- تبلیغات گسترده و اثرگذار محیطی و رسانهای در سطح پایتخت و نمایشگاه و افزودن یک روز به زمان برگزاری، نقاط قوت نمایشگاه بیست و هفتم لوستر هستند
بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغهای تزئینی روز پنجشنبه 12 دی ماه جاری با حضور دکتر جم عزتی معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا.ایران، مسئولان دولتی این صنعت و فعالان تولید و تجارت لوستر و چراغهای تزئینی در بخش خصوصی، در نمایشگاه بینالمللی تهران گشایش یافت که برگزاری پرجاذبه آن در اوج تحریمهای اقتصادی و سیاسی، نشان از ظرفیت بالا و تنوع اقتصاد، صنعت و تجارت ایران دارد.
این نمایشگاه با توجه به استقبال هموطنان از دورههای قبلی؛ برخلاف رسم و رویه جاری نمایشگاهها، به جای چهار روز، در پنج روز برگزاری میشود و تا پایان روز 16 دی ماه برپا خواهد بود.
در این نمایشگاه 193 شرکت ایرانی و 7 بنگاه اقتصادی چینی در 20 هزارمتر مربع فضای نمایشگاهی شامل سالنهای 7-8 و9-10 و 11 و سری 25-27 مشارکت دارند که تولیدات و خدمات متنوع خود شامل انواع لوستر، چراغهای تزئینی و روشنایی، آینه و شمعدان را در معرض دید و قضاوت هموطنان وکارشناسان این بخش قرار دادهاند.
ایران در فهرست 5 کشور نخست تولید لوستر
معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران به مناسبت برگزاری این نمایشگاه از قرار گرفتن ایران در جمع 5 کشور نخست تولیدکننده لوستر و چراغهای تزئینی خبر داد.
جم عزتی گفت: سالانه بیش از 500 میلیارد تومان گردش مالی از سوی صنعت لوسترسازی در کشورمان صورت میگیرد و این صنعت جایگاه مناسبی در ایجاد اشتغال دارد به گونهای که بیش از 200 هزار نفر در این صنعت مشغول به کار هستند.
وی با بیان این که ما شاهد افزایش صادرات محصول در این بخش به کشورهای همسایه هستیم، افزود: از این رو بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی به جهت رونق فضای کسب و کار برای دستاندرکاران این صنعت بسیار حائز اهمیت است.
طبق اعلام معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا.ایران، کمیتهای متشکل از کارشناسانی از معاونت نمایشگاهی، مدیریت حراست و مدیریت نمایشگاههای داخلی بر فرآیند تعرفهها و امور مالی این نمایشگاه نظارت داشتهاند.
تبلیغات گسترده، نقطه قوت نمایشگاه بیست و هفتم
بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغهای تزئینی علاوه بر اینکه به جای 4 روز مرسوم نمایشگاهها در 5 روز برگزار میشود، یک ویژگی مهم دیگر هم دارد که آن تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر و چشمنواز نمایشگاه در نقاط مختلف تهران و در محیط نمایشگاه است، به طوری که مشارکتکنندگان در نمایشگاه عموما از نحوه اطلاعرسانی و آگاهی بخشی محیطی نمایشگاه در فضای شهری و رسانههای مکتوب و مجازی اظهار رضایت کرده و امیدوارند که به مدد این اطلاعرسانی مناسب و گسترده، عده بیشتری از کارشناسان و اهل صنعت و تجارت لوستر و چراغهای تزئینی و نیز گروه وسیعتری از هموطنان، از نمایشگاه بیست و هفتم دیدن کرده و از نزدیک هنر – صنعت لوسترسازان توانمند ایرانی را نظاره کنند.
بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغهای تزئینی از پنجشنبه 12 تا پایان روز دوشنبه 16 دی ماه در حال برگزاری است که ساعات بازدید از آن در 2 روز نخست از 9 تا 17 و در 3 روز پایانی از 9 تا 19 تعیین شده است.
