نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان صنایع غذایی

امروزه صنایع غذایی، متنوع و پر از ماشین آلات تخصصی است. این یکی از قدیمی ترین صنایع است، اما همچنان سرشار از نوآوری می باشد. از محصولات جدید گرفته تا تکنیک های تولید با حجم بالاتر و هزینه کمتر، شرکت های صنایع غذایی ، همیشه به دنبال راه های جدیدی برای تولید مواد غذایی مورد نظر مصرف کنندگان با بهترین قیمت ممکن است. در حالت کلی، تجهیزات حیاتی در کارخانه مواد غذایی و نوشیدنی در هر مرحله وجود دارد. از اجاق‌های ساده و تسمه‌های نقاله گرفته تا ماشین‌های پیچیده بطری‌سازی و بسته‌بندی، صنعت غذا و نوشیدنی و انواع خط تولید مواد غذایی ، به تجهیزات تولید مواد غذایی در مقیاس صنعتی وابسته است. از سویی دیگر، پلیمرها و کامپوزیت های پیشرفته، راه حلی قدرتمند برای عملیات تمیز و بدون چربی در تاسیسات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی هستند که بزرگ ترین تولید کنندگان صنایع غذایی در ایران از آن ها در راستای توسعه و گسترش تولیدات خود، بهره می برند. شما می توانید از طریق شرکت های تولید کننده صنایع غذایی موفقی که در این لیست آمده است، سفارشات خود را تهیه نمایید و از کیفیت ممتاز آنها بهره مند شوید.

برترین تولید کنندگان صنایع غذایی

مجتمع صنایع غذایی گلها

مجتمع صنایع غذایی گلها فعالیت خود را در زمینه تولید صنایع غذایی با انواع خط تولید مواد غذایی پیشرفته و به روز شده، از سال 1381 آغاز کرده و با صنعتی کردن تجهیزات خود، توانسته است به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان صنایع غذایی در ایران تبدیل شود که در میان شرکت های صنایع غذایی ، دارای اعتبار و نامی خوش است. این شرکت اکنون  با کارخانه مواد غذایی و نوشیدنی در ظرفیتی بالا، فعالیت های خود را در سطح منطقه توسعه داده است.

کشت و صنعت خبره

شرکت کشت و صنعت خبره نیز از دیگر شرکت های صنایع غذایی معتبری است که فعالیت خود را با بیش از پنجاه سال سابقه در بخش تولید و بازرگانی انواع خشکبار، ادویه و برنج ، در بازارهای داخلی و خارجی، توسعه داده و امروزه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان صنایع غذایی در ایران است که به راحتی با انواع خط تولید مواد غذایی ، در ظرفیت های قابل توجه، فعالیت کرده و بهترین کیفیت محصولات را به بازارهای داخلی و بین المللی ارائه نموده است.

هما سبز گلستان (منحصر)

شرکت هما سبز گلستان، یکی دیگر از شرکت های صنایع غذایی موفق و برجسته ایرانی است که انواع محصولات از قبیل، رب گوجه فرنگی، ترشی و شوریجات، مربا و سس و چاشنی را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و انواع خط تولید مواد غذایی به روز شده، آماده و به بازار راهی کرده است. این شرکت در میان لیست کارخانه مواد غذایی و نوشیدنی ، دارای اعتبار بالایی بوده و به یکی از شرکت های موفق در صنایع غذایی تبدیل شده است.

پارسی سام سپنتا (سی سام)

شرکت صنایع غذایی پارسی سام سپنتا که با نام تجاری سی سام فعالیت می نماید، یکی از شرکت های صنایع غذایی موفق است که با کیفیت بالا و نوآوری های لازم، انواع محصولات روغنی را تولید کرده و یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان صنایع غذایی در ایران است که کالاهای خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می دارد. می توانید برای انجام سفارشات خود، با بخش فروش این شرکت در ارتباط باشید.

