نمایشگاه ها

Search
Close this search box.

لیست ده تایی بهترین شرکت های بازسازی ساختمان

امروزه بهترین شرکت های بازسازی ساختمان در سراسر کشور خدمات ویژه و قابل توجهی را ارائه می دهند. ایده بازسازی خانه علاوه بر القای حس بهتر به اعضای خانواده، موجب می شود قیمت ملک به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. بنابراین، بازسازی منزل می تواند یکی از روش های سرمایه گذاری کوتاه مدت تلقی شود. توجه داشته باشید که بسیاری از افراد به دنبال مسائل مالی و سرمایه گذاری نیستند. این افراد اغلب به دنبال  بازسازی خانه کلنگی و زنده شدن خاطرات کودکی، به دنبال شرکت های بازسازی خانه هستند.

طراحی و سبک زندگی افراد، می تواند بر عملکرد اقتصادی، فیزیکی و ذهنی آن ها تاثیرگذار باشد. نشاط و امید از عوامل مهم ایجاد سلامتی در زندگی افراد است. از همین روست که بسیاری به سراغ بهترین شرکت های بازسازی ساختمان رفته و برای بازسازی خانه های قدیمی اقدام می کنند تا بتوانند با استفاده از تکنیک های جدید، جذابیت محیط زندگی خود را افزایش دهند. می توانید به راحتی با استفاده از سبک های جدید یا سنتی، از شرکت های بازسازی خانه بخواهید که فضای دلنشینی را برای شما فراهم کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم مراجع معتبر و شرکت های نامدار بازسازی آپارتمان، خانه و خانه کلنگی را به شما معرفی کنیم و به فواید بازسازی منزل قدیمی بپردازیم. شما می توانید برای مشاهده محصولات و خدمات این شرکت ها در زمان برگزاری نمایشگاه ساخت و ساز در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین شرکت های بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان فراز

استودیو معماری فراز، یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان است که بهره مندی از طراحان خلاق و با تجربه خود، در امور بازسازی فعالیت داشته و پروژه های بزرگی را طراحی و اجرا نموده است. خدماتی همچون تغییر کابینتها، کمدهای دیواری، درب های اتاق، ترمیم و تعویض شیرآلات و تاسیسات، سرامیک و کاشی کاری، نقاشی، گچ بری و … که بر اساس یک دهه فعالیت اجرا شده و دکوراسیون داخلی بی نظیری را خلق می کند.

بازسازی ساختمان فراز

مارلا

شرکت بازسازی منزل مارلا یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی است که سازه های اداری، مسکونی و تجاری را طراحی کرده و بازسازی می نماید. یکی از مزیت های این شرکت معماری آن است که از طراحی های منحصر به فرد و خلاقانه برای ایجاد زیبایی در فضای داخلی استفاده کرده و یکی از برندهای نام آشنا در این حوزه است. مارلا با استفاده از اصول فنگشویی، فضاهای شیک و آرامبخشی را ایجاد می نماید که می تواند رضایت مندی هر مشتری را کسب کند.

طراحی دکوراسیون داخلی مارلا

بازسازی ساختمان زاها

استودیو معمارى زاها، از جمله شرکت های بازسازی ساختمان است که از سال 1390 در این حوزه فعالیت داشته و بازسازی و نوسازی پروزه های ساختمانی را در کاربری تجاری، اداری و مسکونی به اجرا درآورده و انواع پروژه های ویلایی مدرن را طراحی نموده است. پرسنل متخصص و حرفه ای زاها باعث شده اند که تکنیک های خلاقانه ای در این پروژه ها اجرا شده و ظاهری متفاوت را به نمای داخلی دکوراسیون ببخشد.

بازسازی ساختمان زاها

سام آرایه پارسیان

شرکت سام آرایه پارسیان، یکی از بهترین شرکت های بازسازی است که در زمینه طراحی و اجرای پروژه های بازسازی دولتی و خصوصی توانمندی های بالایی داشته و پروژه های بی نظیری را به اجرا درآورده است. این شرکت که از سال 1389 به صورت حرفه ای در مرمت ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری فعالیت داشته، خدمات ارزشمندی را با بهره مندی از نیروهای اجرایی مجرب خود به مشتریان ارائه کرده است.

