نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

«مجتمع سنگ سروش» بزرگترین برند فرآوری سنگ گرانیت سیاه در ایران

کیاوش جهان پور، مدیر کارخانه شرکت مجتمع سنگ سروش: «مجتمع سنگ سروش» بزرگترین برند فرآوری سنگ گرانیت سیاه در ایران
این شرکت بالغ بر بیست و پنج نوع پرداخت  Finishing را بر روی سنگ گرانیت سیاه انجام می دهد

 مجتمع سنگ سروش، به صورت تخصصی بر روی سنگ گرانیت سیاه نطنز کار می کند و تنها با کارروی یک نوع سنگ، تلاش کرده که با فرآوری های مختلف، تعداد محصولات را افزایش داده و تنوع ببخشد.در حال حاضر بالغ بر بیست و پنج نوع پرداخت  Finishing را بر روی سنگ گرانیت سیاه انجام می دهد، که از این حیث، در میان افرادی که در این حوزه مشغول به کار هستند، بی نظیر است. نشریه اقتصاد و نمایشگاه، با کیاوش جهان پور، مدیر کارخانه شرکت مجتمع سنگ سروش گفت وگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

مجتمع سنگ سروش در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

شرکت مجتمع سنگ سروش به عنوان یک مجموعه ی صنعتی و معدنی از سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای سه دهه سابقه ی فعالیت در حوزه ی معدن و فرآوری سنگ-های معدنی است. به صورت تخصصی بر روی سنگ های گرانیت سیاه نطنز کار می کند و دو معدن در نطنز و سه کارخانه ی فرآوری سنگ نیز دارد.

چه محصولات شاخصی را تولید می کنید؟

همان طور که گفته شد، ما به صورت تخصصی بر روی سنگ گرانیت سیاه نطنز کار می کنیم. با توجه به اینکه فقط با یک نوع سنگ کار می-کنیم، تلاش کرده ایم تا با فرآوری های مختلف، تعداد محصولات را افزایش داده و تنوع ببخشیم. در حال حاضر بالغ بر بیست و پنج نوع پرداخت  Finishing را بر روی سنگ گرانیت سیاه انجام می دهیم، که از این حیث، ما در میان افرادی که در این حوزه مشغول به کار هستند، بی نظیر هستیم.

مجتمع سنگ سروش، چه سهم و جایگاهی در بازار دارد؟

ما از لحاظ حجم فروش و درآمد ریالی، یکی از بزرگترین شرکت ها در بخش کار با سنگ گرانیت سیاه هستیم و در بین شرکت های رقیب پیشتاز هستیم و جزو بهترین شرکت ها در این زمینه هستیم.

آیا صادرات هم دارید؟

بله؛ گاهی به صورت غیرمستقیم صادرات داریم؛ یعنی بازرگانانی که در آسیای میانه و کشورهای حوزه ی خلیج فارس و کشورهای اروپایی مشغول به کار هستند، از ما خرید می کنند. گاهی هم به صورت مستقیم به این کشورها صادرات داشته ایم.

 با چه هدف و رویکردی در این نمایشگاه شرکت نمودید و از چه محصولات و خدماتی رونمایی کرده اید؟

با توجه به اینکه ما یکی از معتبرترین برندها در حوزه ی کار با سنگ گرانیت سیاه هستیم، هدف ما از حضور در این نمایشگاه، تثبیت برندمان بوده و به دنبال توسعه ی بازار و فروش محصول نیستیم؛ زیرا محصول ما به عنوان یک برند معتبر در بین مشتریان، شناخته شده است و با توجه به اینکه نمایشگاه دو سال تعطیل بود، نیاز به تجدید دیدار با مشتریان و سایر همکاران داشتیم.

-وضعیت نیروی انسانی مجتمع سنگ سروش به چه صورت است؟

ما دو تا معدن و سه تا کارخانه داریم و بالغ بر 300 نفر نیرو در این بخش ها مشغول به فعالیت هستند. اغلب نیروهای شرکت ما جوان هستند، زیرا خلاقیت و انگیزه ی کاری آنها برای رشد و پیشرفت مجموعه، مفید است.