نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان شیشه | تامین کنندگان و کارخانجات شیشه

لیستی از بهترین تولید کنندگان شیشه آماده شده است. شیشه ماده ای جامد و شفاف است که در کاربردهای متعددی در زندگی روزمره ما استفاده می شود. شیشه از مواد خام طبیعی و فراوان ، همچون ماسه، خاکستر سودا و سنگ آهک ساخته می شود که در دمای بسیار بالا ذوب می شود تا ماده جدیدی به نام شیشه به وجود می آید. شیشه در دمای بالا از نظر ساختاری شبیه مایعات است، اما در دمای محیط مانند جامدات رفتار می کند. در نتیجه، شیشه را می توان ریخت، دمید، فشار داد و به شکل های زیادی قالب زد و تولید انواع شیشه را رقم زد. تولید شیشه سنت دیرینه ای دارد که به حدود 3500 سال قبل از میلاد برمی گردد، زمانی که تصور می شود شیشه برای اولین بار به صورت مصنوعی در مصر و بین النهرین تولید شده است تا به عنوان جواهرات و بعداً به عنوان ظروف استفاده شود. از آن زمان به بعد، فرآیندها به طور مداوم از صنایع دستی به فرآیندهای صنعتی پیشرفته امروزی تکامل یافته و تعداد انواع شیشه و کاربردها چندین برابر شده است. شرکت های تولید کننده شیشه ، همواره برای تولید انواع شیشه لمینت و سکوریت  اقدام کرده و محصولات متنوعی با ساختاری متفاوت را عرضه می کنند. در این جا لیست کارخانجات تولید شیشه در ایران را که از برترین ها نیز می باشند، آورده شده است. می توانید برای مشاهده محصولات این برند ها در زمان برگزاری نمایشگاه شیشه در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین تولید کنندگان شیشه

شیشه قزوین تامین کننده انواع شیشه

یکی از شرکت های با سابقه در ایران ، کارخانه شیشه قزوین است که با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در تولید انواع شیشه توانسته است به یکی از قطب های ارزشمند در حوزه انواع شیشه لمینت و سکوریت قرار گرفته و در لیست تامین کنندگان شیشه ، از جمله شرکت های برتر به شمار آید. اکنون این شرکت دارای بزرگ ترین کارخانه تولید شیشه تخت در کشور است که از فناوری های روز دنیا بهره مند بوده و با تجهیزات پیشرتفه خود قادر شد است تا در بازارهای خارجی نیز ، خودنمایی کنید. می توانید در میان شرکت های تولید کننده شیشه در داخل کشور و منطقه، نام خوش شیشه قزوین را به عنوان یک تولید کننده ایرانی ، با افتخار بیابید.

شیشه قزوین تامین کننده انواع شیشه

شیشه شینا تامین کننده شیشه

گروه شرکت های شینا با بیش از سی و دو سال فعالیت مستمر و ارزشمند در صنعت تولید انواع شیشه ، اکنون از برترین شرکت های تامین کننده شیشه است که با پشتوانه تجربه و تخصص به روز شده خود در صنعت ساختمان در بازار داخلی و خارجی محصولات با کیفیتی را ارائه می کند که امروزه در دکوراسیون و نماسازی ها بخ خوبی به کار گرفته می شود. شیشه شینا اکنون در لیست کارخانجات تولید شیشه در ایران و در جایگاهی ممتاز قرار دارد که انواع شیشه لمینت و سکوریت را در دستور کار خود دارد. امروزه نام گروه صنعتی شینا را میان شرکت های تولید کننده برتر در ایران و منطقه خواهید شنید.

شیشه شینا تامین کننده شیشه

تولید کننده شیشه جهان اطلس فناوران

جهان اطلس فناوران یکی دیگر از شرکت های معتبر فعال تولید کننده شیشه است که با بهره مندی از ابزارهای پیشرفته صنعت شیشه و ماشین آلات به روز شده، توانسته است در خصوص تولید کوره های مخصوص انواع شیشه لمینت و سکوریت به تولید کنندگان این بخش کمک موثری داشته و بهترین محصولات را در حد استانداردهای جهانی به بازار راهی کند تا بدین ترتیب ، صنعت شیشه در این حوزه به بازارهای خارجی نیازمند نباشد.