سام آرایه پارسیان

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمونی ها

یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان، معماری ساختمونی ها است که در حوزه طراحی دکوراسیون و بازسازی و نوسازی ساختمان ها، فعالیت گسترده ای داشته و با تکیه بر تجربه و تخصص پرسنل فنی خود، بهترین نتیجه را در این حوزه بدست آورده است. می توانید برای طراحی و دکوراسیون داخلی، طراحی نما، محوطه سازی،  تاسیسات، سقف های دکوراتیو، هوشمندسازی و … از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمونی ها

بازسازی ساختمان قاف

شرکت معماری قاف، یکی از بهترین بازسازی منزل و آپارتمان است که بر روی اجرای معماری ایراین تمرکز داشته و از تیمی متخصص و مجرب بهره برده است. یکی از دلایل کیفیت بالای بازسازی و طراحی پروژه های قاف نیز همین است. استفاده از خدمات حرفه ای، دانش روز و طراحی هایی به سبک نوین، باعث شده است که در طی بازسازی های انجام شده، محیطی زیبا و آرام برای ساکنین فراهم شود.

بازسازی ساختمان قاف

طراحی دکوراسیون داخلی آیریا

شرکت آیریا، یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان است که بازسازی و نوسازی ها را با در نظر گرفتن جزئیات ارائه کرده و برآورد هزینه کار را در ابتدا به شما اعلام خواهد کرد. بدین ترتیب خواهید توانست در خصوص ترمیم ساختمان خود، تصمیمات آگاهانه ای بگیرید. تیم متخصص و با تجربه آیریا باعث شده است که در بالاترین کیفیت، بیشتری دقت و مدت زمان اندک، پروژه های مشتریان اجرا شود.

بازسازی منزل

بازسازی ساختمان هوم سرویز

هوم سرویز یکی از بهترین شرکت های بازسازی داخلی است که تیمی متشکل از افراد تحصیل کرده و با تجربه بوده که در این حوزه سابقه مفیدی دارند. شما می توانید نوسازی ساختمان خود را متناسب با بودجه ای که دارید، به این شرکت بسپارید. برای دریافت مشاوره های تخصصی و برآورد ابتدایی هزینه، می توانید با کارشناسان هوم سرویز در ارتباط باشید.

شرکت های بازسازی خانه

طراحی دکوراسیون داخلی تهران ایده

شرکت تهران ایده یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان است که دارای سابقه ای 13 ساله در این زمینه بوده و مطابق با اصول و استانداردهای تعیین شده، خدمات مهندسی بازسازی را ارائه می نماید. می توانید آسوده خاطر باشید که بازسازی ساختمان خانه یا محل کار شما، با کیفیت بالا طراحی شده و بازسازی مستحکمی انجام خواهد شد.

بازسازی خانه - بازسازی آپارتمان

معماری هیرادانا

گروه بازسازی خانه هیرادانا یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان است که در این حوزه دارای یک دهه تجربه بوده و با بهره مندی از پرسنل متخصص خود، در اجرای طراحی داخلی ساختمان هایی که کاربری های مختلف مسکونی یا اداری دارند، موفقیت های بالایی را کسب نموده است.

بازسازی منزل قدیمی - بازسازی خانه کلنگی

شرکت های بازسازی خانه

آشنایی با شرکت های بازسازی خانه و آگاهی از تعرفه های آن ها به مشتریان کمک می کند تا ایده آل ترین شرکت را انتخاب نمایند. این موضوع هم برروی کیفیت بازسازی منزل و هم برروی قیمت نهایی پروژه تاثیرگذار است. امروزه شرکت های بازسازی خانه اقدامات بسیار زیادی در راستای جلب توجه مشتریان انجام می دهند. تغییرات و انجام کلیه دکوراسیون داخلی و خارجی، انجام تعمیرات و بازسازی آپارتمان، بازسازی خانه کلنگی، بهبود استحکام منازل و ارائه خدمات انتخاب رنگ و مدل دکوراسیون به مشتریان، از مهم ترین اقدامات شرکت های بازسازی خانه محسوب می شوند. در نتیجه مشتریان جهت ثبت سفارش و ایجاد تغییرات در بازسازی منزل می توانند ابتدا شرکت ها را با یکدیگر مقایسه، و سپس بهترین انتخاب را داشته باشند.

