نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان مستربچ و کامپاند

لیست ده تایی بهترین تولید کنندگان مستربچ و کامپاند

پلاستیک یکی از مهم‌ترین محصولات صنعتی است که در تمام عرصه‌های زندگی ما نفوذ کرده است. هم برای مصرف‌کننده نهایی و هم برای مصرف‌کنندگان صنعتی، زمینه استفاده به عنوان یکی از وسیع‌ترین مواد در انواع مستربچ و کامپاند مطرح می‌شود. بنابراین، انتظار می‌رود که تنوع فنی، مکانیکی و زیبایی‌شناختی زیادی برای محصولی وجود داشته باشد که در چنین طیف وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توانایی ارائه این تغییرات را می‌توان از طریق دو مفهومی که اغلب در خط تولید مستربچ و کامپاند  و تولید پلاستیک با آن مواجه می‌شود، به دست آورد. باید گفت که مستربچ یک فرم گرانولی از پودر شیمیایی است که در تولید پلاستیک استفاده می شود که خواص دیگری مانند رنگ، بو، آنتی گاز می دهد که در نظر گرفته شده است به پلاستیک اضافه شود. تولید کننده مستربچ و کامپاند در ایران، این محصولات را با قیمت مستربچ و کامپاند مناسب ارائه می کنند.

برترین تولید کنندگان مستربچ و کامپاند

شرکت آفتاب پلیمر یاس

این مجموعه فعالیت خود را از سال 1396 با هدف تولید و عرضه با کیفیت ترین نوع مواد بازیافتی پلاستیک به صورت آسیاب شور در تنوع HDPE و LDPE آغاز به کار کرد. شرکت آفتاب پلیمر یاس با مدیریت جناب آقای مهندس مجید علیپور با بهره گیری از دانش به روز و دستگاه های مدرن همواره در تلاش است تا با باز یافتن مواد و ساخت مواد جدید، قدمی در عرصه سالم نگه داشتن محیط زیست بردارد. آفتاب پلیمر یاس طبق شعار خود (ما آمده ایم تا که جهان سبز بماند) به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشگام و برتر در حوزه HDPE تزریقی، HDPE بادی، P.P بیرنگ و غیره شناخته می شود. 

آفتاب پلیمر یاس

شرکت آمیزه­ های پلیمری ابهر

شرکت آمیزه­ های پلیمری ابهر از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان آمیزه های پلیمری در ایران است که به ارائه طیف وسیعی از کامپاندهای پلیمری در حوزه سیم و کابل، پوشش لوله های فولادی و ساختمانی و غیره می پردازد. این شرکت توانسته است با بهره گیری از پرسنل و متخصصین مجرب، جذب نخبگان دانشگاهی، ماشین آلات مدرن اروپایی در خطوط تولید و آزمایشگاه، باکیفیت ترین و بروزترین کامپاندهای پلیمری را تولید و پاسخگوی بخش مهمی از نیاز کشور در صنایعی چون کابل سازی، لوله سازی، خودرو و ساختمان باشد.

شرکت آمیزه های پلیمری ابهر

رنگدانه سیرجان

شرکت رنگدانه سیرجان، تولید کننده مستربچ و کامپاند ، گرانول پلاستيكي ، پودر و پيگمنت پري ديسپرس است که با ظرفیت بالایی، با بهره مندی از خط تولید مستربچ و کامپاند پیشرفته و فرمولاسیون انحصاری خود، توانسته است مطابق با استانداردهای پیشرفته روز اقدام به تولید انواع مستربچ و کامپاند نموده و تولیداتی بصورت نانو ، صنعتي و بهداشتي را ارائه نماید که با همکاری شرکت معتبر ایتالیایی صورت گرفته است.

بهسا پلیمر پارس

شرکت بهسا پلیمر پارس، از دیگر شرکت های  تولید کننده مستربچ و کامپاند است که در تولید آلیاژهای پلیمری مهندسی، مستربچ و افزودنی هایی که در صنایع مختلفی مانند صنایع پلاستیک، برنامه ریزی های لازم را داشته و از دانش متخصصان این فن، بهره برده است.این شرکت، با بهره مندی از خط تولید مستربچ و کامپاند پیشرفته و مدرن خود را در راستای تولید انواع این محصولات فعالیت های گسترده ای داشته است.

کربی پلیمر

شرکت کربی پلیمر نیز فعالیت های خود در راستای تولید انواع مستربچ و کامپاند از سال 1359 آغاز نموده و اکنون یکی از شرکت های برتر تولید کننده مستربچ و کامپاند است که در سطح منطقه دارای اعتبار لازم است. این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه خود و راه اندازی خط تولید مستربچ و کامپاند و دیگر محصولات صنایع پلاستیک، گامی برجسته در راستای فروش محصولاتی رقابتی در منطقه و کشورهای همسایه نموده است که قیمت مستربچ و کامپاند را در شرایطی ایده آل ارائه می نماید.