تولید کننده شیشه پرشیا جام

از جمله شرکت های فعال تولید کننده شیشه ، می توان به پرشیا جام اشاره نمود که اکنون در لیست کارخانجات تولید شیشه در ایران قرار دارد و به تولید انواع شیشه لمینت و سکوریت اقدام می نماید و شیشه های ایمنی و دوجداره را راهی بازار داخلی و منطقه نموده است. این یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در میان شرکت های تولید کننده شیشه است که امروزه توانسته است با تکیه بر توان تولید و کیفیت بالای محصولات خود از دیگران پیشی بگیرد.

تولید کننده شیشه پرشیا جام

نو آوران شیشه سپنتا

شرکت نوآوران شیشه سپنتا فعالیت خود را در خصوص طراحی، تولید و اجرای نمای شیشه ای و مدرن و تولید انواع شیشه در سال 1394 شروع کرده و توانسته است با تکیه بر ماشین آلات پیشرفته و پرسنل حرفه ای و مجرب خود، کیفیت محصولات خود را در حد استانداردهای جهانی ارتقاء داده و اکنون به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان شیشه باشد که قادر است انواع شیشه لمینت و سکوریت به بازار راهی نماید که امروزه در نمای شیشه ای ساختمان ها بسیار کاربرد دارد.

نو آوران شیشه سپنتا

تامین کننده شیشه گروه صنعتی ماندگار

گروه صنعتی ماندگار، در راستای تولید انواع شیشه در سطح کیفی بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا همواره در تلاش بوده است تا خدماتی ارزشمند را به مشتریان خود ارائه کرده و انواع شیشه لمینت و سکوریت را در پروژه های بزرگی به اجرا درآورد. این شرکت اکنون یکی از برترین تامین کنندگان شیشه می باشد که وسعت فعالیت خود را در سطح منطقه و سراسر کشور گسترانیده است.

تامین کننده شیشه گروه صنعتی ماندگار

تولید کننده شیشه آرکا جام کاوه

از دیگر تولید کنندگانی که در لیست کارخانجات تولید شیشه در ایران در جایگاه ممتازی قرار دارند، شرکت آرکا جام کاوه است که با اجرای تخصصی سازه های شیشه ای خود در نماها،  استخر ، پله و حمام شیشه ای ، توانسته است اعتبار و رتبه ممتازی را در بازار داخلی و منطقه از آن خود نماید. این شرکت در جهت تولید انواع شیشه همواره از بهترین امکانات روز دنیا بهره برده و در سازه های خود از انواع شیشه لمینت و سکوریت بهره برده است و اکنون از  شرکت های تولید کننده شیشه برتر به شمار می آید.

تولید کننده شیشه آرکا جام کاوه

کارخانه شیشه فرازجام ایوانکی

شرکت کارخانه شیشه فرازجام ایوانکی با بهره مندی از ماشین آلات به روز شده و فضای تولید بالا و کوره های سکوریت ممتاز و پیشرفته توانسته است تولید انواع شیشه های صنعتی و ساختمانی را در دستور کار خود قرار داده و با بهره مندی از پرسنل متخصص خود و راه اندازی ماشین آلات لمینت ، دوجداره و واترجت فرآیندهای پیشرفته ای را روی انواع شیشه لمینت و سکوریت انجام داده و بهترین کیفیت شیشه در ضخامت های مختلف را به صورت صاف و خم ارائه نماید. این یکی از بهترین شرکت های تولید کننده شیشه است که در لیست کارخانجات تولید شیشه در ایران دارای نامی خوش و اعتباری ارزشمند است.

تامین کننده شیشه پایا شیشه نیک

شرکت پایا شیشه نیک ، از جمله شرکت های فعال تامین کننده شیشه  ، ساخت ، طراحی و مجری سازه های نوین شیشه ای است که قادر است تا روی انواع شیشه لمینت و سکوریت را تولید نموده و از جمله شرکت های تولید کننده شیشه برتر در کشور باشد که دارای استانداردهای روز دنیا نیز می باشد.

تامین کننده شیشه پایا شیشه نیک

تولید کننده شیشه البرز صنعت مبنا

شرکت فنی مهندسی البرز صنعت مبنا با سابقه ای طولانی و با بهره مندی از دانش روز دنیا ، توانسته است در حوزه های مختلفی همچون طراحی ، تولید و اجرای درب های اتوماتیک به نامی آشنا تبدیل شده و در محصولات خود، تولید انواع شیشه را جهت انواع درب های اتوماتیک داشته باشد. می توانید برای دریافت اطلاعاتی بیشتر در خصوص این شرکت ، با بخش فروش آن در تماس باشید. این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان شیشه در این حوزه می باشد.

تولید کننده شیشه البرز صنعت مبنا