نمایشگاه ها

Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی - برترین شرکت های تجهیزات پزشکی

شرکت های تجهیزات پزشکی عمومی ایران

شرکت های تجهیزات پزشکی عمومی ایران

قطعا در ایران شرکت های تولید کننده و وارد کننده  معتبر زیاد است که ما میخواهیم در این مقاله 10 تا از شرکت های تجهیزات پزشکی عمومی را به شما معرفی کنیم :

در ایران هر سال نمایشگاه های تجهیزات پزشکی بین المللی زیادی برگزار میشود که نمایشگاه ایران هلث  معتبر ترین آنهاست

وسایل عمومی

   یکی از دسته های تجهیزات پزشکی،وسایل عمومی هستند که باید در اکثر بیمارستان ها و درمانگاه ها باشد.این وسایل جزء وسایل عمومی و اولیه تجهیزات پزشکی قرار میگیرند وچند نمونه از مهمترین های این دسته به شرح زیرهستند:

  برانکارد، دستگاه اتوکلاو، دستگاه فور، تخت معاینه، پاراوان، پنبه، الکل، صندلی تابوره، میز ترالی، رنه فرم (قلوه‌ای)

تجهیزات پزشکی -وسایل پزشکی

10 تا از شرکت های تجهیزات پزشکی

1- شرکت تجهیزات پزشکی ایرانیان همگام

شرکت ایرانیان همگام ،اول با واردات وسایل عمومی و تجهیزات پزشکی شروع کرده و از اردیبهشت سال 1387 با رویکرد دانش‌بنیان بعنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در تولید ملی و حوزه‌های پزشکی و سلامت فعالیت خودش رو آغاز کرد که هم اکنون جمعی از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه تجهیزات پزشکی رو گرد هم آورده.شرکت ایرانیان همگام یکی از شرکت های تجهیزات عمومی هست.

راه های ارتباط با شرکت ایرانیان همگام یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس : 

تهران-بزرگره چمران – خیابان باقرخان غربی – پلاک  65- طبقه سوم – واحد 9

تلفن :

021-66568851-3

وب سایت : /www.mehaih.com/fa

2- شرکت زندی طب سه سیب

شرکت سه سیب ،در سال ۱۳۹۳ با خرید خط و امتیاز تولید سیفتی باکس های شرکت نیک رهنما کار و با اولین حضور در نمایشگاه ایران هلث ۹۳ رسما به جمع تولیدکنندگان برتر سیفتی باکس درکشور پیوست و برند ۳SIB را جایگزین NRK نمود. مدیران با تجربه و پرسنل  زحمت کش شرکت سه سیب افتخار دارند با تلاش و پشتکار مستمر ،کیفیت محصول و بسته بندی را افزایش داده و خواهند داد. ما عقیده داریم سیفتی باکس سطل زباله نیست بلکه حافظ سلامت کادر درمانی و  بهداشت محیط زیستمان است.

راه های ارتباط با شرکت زندی طب سه سیب یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی

سایت :

www.medical3sib.ir

آدرس : البرز – کرج

تلفن: ۲۹۲۵ ۳۲۲۸ ۰۲۶

3- شرکت ابزار جراحی پارس مدال

شركت ابزار جراحي پارس مدال بمنظور توليد ابزار جراحي در سال 1381 تاسيس گرديد. اين شركت تا به امروز توانسته است قدمهاي موثري را در توليد انواع ستهاي جراحي با آخرين استانداردهاي جهاني برداشته و هم اكنون مفتخر به دريافت گواهينامه ISO 13485 نيز گرديده است.شرکت ابزار جراحی پارس مدال یکی از شرکت های تجهیزات عمومی هست .