بازسازی خانه چیست؟

بازسازی خانه به مجموعه اقدامات تعمیرات، افزایش استحکامات، ایجاد دکوراسیون و متحول سازی نقشه ساختمان گفته می شود که علاوه بر زیبایی و افزایش استحکام، نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. فرایند بازسازی خانه با هزینه بسیار مناسب موجب می شود تا محل زندگی شما به شکل شگفت انگیزی متغییر شده و به محل جذاب تری برای زندگی تبدیل شود. اما سوال! بازسازی ساختمان چه تاثیری برروی قیمت آن دارد؟ بازسازی خانه کلنگی یا آپارتمان موجب می شود ملک، ظاهری زیباتر و استحکاماتی قوی تر نسبت به سن اولیه ساختمان پیدا کند. در نتیجه این موضوع علاوه بر مبحث ایمنی سازه، موجب می شود مشتریان زیادی طالب ملک مذکور باشند. به همین علت، بازسازی خانه نوعی سرمایه گذاری نیز به حساب می آید. 

بازسازی منزل قدیمی چه فوایدی دارد؟

یکی از رایج ترین سوالات مشتریان این است که بازسازی منزل قدیمی چه فوایدی دارد؟ بازسازی منزل قدیمی می تواند فواید متعددی داشته باشد. در اغلب موارد ساکنین منزل و اعضای خانواده از قدیمی بودن بافت ساختمان به ستوه آمده اند. بنابراین این افراد می خواهند با انجام بازسازی منزل، تغییرات زیادی ایجاد کنند و منزلشان را به محلی زیباتر، با ارزش تر و ایمن تر از گذشته تبدیل نمایند. اما به سوال اصلی بپردازیم، بازسازی منزل قدیمی چه مزایایی به همراه دارد؟ در لیست زیر به فواید بازسازی منزل قدیمی می پردازیم:

  • افزایش سطح ایمنی و بالارفتن استحکام سازه
  • ایجاد تغییرات متعدد در نقشه ساختمان و دکوراسیون داخلی و خارجی 
  • بالا رفتن ارزش و قیمت سازه
  • القای حس آرامش به ساکنان منزل
  • بازسازی خانه کلنگی و زنده شدن خاطرات کودکی

بازسازی خانه کلنگی به چه صورت انجام می شود؟

بازسازی خانه کلنگی یکی از چالش برانگیزترین موارد در بازسازی خانه است. امروزه شرکت های بازسازی خانه خدماتی را به عنوان بازساازی خانه کلنگی به مشتریان ارائه می دهند. این روش از بازسازی به دلیل قدیمی بودن سازه کار دشوارتری به حساب می آید. در نتیجه بازسازی خانه کلنگی اغلب با هدف زنده شدن خاطرات کودکی صورت می گیرد. زیرا، در غیر این صورت ساخت و ساز گزینه بهتری محسوب می شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که بازسازی منزل قدیمی نیازمند دانش، تجربه و ابزار مدرن است. بنابراین فرایند بازسازی این املاک را باید به شرکت های بازسازی باتجربه و معتبر بسپارید. 

تفاوت بازسازی خانه و بازسازی آپارتمان چیست؟

در بازسازی خانه و آپارتمان یک تفاوت بسیار مهم وجود دارد که اغلب افراد به آن توجهی ندارند. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در بازسازی آپارتمان، شرکت های بازسازی خانه محدودیت بیشتری دارند. زیرا، ایجاد تغییرات و افزودن دکوراسیون به دلیل وجود بنای آپارتمانی، دشوارتر است. رفت و آمد، جابجایی ابزار، انتقال مصالح به واحد و محدودیت در تغییرات نقشه ساختمان از مهم ترین دلایل محدودیت بازسازی آپارتمان نسبت به خانه کلنگی است. بنابراین، ممکن است قیمت و هزینه بازسازی خانه کلنگی و آپارتمان با یکدیگر متفاوت باشند.