کیمیا جاوید سپاهان

شرکت کیمیا جاوید سپاهان از دیگر شرکت های تولید کننده مستربچ و کامپاند است که با ظرفیت بالای تولید خود، توانسته است طیف گسترده ای از محصولات را در چهار گروه مختلف به بازار راهی نماید که خط تولید مستربچ و کامپاند از مهمترین محصولات این شرکت می باشد. تولید انواع مستربچ و کامپاند امروزه در صنایع مختلفی همچون نساجی، نفت و گاز، لوازم خانگی و لوازم بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

آریا مستربچ

شرکت آریا مستربچ نیز از دیگر شرکت های موفق در تولید انواع مستربچ و کامپاند است که دارای گریدهای مختلفی است و در رنگ های مختلفی برای انواع پلیمرها تولید می شود. این شرکت دارای خط تولید مستربچ و کامپاند پیشرفته بوده و توانسته است اعتبار مناسبی را در سطح منطقه کسب نماید. اکنون آریا مسترچ یکی از برترین شرکت های تولید کننده مستربچ و کامپاند که محصولات با کیفیت بالای خود را با قیمت مستربچ و کامپاند به بازار راهی می کند.

ایران دیبا

گروه ایران دیبا، یکی از فعالان در تولید انواع مستربچ و کامپاند است که با بهره مندی از سه واحد تولیدی با ظرفیت بالا، توانسته است که با موفقیت توانسته است مواد مورد نیاز واحدهای تولید خود را نیز پوشش داده و یکی از موفق ترین شرکت های این صنعت گردد که نامی آشنا را به خود اختصاص داده است. شما می توانید در این خصوص، مشاوره های لازم را از کارشناسان ایران دیبا داشته باشید.

ایران مستربچ

شرکت ایران مستربچ از دیگر فعالان در حوزه تولید انواع مستربچ و کامپاند است که با ظرفیت بالا، فعالیت خود را از سال 1368 شروع نموده و با بهره مندی از ظرفیت تولید بالا در خط تولید مستربچ و کامپاند و پرسنلی متعهد و تجهیزات و ماشین آلاتی پیشرفته، به یکی از شرکت های تولید کننده مستربچ و کامپاند موفق در کشور و سطح منطقه تبدیل شده است که قادر است محصولاتی مرغوب را با قیمت مستربچ و کامپاند به بازار جهانی عرضه دارد.

آذروان

شرکت آذروان، از دیگر شرکت های تامین کننده انواع مستربچ و کامپاند است که بخش واردات خود را در راستای تامین و توزیع محصولاتی همچون، پلی آمید، پلی استال، پلی بوتادین ترفتالات، پلی پروپیلن و افزودنی های پلاستیک و مستربچ و کامپاند گسترش داده و با تکیه بر مجوزهای معتبر خود، سهم بالایی از این بخش از بازار را به خود اختصاص داده است. این شرکت، قیمت مستربچ و کامپاند و دیگر محصولات خود را در شرایطی ایده آل عرضه می دارد.

پارسان پلیمر تیام کیا

شرکت پارسان پلیمرتیام کیا ، از شرکت های موفق و برجسته تولید کننده مستربچ و کامپاند است که از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و خط تولید مستربچ و کامپاند خود، به یکی از شرکت های موفق در تولید انواع مستربچ و کامپاند ، تبدیل شود که کیفیت بالایی از محصولات را ارائه می کند.

لونافام

شرکت لونافام نیز با خط تولید مستربچ و کامپاند در رنگ های سفید و مشکی در کیفیتی عالی، یکی دیگر از شرکت های تولید کننده مستربچ و کامپاند است که سهم بالایی از بازار این بخش از صنعت را در سطح کشور و منطقه به خود اختصاص داده است. این شرکت که تولید انواع مستربچ و کامپاند را در ظرفیتی بالا در برنامه خود دارد، اکنون قادر است تا محصولات خود را در سطحی ممتاز و با قیمت مستربچ و کامپاند عالی و کاملا رقابتی در بازار ارائه نماید.

  • پلتفرم موثر و هوشمند فروش
  • بیش از ۴ میلیون کاربر فعال
  • بیش از ۴۰۰ هزار ویو اینستاگرام

ما با بهترین ها هم مسیریم

☑️ حضور در لیست تولید کنندگان برتر حوزه شما
☑️ تهیه تیزر و عکاسی از شرکت
☑️ درج آگهی دیجیتال و رپرتاژ در سایت
☑️ ساخت غرفه مجازی جهت نمایش محصولات و سئوی نام شرکت