راه های ارتباط با شرکت ابزار جراحی پارس مدال یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس :

تهران، منطقه 7، بهار جنوبی، ک. حمیدصدیق، پ. 33، ط. دوم

تلفن :   

021-77522996

وب سایت :  www.parsmedal.net

4- شرکت تجهیزات پزشکی دایموند

شرکت ابزار جراحی دایموند با هدف ایجاد اشتغال و تولید و عرضه محصولات با کیفیت و دسترسی آسان و نوآوری در عرصه ابزار جراحی در سال ۱۳۸۶ شروع به کار نموده و در سال ۱۳۸۷ رسما با شماره ۳۴۲۲۰۴ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. شرکت ابزار جراحی دایموند با برخورداری از پرسنل متخصص به عنوان شرکتی پویا و کارآمد ، با تجربه و شناخت دقیق از نیازهای رو به تحول مشتریان و اجرای برنامه زیربنایی اقدام به اخذ مجوز تاسیس از اداره کل صنعت و معدن و تجارت به شماره ۶۱۴۳۶/۱- الف گردید و شروع به ساخت کارخانه در شهرک صنعتی سالاریه نمود و سپس موفق به اخذ پروانه ساخت وسیله پزشکی به شماره ۱۲۶۲۳۵/۶۶۴ سازمان غذا و دارو ادراه کل تجهیزات پزشکی شد و در راستا ارتقاء و نظارت بر کیفیت محصولات و صادرات موفق به اخذ گواهینامه ISO1348 و CE اروپا گردید . نگاهی گذرا به توفیقات و دستاوردهای شرکت دایموند در سراسر کشور از جمله کیفیت مطلوب ، تنوع برندها ، عرضه خدمات مناسب ، گارانتی معتبر و بدون قید و شرط ، زمان تحویل سریع ، قیمت مناسب ، تنوع محصول، تهیه و تولید تمامی ابزارهای مورد نیاز انواع جراحی و تولید ابزارهای جدید و …… گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شرکت ابزار جراحی دایموند می باشد.شرکت دایموند یکی از  شرکت های تجهیزات عمومی هست.

راه های ارتباط با شرکت دایموند یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس:

استان تهران فلکه دوم صادقیه ، بلوار آیت الله کاشانی ، خیابان نجف زاده فروتن ، کوچه شهبازپور پلاک 24 واحد 1

تلفن :

44039590 , 44038139 , 66939890-91 21 98+

وب سایت :   www.diamondmed.ir

5- شرکت سینا مکس آراد

گروه سینا مکس آراد از سال 1987 با مالکیت شرکت های سینامکس در تهران و شرکت های Jamshid Muharam trading Co و North Star Shipping Company در دبی با هدف واردات کالاهای مجاز و با تمرکز بر تهیه و توزیع محصولات پزشکی و مصرفی تخصصی آغاز به کار نموده است.

امروزه این گروه با برخورداری از امکاناتی مناسب و مدرن نظیر ساختمان های مجهز اداری و انبارهای نگهداری کالا که متصل با سیستم پایش و کنترل از راه دور در ایران و امارات متحده عربی و همچنین با بهره مندی از بیش از هشتاد نفر کادر مجرب و تحصیلکرده تلاش می نماید تا با انطباق خدمات ارائه شده با استانداردهای نوین جهانی حداکثر رضایتمندی مشتریان خود را بدست آورد.

در این راستا سینامکس مفتخر است که با کیفیت، کالاها را در سریع ترین زمان ممکن از منابع معتبر خارجی تهیه و با استفاده از سیستم پیشرفته حمل و توزیع خود آنها را به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شرکت سینا مکس آراد یکی از شرکت های تجهیزات عمومی هست.

راه های ارتباط با شرکت سینا مکس آراد یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس :

تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه دلاویز، پلاک21

تلفن :  88557144 – 021

وب سایت :     www.sinamax.co

6- شرکت پل ایده آل تجهیز

شرکت پل ایده‌آل تجهیز (P.I.T.) مجموعه‌ای تخصصی در زمینه‌ی تولید تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیص پزشکی می‌باشد که طی سال‌های گذشته با عرضۀ تولیدات خود با برند P.I.T نقش بسزایی در برطرف نمودن نیاز مراکز درمانی و آموزشی کشور ایفا نموده است.

