بر اساس آمار گوگل آنالیتیکس 40 هزار کاربر در روزهای برگزاری نمایشگاه بینالمللی صنعت نفت، گاز، پالایش، و پتروشیمی از پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها بازدید کردند.
به گزارش اخبار نمایشگاه ها، نمایشگاه بینالمللی تهران با رونق دوباره صنعت نفت، شاهد برگزاری بزرگترین رخداد سالانه انرژی منطقه خاورمیانه بود.بیش از 1200 شرکت داخلی و خارجی از 23 تا 26 اردیبهشت ماه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بینالمللی تهران از آخرین دستاوردها و محصولات خود رونمایی کردند. پایگاه خبری اخبار نمایشگاه به عنوان رسانه جامع صنعت نمایشگاهی ضمن چاپ ویژه نامه، گزارش های خبری و تصویری این نمایشگاه رو پوشش داد.
در ادامه گزیدهای از آمار و نرخ بازدیدکنندگان پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها در روزهای برگزاری نمایشگاه نفت آمده است که از گوگل آنالیتیکس استخراج شده است. گوگل آنالیتیکس یک ابزار تحلیلگر شرکت گوگل است. این ابزار تحلیلگر میتواند اطلاعات بسیار کاملی را دربارۀ ترافیک ورودی در اختیار مدیران یک وبسایت قرار دهد. اطلاعاتی که میتواند نقش بسیار مهمی را در بهینهسازی یک وبسایت، شناخت کاربران، جذب بیشتر مخاطبان و پیشرفت آن ایفا کند.
استقبال گسترده مخاطبان از اخبار نمایشگاهها در روزهای برگزاری نمایشگاه نفت
گروه رسانهای صنعت نمایشگاهی ایران، شامل نشریه اقتصاد و نمایشگاه و پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها با انتشار 2 ویژه نامه تخصصی و توزیع آن به صورت رایگان در سطح نمایشگاه، اطلاع رسانی آخرین اخبار، گزارش های تصویری و مصاحبه با کارشناسان، مدیران و برندهای برتر صنعت نفت و گاز، اخبار بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی را به صورت ویژه پوشش داد که با استقبال قابل توجه ای از سوی کاربران مجازی مواجه شد. بر اساس آمار گوگل آنالیتیکس 40 هزار کاربر اینترنتی در روزهای برگزاری نمایشگاه بینالمللی صنعت نفت، گاز، پالایش، و پتروشیمی از پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها بازدید کردند.
همچنین در یک سال منتهی به اردیبهشتماه 1401 بیش از یک میلیون و 700 هزار کاربر از صفحات تخصصی وبسایت اخبار نمایشگاه ها دیدن کردند که رکودی بی نظیر در بین وبسایتهای خبری صنعت نمایشگاهی محسوب میشود.