گرانیکو از حضور در نمایشگاه بین المللی ساختمان  معرفی برند و محصولات مرغوبخود به مصرف کنندگان است. ما در گرانیکو این شعار را داریم که ایرانی هم می‌تواند محصول با کیفیت تر از نمونه های مشابه خارجی را صادر کند.

کرانیکو صادرات هم دارد؟

صادرات به کشورهای همسایه از جمله آذربایجان، ارمنستان و عراق داریم و درحال توسعه صادرات هستیم

بزرگترین مشکل و دغدغه گرانیکو چیست؟

تهیه مواد اولیه در این اوضاع اقتصادی کشور بسیار سخت است و همیشه درگیر آن هستیم. بخصوص موادی که از خارج تهیه می کنیم به دلیل شرایط موجود با دشواری های خاص خود تهیه می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم پشتیبانی ما آماده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد
Scroll to Top