این شرکت نخست به عنوان اولین سازنده‌ی سانتریفیوژهای دور‌بالا در ایران، پرآوازه شد و به تولید محصولاتی مانند رولر‌میکسر و شمارنده‌ی سلول هماتولوژی، شیکر‌لوله و هات‌پلیت با همزن مغناطیسی ادامه داد. پس از آن با در نظر گرفتن سایر نیازهای کاربران آزمایشگاهی به تولید دستگاه‌های متنوعی از جمله روتامیکس‌های زاویه ثابت و زاویه متغیر، انکوباتور‌های معمولی و یخچال‌دار و شیکر روتاتور با سینی‌های متنوع اقدام و جایگاه خود را تثبیت نمود. دستگاه‌های P.I.T در کارخانه شرکت پل ایده‌آل تجهیز، واقع در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران، درمساحتی بالغ بر ۹۰۰۰ مترمربع تولید می‌گردند.

راه های ارتباط با شرکت ایدآل تجهیز یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس:

تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از خیابان مفتح، خیابان جهانتاب، خیابان نقدی، پلاك ۱۲، طبقه اول

تلفن :

02188545922

وب سایت :  www.medpip.com

7- شرکت خسرو مدیسا طب (KMT)

گروه خسرو مدیسا طب (KMT) فعالیت خود را از سال 1375 آغاز نموده است و اینک با گذشت بیست و پنج سال از تأسیس خود، یکی از پیشگامان صنعت سلامت به شمار می آید. در طی سالیان متمادی همواره تلاش کرده ایم تا به لحاظ وسعت خدمات و کیفیت محصولات، جهت ارتقای سطح سلامت جامعه تلاش نماییم و امروز مفتخریم اعلام کنیم خانواده بزرگ خسرو مدیسا طب با دارا بودن 7 حوزه تخصصی فعالیت، 5 دفتر بین المللی و همچنین تولید کالاهای سلامت محور به هدف خود دست یافته و به نامی مطمئن در این صنعت تبدیل شده است. کماکان اعتماد مشتریان را ثروت خود میدانیم و در مسیر ارتقای خدمات از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.شرکت خسرو مدیسا طب یکی از شرکت های تجهیزات عمومی هست.

راه های ارتباط با شرکت خسرو مدیسا طب (KMT) یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس : 

تهران خیابان ملاصدرا، خیابان شاد، بن بست جویبار، پلاک 21

تلفن :

41735

وب سایت : www.kmtmed.com

8- شرکت تجهیزات پزشکی امین طب

گروه پزشکی امین طب با هدف ارتقاء سلامت جامعه و برآوردن نیازهای درمانی و پزشکی متخصصان و خانواده‌ها شکل گرفت و شروع به عرضۀ تجهیزات پزشکی و ابزارآلات جراحی کرده است. این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقۀ ارائۀ محصولات و خدمات با کیفیت، به کار گیری علم روز صنعت پزشکی و شبکۀ توزیع یکپارچه توانسته سهم قابل توجهی را از ظرفیت بازار به خصوص در زمینۀ ‌ابزارآلات جراحی کسب نماید و یکی از گروه‌های موفق در این زمینه شناخته شود. این گروه در تلاش است تا با گسترش فعالیت‌های خود در زمینۀ‌ تولید و افزودن محصولات جدیدی از جمله کمک تنفسی، ماساژ و توانبخشی و به کارگیری تجارب به دست آمده بتواند هر چه بیشتر در این زمینه فعالیت و به هموطنان گرامی خدمت رسانی نماید. امید است توانسته باشیم قدم‌های مثبت و محکمی را در راستای توسعه و رشد این صنعت برداشته باشیم

راه های ارتباط با شرکت امین طب یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس :

خیابان ولیعصر، پایین‌تر از جمهوری
کوچه رجب بیگی، پلاک 32، ساختمان مهتاب

تلفن :

021-64061

 

وب سایت :  www.aminteb.ir/fa

9- شرکت تجهیزات پزشکی اوحد

شرکت تجهیزات پزشکی اوحد در سال 1365 و در پی نیاز کشور، مطالعه و بررسی تولیدات تجهیزات بیمارستانی را آغاز نمود. شرکت اوحد به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات گازهای طبی در ایران، ابتدا با همکاری شرکتهای تراز اول آمریکا و اروپا به فعالیت پرداخت. تمرکز در سیستم گازهای طبی و تولید تمامی این تجهیزات شامل کنسولهای بالای تخت بیمار، کنسولهای مونیتورینگ CCU و ICU، آویزهای گازهای طبی و تابلوهای ایزوله از جمله دستاوردهای این مجموعه می باشد.
با استعانت از خداوند متعال و با توان و همت والای مهندسین و متخصصین ایرانی هم اکنون این مجموعه مفتخر است رسالت تولید ملی را با کیفیت استانداردهای بین المللی در تحویل 600 بیمارستان کشور به اتمام رساند تا برگ زرین دیگری در کارنامه موفق خود و در راستای اعتلای کشور عزیزمان ایران به جای بگذارد.