شاهسوند زرین

شرکت شاهسوند زرین، از دیگر شرکت های فعال در صنایع غذایی است که در لیست کارخانه مواد غذایی و نوشیدنی در ایران ، موفقیت های زیادی را کسب کرده و انواع غلات، برنج، آجیل، گیاهان و محصولات روغنی را با انواع خط تولید مواد غذایی پیشرفته خود، عرضه داشته و توانسته است به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان صنایع غذایی در ایران تبدیل گردد که محصولات خود را به بازارهای جهانی راهی نموده است.

صنایع غذایی گرینه

شرکت صنایع غذایی گرینه واقع در شهرک صنعتی خیام فعالیت خود را در زمینه انواع فراورده های لبنی در فروردین ماه ۱۳۸۹ آغاز نموده است و بیش از 90 نوع محصول در انواع محصولات لبنی تولید می کند. این شرکت در زمینی به وسعت ۶۰ هزار متر مربع احداث گردیده است. شرکت صنایع غذایی گرینه در بین واحد های صنعتی کشور دارای ماشین آلات پیشرفته تولید و بسته بندی محصولات لبنی از شرکت های معتبر داخلی و خارجی می باشد به طوریکه ماشین آلات داخلی آن توسط شرکت شرق صنعت و ماشین آلات خارجی آن توسط GEA آلمان، Tetra Packسوئد، Westfalia و Hamba آلمان تهیه گردیده است.

صنایع غذایی سحر

صنایع غذایی سحر  نیز یکی دیگر از شرکت های موفق در تولید صنایع غذایی و کشاورزی است که با تنوع بسیار بالایی، محصولات خود را به بازارهای بین المللی و داخلی عرضه کرده و یکی از شرکت های صنایع غذایی موفق است که نامی آشنا را در این حوزه، به خود اختصاص داده است. این شرکت که از بزرگ ترین تولید کنندگان صنایع غذایی در ایران است، فعالیت خود را از سال 1375 شروع نموده و پس از سال ها فعالیت، با انواع خط تولید مواد غذایی ، سهم بالایی از بازار صنایع غذایی را به خود اختصاص داده است.

بهار تجارت متمایز

بهار تجارت متمایز، فعالیت خود را در حوزه تولید صنایع غذایی از سال 1398 شروع کرده و در حوزه واردات برنج در مدت زمان کوتاهی به ظرفیت 12 هزار تن در سال رسید. این شرکت با هدف واردات و صادرات مواد غذایی سالم، فعالیت های خود را توسعه داده و شبکه توزیع قدرتمندی را راه اندازی کرده است. ضمن آنکه در حال حاضر در بسته بندی های مختلف، اقدام به ارائه رب گوجه فرنگی و غذاهای آماده کرده است.

بهار تجارت متمایز

کشت و صنعت قند خاورمیانه

شرکت کشت و صنعت قند خاورمیانه از دیگر شرکت های صنایع غذایی است که با ظرفیت بالایی تولید شکر از چغندر قند را در دستور کار خود دارد. این شرکت که دارای استانداردهای لازم و مجوزهای بهداشت است، محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کرده است. این کارخانه که به عنوان شرکت برتر و رتبه اول تولید شکر از چغندر پاییزه است، اکنون با ظرفیت 5هزار تن محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

آسان

شرکت صنایع غذایی آسان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان صنایع غذایی است که مطابق با استانداردهای روز جهانی و تکنولوژی های پیشرفته توانسته است تولیدات غذایی خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. این برند که دارای سابقه ای 50 ساله در این بازار است، از مواد غذایی سالم و مغذی در محصولات خود استفاده می کند و با قیمت مناسبی به بازار عرضه می نماید.

آسان

شرکت های شاخص

بیسکویت سلامت
صنایع غذایی بدر

صنایع غذایی بدر شرکت صنایع غذایی هوفرد (سهامی خاص)، تولیدکننده محصولات غذائی با برند صنایع غذایی بدر، در سال ۱۳۴۹...

مطالعه بیشتر
صنایع برودتی وحید
بهانه آماده پز

بهانه آماده پز شرکت صنایع غذایی بهانه آماده پز یکی از تولیدکنندگان برتر صنایع غذایی می باشد، که دارای بیش...

مطالعه بیشتر