راه های ارتباط با شرکت تجهیزات پزشکی اوحد یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس :

تهران، خیابان مطهری، مقابل میرعماد، پلاک 258، طبقات3،2و

تلفن:

021-88842986

02188847749

وب سایت  www.ohadmed.com:

10- شرکت جهان گسترش تجارت

شرکت جهان گسترش تجارت ، وارد کننده تجهیزات ، ابزار و اقلام مصرفی پزشکی است که در سال 1372 به صورت رسمی تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز نمود . این شرکت با بهره گیری از مشاورین ارشد سیستم های مهندسی و تحقیق و توسعه ، اطلاع از تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف و بهره گیری از سرمایه های انسانی و بازاریابی علمی با نزدیک به ربع قرن تجربه همواره در تلاش است تا همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کند و با انتقال دانش فنی به کشور ، سبب ارتقاء کیفیت درمان و سلامت جامعه گردد.

راه های رتباط با شرکت جهان گسترش تجارت یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی ایران

آدرس :  تهران – خیابان گاندی ، خیابان پانزدهم ، پلاك 23

تلفن : 

88648000

وب سایت : www.jahangostaresh.com

آخرین مطالب

نمایشگاه ایران هلث 1403 افتتاح شد

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها، این نمایشگاه، که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای حوزه سلامت در منطقه شناخته می‌شود، فرصتی برای معرفی جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های روز

Read More »

برگزاری نمایشگاه‌های ایران هلث و حمل و نقل ریلی در تهران

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی،دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) و یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته از فردا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها، نمایشگاه ایران هلث، با حضور ۳۱۰ شرکت داخلی و

Read More »

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین افتتاح شد

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) با حضور ۳۳۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد. به گزارش اخبار نمایشگاه ها، مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران بیوتی و کلین،صبح امروز ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳،

Read More »

برنامه افتتاحیه نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین 1403

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده،آرایشی،بهداشتی،سلولزی و ماشین آلات وابسته به عنوان بزرگترین رویداد تجاری و تخصصی حوزه مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و سلولزی ایران، از تاریخ ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. به گزارش اخبار نمایشگاه ها، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که

Read More »

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 1403، آغازگر رویدادهای نمایشگاهی سال جدید 

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) از تاریخ 29 فروردین تا اول اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.  به گزارش اخبار نمایشگاه ها، در این دوره از نمایشگاه، مشارکت کنندگان طیف گسترده ای از

Read More »

ویدیو/ سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین)

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) از تاریخ ۲۹ فروردین لغایت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به همت شرکت سامع پاد نوین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

Read More »

رشد چشمگیر تعداد مشارکت‌کنندگان خارجی در سه نمایشگاه پر مخاطب صنایع نساجی و پوشاک – آرایشی و بهداشتی در سال 1402

علی مرادی، مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین و از برگزارکنندگان پیشکسوت رویدادهای نمایشگاهی کشور، در گفتگو با کتاب سال صنعت نمایشگاهی با اشاره به برگزاری ۳ رویداد نمایشگاهی پربازدید در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت سامع پاد نوین، از افزایش چشمگیر تعداد مشارکت‌کنندگان خارجی در این رویدادها خبر داد.  نایب رئیس هیأت مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاههای

Read More »

رونمایی از محصول جدید Millenium Taralay در نمایشگاه بیمارستان سازی

محمد شاکری نوری مدیرعامل شرکت مهرتاش طرح اروین: رونمایی از محصول جدید Millenium Taralay در نمایشگاه بیمارستان سازی هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت بیمارستان سازی از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت مهرتاش طرح اروین، نماینده کمپانی Gerflor در ایران، واردکننده انواع دیوارپوش و کفپوش‌های

Read More »